V marketingovém materiálu píšou "pokud používáte pro malé vrtulníky (250/450), ...", tak jsem nabyl dojmu, že by to moholo fungovat.... Třeba se mi to podaří nějak vyladit. Když tak se pochlubím.
Větší mi žena nedovolí.
prikrylm píše:No, s tím velká malá heli, jsem si to myslel taky. Ale píšou, že když se podrží knipl na požadované výchylce (velikosti zpoždění), tak se to rozbliká a po stisku čudlíku na gyru potvrdí (vyzkoušeno - funguje to tak). A můžu potvrdit, že se parametry mění. Ocas mi teda furt kmitá, ale pokud dám knipl na začátek a na konec dráhy, tak je ten rozdíl očividný. Navíc se mi zdá, že už to kmitá akorát při visu. V zatáčce ne. Takže by se to dalo svést na vůle v mechanice, asi.
Ještě mě dnes napadlo, že na to programování nastavím rozsah směrovky na max (150%) a zkusím, jestli se to nedá nastavit jakoby dál, třeba se to vylepší.