Ony ty mikro vrtulniky cloveku muzou udelat v predstave o letovych vlastnostech dost spatny obrazek. Narazim na ddanovu zkusenost. Kvalitne zpracovana trida 450 zaleti to same, co velky vrtulnik a zaleti to bez skytnuti, aniz by clovek byl zkuseny pilot. Mikro se bude dusit, prosedat se, padat z manevru a dle meho nazoru je mnohem vyssi pravdepodobnost, ze cloveka spis znechuti.
A ted se pojdme bavit o cenovem rozdilu... Hlavni listy na mCPX - cca 290Kc. Vrtulka - 60Kc. Dobre, hridele si clovek doma naseka sam. Kupovana stoji 300

Kdyz se vysype servo (nic neobvykleho) - cca 400Kc. Kdyz se vysype hlavni stejnosmerny motor - prask, 400Kc. Ocasni motor (vcetne tycky, samotny se neprodava) - cca 400Kc. A co kdyz se nam podela hlavni deska a reklamace - pochopitelne - neprojde? BUM - 1500Kc

Kabinka stoji snad 300, mozna vic. Walkera na tom s cenami dilu neni o moc jinak a kvalitativne je to dost hruza.
Mini Titan - motor, regulator, gyro / bezpadlo, prijimac - vsecko obvykle vydrzi vic, nez vrtulnik sam. Serva - oprava nejakeho Hitecu nebo Savoxu po rane vyjde stejne, jako servo na mCPX a navic samy od sebe obvykle neodejdou. Hlavni listy berme Tarot jako kvalitni levne listi - 199Kc (Helihobby.cz). Vrtulkove listy do stovky. Hridele jsou korunove polozky, ocasni trubka taky a obcas vymenim neco jineho. Kabinky z ciny - 5-10 dolaru? Pokud k tomu clovek pristupuje trochu zodpovedne, dokaze se dostat pres viseni, kruhy a osmicky bez jedine rany.
Podle meho nazoru se s nekterymi 450kami da zacit lepe a dokonce i levneji, nez s mikro vrtulnikem.