Cheeroke_komplet china

Pokud to má kola, jezdí po asfaltu nebo v terénu.
Zpráva
Autor
Jehla
Příspěvky: 75
Registrován: stř 10.07.2019 9:45
Bydliště: Tachov

Re: Cheeroke_komplet china

#16 Příspěvek od Jehla »

Věže na tlumiče byly na správných pozicích. V těch vezich je celkem dost der, tak jsem si s tím pohrál a nakonec jsem se dostal na 313mm :) Aktuálně mám světlou výšku 85 a od blatniku po gumu +/-30. Vypadá to hned líp. Í to uchyceni kastle nebylo zcela v pořádku. Dal jsem ty drzaky víc dopředu, vychází to přesně na diru, a vypadá to že rázem bude sedět už i kastle. Pak jsem zvedavej co na to pruchodnost terenem. Takže díky za správné podněty. Akorát už nebyl čas si pohrát s tou kastli. Doufam že si zase co nejdřív urvu čas.
Přílohy
20191014_210319.jpg
20191014_210108.jpg
20191014_194434.jpg
20191014_194332.jpg
20191014_194137.jpg
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S
Mára126
Příspěvky: 137
Registrován: úte 29.12.2015 20:17
Bydliště: Louny

Re: Cheeroke_komplet china

#17 Příspěvek od Mára126 »

Mezi gumou a blatníkem je stále moc velká díra. Já bych to dal ještě níž, ale pokud se ti to líbí, tak to nech.
http://mara126.rajce.idnes.cz/
Jehla
Příspěvky: 75
Registrován: stř 10.07.2019 9:45
Bydliště: Tachov

Re: Cheeroke_komplet china

#18 Příspěvek od Jehla »

Objednal jsem pořádnej přední nárazník. Až dorazí (bude to trvat dyl, protože china :D ) potom budu pořádně pasovat. Aktuálně budu pracovat na
Zvětšit díru v plastovém kufru abych tam mohl dát regulator a vypadá to že se tam vejde í přijímač při troše snahy. (Casem stejne prijde front battery drzak, takze jde o docasne reseni.) A aktuálně mě trápí kabely, je to strašnej svazek. Takže se v tom pokusím udělat trošku pořádek. A pořád sem neřešil to okno, k tomu se taky musím dokopat.
Všiml jsem si že po cestě domů stojí u servisu cheero, sedět na zvedly. Zastavím se tam a pokusím se domluvit jestli bych si to nemohl změřit. Mám cílem není úplně scale je to první model, ale zase ať to trochu vypadá.
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S
Jehla
Příspěvky: 75
Registrován: stř 10.07.2019 9:45
Bydliště: Tachov

Re: Cheeroke_komplet china

#19 Příspěvek od Jehla »

Kastli jsem pořádně narazil a ubral zase nějaký ten mm. O moc niz už se mi to dávat nechce a nejspíš to tak i zůstane, pokud půjdou napasovat nárazníky. Dole na fotkách vidno, že už tam pri manevrovani není místo pro kolo.
Zarazilo mě však malé křížení, respektive proc mam kolo porad ve vzduchu...Určitě mají vliv následující věci, ale nedokážu posoudit jak moc.
1. Plastové rafky - í když jsem dal závaží, myslím že mám okolo 130g na kolo a to je asi malo
2. Olej - aktuálně mám 300, zkusím dát 100
3. Nastavení tlumiču - dělal jsem podle návodu, na podtlak, ale osobně mi přijde že nefungují jak mají. Přijde mi že se pořád vrací dost vysoko, protože i když auto položil na zem, tak si moc nesedne :(
4. Celková vaha auta - může to být tím že je auto moc lehké?

Povedlo se mi zvětšit díru v krabičce pro regl, už je tam schovanej, prijmac se tam bohužel nevesel. Výhledově budu hledat jak by to tam šlo pobastlit.

O zábavu na pár večeru mám zaděláno.
Až se mi povede něčemu přijít na kloub, pošlu report
Přílohy
20191015_175309.jpg
20191015_175427.jpg
20191015_175452.jpg
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S
Mára126
Příspěvky: 137
Registrován: úte 29.12.2015 20:17
Bydliště: Louny

Re: Cheeroke_komplet china

#20 Příspěvek od Mára126 »

Ty máš starosti, k čemu je dobré velké křížení ? Pokud chceš ladit tlumiče s olejem, tak hodně štěstí. Já bych ho vylil a nechal jen kapku aby to mazalo. Kolik váží auto celkově ?
http://mara126.rajce.idnes.cz/
Jehla
Příspěvky: 75
Registrován: stř 10.07.2019 9:45
Bydliště: Tachov

Re: Cheeroke_komplet china

#21 Příspěvek od Jehla »

Mára126 píše:Ty máš starosti, k čemu je dobré velké křížení ? Pokud chceš ladit tlumiče s olejem, tak hodně štěstí. Já bych ho vylil a nechal jen kapku aby to mazalo. Kolik váží auto celkově ?


Komplet auto 3500g, skoro
125g má kolo, všechny mají stejně.
K tomu křížení asi tak že se mi to líbí, nevím, víc bych za tím asi nehledal. Možná to nejdřív zkusím jinak, zkusil bych nejdřív mekcci pružiny, zdají se mi dost tvrdý.
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S
Mára126
Příspěvky: 137
Registrován: úte 29.12.2015 20:17
Bydliště: Louny

Re: Cheeroke_komplet china

#22 Příspěvek od Mára126 »

Na fotkách je vidět že máš pružiny stažený natvrdo, když povolíš tlumiče tak to nebude lepší ? Jinak teda černý pružiny jsou snad nejtvrdší, pak se dělají ještě žluté a červené.
http://mara126.rajce.idnes.cz/
Jehla
Příspěvky: 75
Registrován: stř 10.07.2019 9:45
Bydliště: Tachov

Re: Cheeroke_komplet china

#23 Příspěvek od Jehla »

Ma pravdu předseda. Díky Mara126. Tlumiče jsem povolil, sakra rozdíl hned na první pojezd. Dneska jsem vyměnil olej na predku, místo 30 je tam 10. Máš recht že ten olej už takovej vliv neměl. Určitě jsem měl jeden ze dvou špatně udělanej, protože se skoro nevracel a šel dost z tuha. Ted chodi pekne hladce a razem krizím o něco víc. Až dodělám zadek, vyjedu na kopec a postnu nějaké foto + jak to jelo.
Olej z tlumiču se mi nikam neztratil, jen měl barvu jak mléko, když jsem ho vylejvat.
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S
Jehla
Příspěvky: 75
Registrován: stř 10.07.2019 9:45
Bydliště: Tachov

Re: Cheeroke_komplet china

#24 Příspěvek od Jehla »

Tlumice jsou epizoda pro hracicky, tím bych to uzavřel. Povedlo se mi strhnout zavit u šroubu na rezervoaru, který zároveň slouží jako odvzdusnovak. Dával jsem si pozor ná silu utahování a í přes to, fiasko, mam podezření na čínský bláto. No nic, různý šrouby jsem pobral v práci + podložky taky, vyměním všechny a tentokrát použiju ještě podložku mezi hlavou a dosedaci plochou. Takže hlava podložka gumicka a pak teprve budu šroubovat.
A jedno foto z vyjizdky :)

Edit - o něco později jsem zjistil že ta podložka je u tohoto typu sroubu spis škodu. Takže přední stranu jsem zkusil bez podložky, a konečně to šlape jak promazanej flasinet.
Výhledově dodělám zbytek.
Přílohy
20191030_182916.jpg
20191030_074419.jpg
20191026_094427.jpg
20191030_145028.jpg
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S
Jehla
Příspěvky: 75
Registrován: stř 10.07.2019 9:45
Bydliště: Tachov

Re: Cheeroke_komplet china

#25 Příspěvek od Jehla »

Cheero dostalo pár úprav
Rozšířil jsem, 15mm podlozky, frontplate, led kit, košík s osvětlením na střechu, ten tam asi nebude nastalo, pac mi přijde malej, ale zatím to nechám být, přední nárazník v železe. Čekám na zadní. Mám ještě pár nápadů, ale není čas, takže časem.
Pár postřehů. Plastové kola bez beadlocku nebrat, je to na nic. Prozatím jsem použil chemopren a ok :D Poohlizim se uz po nahrade. A za mě už se obloukem vyhnu tlumičum s rezervoarem. Zkusil jsem zaeexperimentovat a objednal jsem 120 s vnitrni pružinou, tak uvidíme. Kvůli front plate jsem musel otočit podlahu o 180°C, vadily mi tam kable od motoru, nevešla se tam baterka. Byl jsem to projet akorát na zahradě a obrovskej posun. Jednoznačná spokojenost.
Přílohy
20200124_163324.jpg
20200123_173955.jpg
20200101_135639.jpg
20200122_212658.jpg
20200122_212740.jpg
20200122_212821.jpg
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S
Vegan666
Příspěvky: 12
Registrován: čtv 09.01.2020 10:41
Bydliště: Praha

Re: Cheeroke_komplet china

#26 Příspěvek od Vegan666 »

Jehla píše:Cheero dostalo pár úprav
A za mě už se obloukem vyhnu tlumičům s rezervoárem.


Nevím jak to funguje u těchto RC modelů, ale předpokládám, že tlumiče fungují +/- všude stejně.
Pak se nejedná se o tlumič s rezervoárem, ale o tlumič s expanzním útlumem.
Ten funguje tak, že v případě, že do tlumiče jde velká rána tak, že tlak dalece překoná to co je možné aby jako olej proteklo průtokovou tryskou v tlumiči.... tak olej je odváděn do expanzní nádoby, kde je pístek s vlastní pružinkou a tím se tlak oleje rozloží mezi to co je možné potlačit tryskou a mezi onu expansní nádobu.
Je to velmi zjednodušeně napsáno. Neřeším podtlaky v tlumiči za tryskou, stejně jako plynatění a napěňování oleje.
Každopádně i u kol se tlumiče s expanzkama používají na tlumičích typicky tam kde dochází k silným rázům rychle za sebou ( typicky při větších rychlostech v terénu tedy Downhill ) nikoli tam kde rázy přichází s daleko menší razancí a rychlostí za sebou ( XC, maratony )
Předpokládám, že u RC, či aut bude situace obdobná. a pak z toho vyplývá, že tlumič s Expanzkou bude třeba u rychlejších off-road modelů, nikoli u trial / expedičních modelů, kde je naopak ku škodě.
Vegan666
----------------
Losi DBXL-e 2.0 1:5 / TRX-4 Def. 1:10 / Xiaomi Fimi 8x SE
Jehla
Příspěvky: 75
Registrován: stř 10.07.2019 9:45
Bydliště: Tachov

Re: Cheeroke_komplet china

#27 Příspěvek od Jehla »

Cus, tak tyhle tlumiče, to co popisujes ty, nemají. Je tam opravdu jen rezervoar, proto jsem to napsal :) NIC v tom rezervoaru není. Možná jsou to šmejdy (všechny 4xkov asi za 850,- í s postou) a nějaký dražší fungujou jak popisujes. Ale to neni muj pripad. Nemam okolo sebe zadny rcmaniaky, takze porovnani zadne nemam :( Mám doma rozdelanej takovej hybrid mezi smt10 a buginou, a právě tam ty tlumiče přijdou. Ten drak by měl svistet okolo 50ky, tak pak uvidíme jestli ten rezervoar k něčemu je :D
Počítám že tak v dubnu to bude provozu schopný.
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S
Vegan666
Příspěvky: 12
Registrován: čtv 09.01.2020 10:41
Bydliště: Praha

Re: Cheeroke_komplet china

#28 Příspěvek od Vegan666 »

No tak pokud je to opravdu jen nějaký rezervoár tak pak se omlouvám za mystifikaci, ale ve výsledku z toho vyplivá, že jeho vliv musí být 0,00NIC olej prostě stlačitelný není.
Vegan666
----------------
Losi DBXL-e 2.0 1:5 / TRX-4 Def. 1:10 / Xiaomi Fimi 8x SE
Jehla
Příspěvky: 75
Registrován: stř 10.07.2019 9:45
Bydliště: Tachov

Re: Cheeroke_komplet china

#29 Příspěvek od Jehla »

Těch tlumiču je na beton určitě víc, myslím těch typů s rezervoarem. Nakreslil jsem ti nacrtek. Moc kreslit neumím...
Takže když drik vytlačí olej, ten přeteče malou dirkou do rezervoaru. Když se drik vrátí, tak by podtlak mel zpět vytahnout olej, ale to se neděje. Vznikne tam nějaka substance oleje a vzduchu. Tlumič jsem plnil zvlášť a rezervoar taky, pak jsem se zbavil vzduchu a zavickoval. Ono to netlumi zle, ale na expedici nic moc. Jak jsem psal, až je použiju na další projekt, dam vedet. Konkrétně tyhle tlumiče už mám rozehrané a složené na 5x :D
Přílohy
1580459624127682676635055098545.jpg
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S
Jehla
Příspěvky: 75
Registrován: stř 10.07.2019 9:45
Bydliště: Tachov

Re: Cheeroke_komplet china

#30 Příspěvek od Jehla »

Tlumice doma, jednoznačný prekvapeni. 4xtlumic, 3xruzna tvrdost pružiny, veškerý příslušenství, 120mm, pružiny vnitřní. Byla tam vůle v uchyceni na nápravě, podložky za 00nic to srovnaly. Za neskutecnejch 501,- Nebe a dudy oproti původním. Zpracování gut. Naplnis, zavickujes, vytlačis vzduch a prebyt olej a jedes. Kluci čínský mi udělali fakt radost. Akorát jsem nasadil kastli a trochu komedie. Malá kola. 2.2 fajnovy beadlock jsou na cestě.
Přílohy
20200221_155756.jpg
20200222_095829.jpg
20200222_101944.jpg
20200222_105711.jpg
20200222_105719.jpg
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S
Odpovědět

Zpět na „Auta“