Nový "Spiťák" na HobbyCity
Kdyby měl někdo zájem tak mám tohoto spita na prodej. Nakonec jsem ho nechal kamarádovi(šetřím na FPV), má za sebou 5 letů, nehavarovaný. Lehce odraný předek z přistání na asfalt a trochu to odnesly kryty podvozkových šachet z přistání na trávě. Možno i s reglem Turnigy 60A a baterie Flightmax 3000mAh.
- TomasC
- Site Admin
- Příspěvky: 11261
- Registrován: pát 25.04.2003 0:00
- Bydliště: Praha Hloubětín
- Kontaktovat uživatele:
Včera jsem Spitfira pro kolegu dokončil.
Celková hmotnost 1725g.
S nohama jsem si pohrál. Teď chodí relativně OK. Spoustu věcí jsem musel znova lepit, krytky, atd ? Stalo se vám to taky?? Nejlépe je udělaná VOP a to je dobře.
Nakonec jsem skončil na vrtuli APC 9x6. Neboť to poháním pětičlánkem 2,2Ah. Odběr naplno je 35A.
Jaké máte výchylky?? Zkoušeli jste létat z trávy?? Předem díky za info.
přeci jen to není můj model.
Celková hmotnost 1725g.
S nohama jsem si pohrál. Teď chodí relativně OK. Spoustu věcí jsem musel znova lepit, krytky, atd ? Stalo se vám to taky?? Nejlépe je udělaná VOP a to je dobře.
Nakonec jsem skončil na vrtuli APC 9x6. Neboť to poháním pětičlánkem 2,2Ah. Odběr naplno je 35A.
Jaké máte výchylky?? Zkoušeli jste létat z trávy?? Předem díky za info.
přeci jen to není můj model.
- Katapult
- Příspěvky: 323
- Registrován: pát 05.02.2010 0:00
- Bydliště: Veselí nad Moravů
- Kontaktovat uživatele:
Bejci,tak já ho mám dokončený,enom čekám na příležitosť,takže hned jak ho vyzkůšám,tak to zveřejním.
Zatým sem ho upravil pouze vrtulů 3 listá 11x7.Ten základní motor je strašně žraví,na tří článek je to ze základní vrtulů málo, na 4cl,moc.Baterka 2600mAh je při plném výkonu tak cca 4 min.letu.
Výchylky stačá malé,lebo žádná rychlá akrobacie nehrozí ,bo to má hrozný odpor.Chtělo by to eště silnější motor.
Ovládání křidélek katastrofa,podvozek to samé.Hned na druhé přistání šlo servo do pr...Takže nové serva, čekal sem z HC víc jak měsíc.Ale sů tam a držá perfektně.Další info po letu....
Zatým sem ho upravil pouze vrtulů 3 listá 11x7.Ten základní motor je strašně žraví,na tří článek je to ze základní vrtulů málo, na 4cl,moc.Baterka 2600mAh je při plném výkonu tak cca 4 min.letu.
Výchylky stačá malé,lebo žádná rychlá akrobacie nehrozí ,bo to má hrozný odpor.Chtělo by to eště silnější motor.
Ovládání křidélek katastrofa,podvozek to samé.Hned na druhé přistání šlo servo do pr...Takže nové serva, čekal sem z HC víc jak měsíc.Ale sů tam a držá perfektně.Další info po letu....
- TomasC
- Site Admin
- Příspěvky: 11261
- Registrován: pát 25.04.2003 0:00
- Bydliště: Praha Hloubětín
- Kontaktovat uživatele:
Včera jsem zalétal. Pocity velmi rozporuplné.
Naprosto nechutné vůle v ovládání, pro další osud to bude naprosto nutné předělat a vyměnit serva.
Po přidání plynu jde DOST na čumák = přeosit motor nahoru.
Letání je velmi autobusové, letadlo je hodné. Minimálka úžasně nízká. Vysunutí podvozku nemá vliv na centráž. Motorizace je dostatečná (model letí kolmo nahoru).
Zatím je vrácen do krabice na nějakou další šanci.
Jedna z možností je vyhodit podvozek = ušetřit hmotnost. Starty katapultem, přistání (bojově) na břicho.
Uvidíme.
Naprosto nechutné vůle v ovládání, pro další osud to bude naprosto nutné předělat a vyměnit serva.
Po přidání plynu jde DOST na čumák = přeosit motor nahoru.
Letání je velmi autobusové, letadlo je hodné. Minimálka úžasně nízká. Vysunutí podvozku nemá vliv na centráž. Motorizace je dostatečná (model letí kolmo nahoru).
Zatím je vrácen do krabice na nějakou další šanci.
Jedna z možností je vyhodit podvozek = ušetřit hmotnost. Starty katapultem, přistání (bojově) na břicho.
Uvidíme.
Včera jsem předělal druhé křídlo. Vyměněné kola za polopneu z HK, vyměněny serva S a V za HS81, křidélka vyseparován náhon pákou a serva na přímo - klasika. Vrtulový házející kužel vyměněn za neanglický špičatý Profi. Už jen naprogramovat régl, zakytovat díry v křídlech po náhonch křidélek, trocha kachních vajec a jsem připraven na pokusy se vzduchem
. RiMr slíbil, že to natočí - ale běda vám, když mi to nepůjde
. Ale já vás všechny varoval
Ty vůle co píše TomasC jsem tedy vyeliminoval ještě před prvním rozbitím. Já musel i ladit V - ta drhla a i 81 měla dost práce.
TomasC - minimálka gút jako dobrá? Uvažoval jsem o odštěpných klapkách. Dle toho co píšeš to je zbytečný!? On totiž bude mít dle mého velký čelní odpor - už jen ty chladiče jsou tlustý jako kráva. Opadání má jako cca cihla pálená?
Ty vůle co píše TomasC jsem tedy vyeliminoval ještě před prvním rozbitím. Já musel i ladit V - ta drhla a i 81 měla dost práce.
TomasC - minimálka gút jako dobrá? Uvažoval jsem o odštěpných klapkách. Dle toho co píšeš to je zbytečný!? On totiž bude mít dle mého velký čelní odpor - už jen ty chladiče jsou tlustý jako kráva. Opadání má jako cca cihla pálená?
geo
Zdar borci, už delší dobu tady sleduji diskuzy o Spitovi. Taky ho mám doma, už jsem ho stačil rozbít, ne tedy na rukách ale na závadě v elektrice. mně se to éro letově moc líbí a proto bych ho zase rád měl ve svém hangáru.
Takže kdyby jste se ho chtěl někdo zbavit do dobrých rukou tak ho rád koupím.
Díky za případné nabídky.
Takže kdyby jste se ho chtěl někdo zbavit do dobrých rukou tak ho rád koupím.
Díky za případné nabídky.