Rada2309 píše:A da se origo nabijeckou nabijet lipo nebo musim koupit speciálně nabijecku na lipo baterky??
to uz neviem aku nabijacku prikladaju momentalne k autu ale asi to bude na Nimh a este ktomu do zapalovaca do auta na 12V ako som to mal aj ja ked som kupoval erevo naposledy,kazdopadne budes potrebovat nabijacku na lipol
ja jazdim 6000mah lipo 2s LRP a cas jazdenia zalezi akym stylom jazdis,ked jazdim fakt pomaly,crawlenie tak aj 2hodiny jazdim ked jazdim svizne co zo summitom nejazdim tak sa cas samozrejme skrati,napr. erevo aj pol hodky je vela ked tomu nakladas
a ten maly konektor je balancny konektor ktory sa dava do balancnej dosky pocas nabijania
Na ovladači vedle steering trimu a knobu je nulová pozice plynu 50/50 a 70/30...origo tam je 50/50...kdyz tam chci dat ale 70/30 tak v manualu je napsane ze mam jit do nastaveni EVX že je potreba nakonfigurovat přijimač kde je pouze race,sport a training mode.... znamena to že když dam 70/30 a sport mode tak to bude fungovat???
50/50 a 70/30 je odchylka plynu a samozrejme ak to chces zmenit na 70/30 treba to nakalibrovat (ja to mam 50/50) ale vela ludi si mysli ze ked sa to da na 70/30 tak auto bude rychlejsie a to je blbost ked som kupoval summita pred troma rokmy tak som tam mal aj CZ manual
Ano jde jen o to že se posune střed neutrálu na plynovém ovladači.Koncové body pro plný plyn a plnou zpátečku zůstávají.Prodlouží se chod páčky pro jízdu vpřed-jemnější dávkování,na ůkor jízdy vzad.Je to jen o osobních preferencích.Zkusil jsem obě varianty a zjistil,že na běžné ježdění je mi jedno jak to je.Zásadní rozdíl tam nevidím.
Jízdní režim(sport,race..) s tím nemá nic společného.Jde o to udělat kalibraci regulátoru a ukázat mu kde je neutrál který si zvolíš.(manual str.16) Je dobré zamezit nějakým způsobem modelu aby se mohl rozjet kdyby něco nevyšlo.Takže podložit,nebo sundat kola,odpojit motor.
Už jsem to dlouho nepoužil ale mám ve svých poznámkách tento postup:
-Začínáme s vypnutým regulátorem. -Přepínač 70/30 50/50 nastavit tak jak požaduji.To v manualu neni ale je to logické. -stisknout a držet tlačítko na ESC.Nejdřív zelená,pak červená.Pak tlačítko uvolnit. -Při blikající červené zmáčknout plný plyn a držet. -Až regulátor přejde na červený dvojblik,dát plnou brzdu a držet. -Až se rozsvítí zelená,je hotovo.
No ale kdyz to neni rychlejší tak k čemu to tam je?? Ja jsem si koupil summita z Německa protože tam je o 4000kc levnější nez tady... Tak Česky manuál tam nemam....
Vždyť jsem to psal. Pokud požaduješ delší chod plynového ovladače pro jízdu vpřed.Delší chod páčky znamená jemnější práci z plynem.Pokud stále nevíš o čem mluvím,raději to nech jak to je.
Jo to chapu... Jen jsem to poslal zrovna v dobe kdy jsi na to odpověděl.... Tak to skočilo hnedka na tebe ta moje odpoved.... Pokud to nezrychli auto tak asi je zbytecne to předělávat... Ale zkusim at vim jak funguje... Diky moc za info