Stránka 19 z 22
Re: Supertrino F3P
Napsal: stř 08.02.2017 3:15
od cl jiřík
To mi silně připomíná vrtulky z volných pokojových modelů. Vlastně jsem už něco takového čekal. Může klidně dojít k tomu, že kostra vrtulek bude z uhlíku a bude to potažené mylarem.

Re: Supertrino F3P
Napsal: stř 08.02.2017 5:44
od cl jiřík
Když se dívám pozorně, tak jedna vrtule už asi průhledná je.
Re: Supertrino F3P
Napsal: stř 08.02.2017 5:54
od jyrry
HonzaS píše:... Ty vrtule jsou strašně ošklivý a je mi děsně líto že něco tak strašnýho může tak dobře fungovat ...
To samý říkají někteří kolegové (já taky

) i o těch soudobých halových modelech (včetně letového projevu)

Re: Supertrino F3P
Napsal: stř 08.02.2017 7:40
od doubravka
HonzaS píše:Finové jsou exoti... Ty vrtule jsou strašně ošklivý a je mi děsně líto že něco tak strašnýho může tak dobře fungovat
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=g9ZCnXceN3o[/youtube]
na video mě upozornil Franta Horna - dík.
jestli to je video na odstraseni souperu,tak na me by fungovalo..

Re: Supertrino F3P
Napsal: stř 08.02.2017 8:48
od HonzaS
jyrry píše:To samý říkají někteří kolegové (já taky

) i o těch soudobých halových modelech (včetně letového projevu)

Jakto??? Vždyť to je dvouvrtulák, což je skoro dvoumotorák! Vlastně my to máme pocháněný skoro Griffonem!

Ale jasný, chápu, každej máme svoje

Re: Supertrino F3P
Napsal: stř 08.02.2017 10:16
od zdeno
cl jiřík píše: Může klidně dojít k tomu, že kostra vrtulek bude z uhlíku a bude to potažené mylarem.

To už tu dávno bolo
Re: Supertrino F3P
Napsal: stř 08.02.2017 10:30
od HonzaS
Udělal jsem obrázek kde jsem použil jaký uhlík v křídle - čistě pro informaci. Možná by to šlo udělat i lehčí, na příštím letadle to vyzkouším

Asi zkusím ještě jednoho deproňáka pro ověření nějakých věcí a pak až možná celohuhlík.
Re: Supertrino F3P
Napsal: stř 08.02.2017 10:35
od zdeno
jyrry píše:To samý říkají někteří kolegové (já taky

) i o těch soudobých halových modelech (včetně letového projevu)

Hovorí sa že keby sa všetkým chlapom páčil jeden typ ženy, tak by ludstvo vymrelo. Zober si takú F1, mne sa najviac páčili bieločervené McLareny keď v nich ešte jazdili Prost a Senna. Porovnaj si to ako vyzerajú dnes- proste vývoj nezastavýš.
Vôbec nie je podstatné čo hovoríš ty a tvoji kolegové, podstatné je to ako to lieta a aký je to orgazmus keď to robí presne to čo od toho čakáš a čo chceš aby to robilo. Ja si nemyslím že by sa tomu dnes mohlo nejaké iné éro ani priblížiť.
Zaujímavé je to že keď sa roky lietalo s bežnými Clikmi tak na súťažiach nebolo tolko ludí ako dnes.
Dnes idem zalietať 14" vrtule.
Re: Supertrino F3P
Napsal: stř 08.02.2017 10:50
od HonzaS
zdeno píše:[
Dnes idem zalietať 14" vrtule.
Tak držím palce

a těším se na report ve vláknu o wizardovi!
Re: Supertrino F3P
Napsal: stř 08.02.2017 11:09
od valajda
Už to začíná být ve fázi, kdy můžu publikovat.
Vzniká další
Supertrino
Re: Supertrino F3P
Napsal: stř 08.02.2017 11:29
od RadimHnilica
zdeno píše:
Dnes idem zalietať 14" vrtule.
I jááá

Re: Supertrino F3P
Napsal: stř 08.02.2017 12:40
od doubravka
valajda píše:Už to začíná být ve fázi, kdy můžu publikovat.
to to delas balsový? tak to jsi víc modelář než Špatňoch!!!

ale super se na to kouka,jsem zvedavej jaka bude vysledna vaha,drzim palce.
Re: Supertrino F3P
Napsal: stř 08.02.2017 12:46
od HonzaS
Zdeno je taky víc modelář, dělá si balzový vrtule! Měl bych se nad sebou zamyslet a taky začít modelařit!

Re: Supertrino F3P
Napsal: stř 08.02.2017 13:03
od valajda
doubravka píše:to to delas balsový? tak to jsi víc modelář než Špatňoch!!!

ale super se na to kouka,jsem zvedavej jaka bude vysledna vaha,drzim palce.

Kdybych věděl dopředu, kolik času to zabere, tak se na to asi vykašlu a nechám si vylaserovat....
Ne...není to tak zlý:
- 3 části trupu - po cca 3h
- 2 křídla - po cca 1h
- VOP, SOP, TCany - po cca 0,5h
Takže sumasumárum 13+ hodin dostat se tam, kam HonzaS za 1h laseru.

Re: Supertrino F3P
Napsal: stř 08.02.2017 20:52
od HonzaS
S blížícím se MS přišly povinnosti. Letadlo musí mít vylepenou FAI licenci, "FAI sticker" štítek obsahující FAI ID, FAI licenci, jméno pilota a identifikační kód (pro případ, že by soutěžící měl víc modelů) a samozřejmě ten identifikační kód. Vzhledem k hmotnosti modelů je prakticky jedinou možností použít vodní obtisky. U Pecky jsem si koupil papír (prodávají s bílým podkladem nebo čirý), potiskl na laserový tiskárně a hurá do práce. Tak samozřejmě jsem to letadlo celý namočil, a udělal si mapy na červený na spodku trupu. No nevadí... Když jsem lepil poslední nálepku, už mi to šlo. Příště tyhle věci 100% budu řešit při stavbě, ne na hotovým letadle.
K fai sticker jsem přidal ještě loga SMČR a KLeM. Jednak proto, že jsem rád, že jsem tak trochu konečně oficiálně sportovec (jednou jsem byl jako rychlostní kanoista na letní olympiádě dětí a mládeže v Táboře, ale tam jsem měl i vstupní kartu falešnou, jen abych se tam dostal za svojí holkou

), a druhak na truc.

Protože si myslím, že svaz (a tím pádem i KLem) poslední dobou trochu neprávem schytává pecky od lidí, o kterých jsem si myslel, že mají víc rozumu. Takže pane Fencl, sorry jako!
Dál jsem si nemohl odpustit loga dvou zpřátelených firem, a jednoho nejmenovaného diskuzního fóra.
A jméno pilota.