Stránka 20 z 43
Re: DJI NAZA pokračování 2
Napsal: ned 17.05.2015 22:54
od arachna
...a co zkusit tohle :
http://www.banggood.com/DJI-Naza-M-V2-L ... 77381.htmlVypada to slusne a minimalne to NAZU ochrani i pri slusnym karambolu ...
Re: DJI NAZA pokračování 2
Napsal: sob 23.05.2015 11:31
od Wormsnake
Ahoj
Co se stane kdyz ve velke vysce treba v 500m prejdu do manualu a uplne stahnu plyn na nulu? Kopter pujde samozrejme do nericeho padu, o to jde rychle stratit vysku a usetrit tak energii v baterce. Kdyz pak prejdu do gps atti a dam 50% zavysi se kopter sam? Nebo budu muset znova nahodit motory rucne, pakama dolu k sube?
Re: DJI NAZA pokračování 2
Napsal: stř 27.05.2015 13:45
od Wormsnake
Ahoj kdyz zavysim kopter treba ve vysce 5m tak vysi klidne nehnute a bezchybne, kdyz nej zacnu otacet kolem svysle osy tak se sice tak zacne otacet kolem svysle osy ale strati polohovou sbabilitu a nekam odpluje treba 5m po dokonceni otaceni kdyz uz se kolem svysle osy neotaci se vrati do puvodni polohy vyseni. Jde to nejak vyladit nejakymi zisky? Nebo je to normalni jev?
Kdyby nekdo poradil byl bych mu vdecny, na mou predchozi otazku nikdo neodpovedel ale tohle me trapi vic...
Re: DJI NAZA pokračování 2
Napsal: stř 27.05.2015 14:44
od hadrák
...

...
Re: DJI NAZA pokračování 2
Napsal: stř 27.05.2015 16:07
od dt
Mám podezření, že to je tím, že Naza se interně přepíná do Atti, když uživatel hrabe do páček, a zpět se přepne do GPS/Atti až když je opět pustí. Protože jsem se už Nazy zbavil, tak neudělám dost testů na to, abych to mohl potvrdit.
Re: DJI NAZA pokračování 2
Napsal: stř 27.05.2015 16:55
od hadrák
...

...
Re: DJI NAZA pokračování 2
Napsal: stř 27.05.2015 17:58
od gardenroute
P1ka má dle verze zcela standardní NAZA V1 nebo V2 jednotku (na rozdíl od P2), která se běžně používá i v jiných letových konfiguracích (jak velikostí, tak počtem motorů), než je zrovna P1. Je potřeba správně NAZA umístit, nastavit/vyladit zisky, samozřejmě s předpokladem, že ESC a motory odpovídající konstrukci a hmotnosti koptéry. Je samozřejmě nutné mít v pořádku IMU, a pokud je vše v pořádku, tak by k té rotaci docházet nemělo ani v ATTi, ani v GPS ATTi režimu...
Také bych ještě zkontroloval kalibraci Tx kontroléru, tady můžou být nesprávně kalibrované středové hodnoty kniplů, zejména u YAW osy. Mě (i jiným) to i se správně instalovaným YAW30 nikdy samovolnou rotaci nechytalo.
Re: DJI NAZA pokračování 2
Napsal: stř 27.05.2015 21:27
od 007ToMMaS
môj tiež mierne driftuje. To ako nakalibrovať dané senzory som v nastaveniach pozeral ale fakt netuším ako. Nejdem to robiť pokial neviem ako aby som čosi nedobabral. Chcel by som sa spýtať ale. Aký maximálny prúd môžem odoberať z portu kde je zapojené GPS? Prečo sa pýtam? Na port by som chcel pripojiť MINIM OSD a to má odber 100mA tak či sa nemusím nieoho obávať. A rozmýšľam že by som tam pripojil aj FPV. Zatiaľ budem mať FPV na 5V a odber by mal byť tiež do 100mA. Alebo či sa mám pripojiť na napájanie NAZA. Samozrejme silnejšie FPV budem pripájať na baterku. Ďakujem za rady.
Re: DJI NAZA pokračování 2
Napsal: stř 27.05.2015 23:00
od hadrák
...

...
Re: DJI NAZA pokračování 2
Napsal: čtv 28.05.2015 13:00
od Wormsnake
Nevim jak se s tim vyrovnavaji jine jednotky ale myslim ze je to zpusobeno tim ze kdyz naza rotuje nemuze pouzit akceleromery ve vodovnych osach prave protoze ze rotuje kolem svisle osy, dale je asi pro jednotku slozite urcit kam klopit pac behem rotace se meni jednotlive srany k klopeni. Asi to vyresit nepujde. Nepomaha ani tocit rychle nebo pomalu je stejne. Mozna tocit velmi velmi pomalu pak neodpluje... Nebo tocit s pauzami aby v pauze stihla udelat korekci polohy.
Re: DJI NAZA pokračování 2
Napsal: čtv 28.05.2015 13:54
od romanCM
Ja to mam trochu jinak. Pokud roztocim rychle, pak se drzi temer na miste, cca +- 30cm. Pri pomalem toceni mi taky odcestuje vic, ale pak se zase vrati. Ale neni to vubec na zavadu, aspon se clovek nauci poradne pilotovat bez automatu

Re: DJI NAZA pokračování 2
Napsal: čtv 28.05.2015 14:05
od DJIvison
romanCM píše:Ja to mam trochu jinak. Pokud roztocim rychle, pak se drzi temer na miste, cca +- 30cm. Pri pomalem toceni mi taky odcestuje vic, ale pak se zase vrati. Ale neni to vubec na zavadu, aspon se clovek nauci poradne pilotovat bez automatu

Já bych to tipoval na změnu signálu GPS satelitů během otáčení a tím pádem na drift koptery vlivem změny údajů o poloze

.
Re: DJI NAZA pokračování 2
Napsal: čtv 28.05.2015 14:44
od Wormsnake
DJIvison píše:Já bych to tipoval na změnu signálu GPS satelitů během otáčení a tím pádem na drift koptery vlivem změny údajů o poloze

.
Muze byt ale chova se to stejne jak v otevrenym tak uzavreny terenu.
Dela me to hexa, kolegove 4vrtulaci vam to dela taky? Jestli to treba nesouvysi s typem sasi.
Re: DJI NAZA pokračování 2
Napsal: čtv 28.05.2015 15:14
od DJIvison
Otevřený nebo uzavřený terén nebude mít vliv.
Spíš bych to přikládal k příjmové charakteristice jak v horizontální tak i vertikální rovině přijímače(anteny) GPS.
Ta totiž nikdy není ideálně kulovitá nebo srdce.
Re: DJI NAZA pokračování 2
Napsal: čtv 28.05.2015 15:18
od Wormsnake
Wormsnake píše:Ahoj
Co se stane kdyz ve velke vysce treba v 500m prejdu do manualu a uplne stahnu plyn na nulu? Kopter pujde samozrejme do nericeho padu, o to jde rychle stratit vysku a usetrit tak energii v baterce. Kdyz pak prejdu do gps atti a dam 50% zavysi se kopter sam? Nebo budu muset znova nahodit motory rucne, pakama dolu k sube?
A tohle uz nekdo zkousel?