Stránka 3 z 3
Re: EB-4 S2 Thunder Tiger
Napsal: pon 04.02.2013 22:20
od Back
No tak si raději kup Baju!!! Jinak kolega má prasklou přední poloosu u buggy , jezdí jen na zadek a téměř se to nedá řídit

.
Re: EB-4 S2 Thunder Tiger
Napsal: pon 04.02.2013 22:27
od h4Wk
psal jsem luxusní cena tj. do 6 tisíc

za to Baju nekoupím

jsem student nemůžu si moc vyskakovat

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger
Napsal: pon 04.02.2013 22:30
od Back
Tak to je fakt super cena,stojí 11k. Já si ale stejně myslím,že auto má mít motor

.
Mám elektro 1:10 monstra Himoto a je to nuda.Jezdí s ním můj 5ti letý syn,a stejně mi bere moji buggynu

,
Re: EB-4 S2 Thunder Tiger
Napsal: pon 04.02.2013 22:41
od h4Wk
Tak o tom žádná! Už se těším až HPI začne prodávát benzínové motory (natural) tam už to bude jiný provoz

už žádné 200,- za litr paliva ale pěkně 35,-
http://www.hpiracing.com/news/2012121101/
Re: EB-4 S2 Thunder Tiger
Napsal: úte 05.02.2013 7:53
od Back
Hele naprostý souhlas. Kamarád teď objdnává 10ccm na naturál do savage XL.Tak jsem strašně zvědavej

.Je to za 3500,- komplet i se zapalováním,ale leteckej. No uvidíme.
Re: EB-4 S2 Thunder Tiger
Napsal: úte 05.02.2013 10:29
od h4Wk
No jen jestli 10ccm nebude málo...v tom novém savikovi je 15ccm ted nvm jak byly přešně ty přepočty nitra kubatury na benzin...ale mám dojem že nějaký 4,93ccm nitro je jako ten 15ccm benzin takže předpokládám že 3,5ccm nitra bude jako ta 10ccm benzin...
Re: EB-4 S2 Thunder Tiger
Napsal: úte 05.02.2013 14:07
od scarabeus
Back píše:Hele naprostý souhlas. Kamarád teď objdnává 10ccm na naturál do savage XL.Tak jsem strašně zvědavej

.Je to za 3500,- komplet i se zapalováním,ale leteckej. No uvidíme.
Jestli tim mas na mysli letecky motor do auta, tak aby se kamarad ve finale nedivil...
Re: EB-4 S2 Thunder Tiger
Napsal: stř 06.02.2013 10:00
od Back
Ano,jde o letecký motor ale v nejhorším skončí u mě v nějakém letadle.
Re: EB-4 S2 Thunder Tiger
Napsal: stř 06.02.2013 10:03
od Back
h4Wk píše:No jen jestli 10ccm nebude málo...v tom novém savikovi je 15ccm ted nvm jak byly přešně ty přepočty nitra kubatury na benzin...ale mám dojem že nějaký 4,93ccm nitro je jako ten 15ccm benzin takže předpokládám že 3,5ccm nitra bude jako ta 10ccm benzin...
Dvoutaktní motor na naturál je jinak stavěný.Má větší krouťák a můžeš upravit převody.Nicměně sám jsem na to zvědavej

.
Re: EB-4 S2 Thunder Tiger
Napsal: stř 06.02.2013 19:06
od scarabeus
O to mi neslo. Predpokladam, ze letecky motor je staveny tak, ze je ofukovan proudem vzduchu za letu. V aute se mu nemusi dostavat dostatecneho chlazeni. Predevsim rychlost je rozdilna.
Re: EB-4 S2 Thunder Tiger
Napsal: stř 06.02.2013 19:52
od Back
To je velmi zajímavá připomínka.Sice jsme přemýšleli o nuceném chlazení ventilátorem,ale to asi taky nebude dostatečné.
Re: EB-4 S2 Thunder Tiger
Napsal: stř 06.02.2013 21:06
od scarabeus
To by musel byt ventilator, ktery das kolem cele hlavy motoru, tedy nejakou sadu ventilatoru. Slo by ale o nevhodne reseni, protoze kazda elektronika navic = zlo. Navic by to nebylo nijak chranene proti bordelu.
Fakt nad tim popremyslejte, abyste nebyli ve finale zklamani, az se bude motor prehrivat (treba taky ne...). U aut vycuhuje hlava motoru z auta jen kousicek, alespon vetsinou, pokud je to origo spalovak. A tak nejak se to uchladi. Zbytek motoru (a cast hlavy) je ale vzdy schovan pod kastli a cirkulace vzduchu je minimalni.
Pokud by byl motor odkryty, bude to chladit asi lepe, ale ucinnost je porad uplne jinde nez v pripade letadla, tam je ofuk znat
