Motor 4T k modelu

Jednou je možná elektrika nahradí, do té doby ale ještě budeme s nimi mít plno problémů. Tady nám třeba někdo poradí.
Zpráva
Autor
Hoki
Příspěvky: 4249
Registrován: stř 11.04.2007 0:00
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 4T k modelu

#31 Příspěvek od Hoki »

TERAZKY píše:Hoki
Ak môžem, ja do ryžojeda Saita 10ccm dávam 10% Rapicon a ide ako píla.

Vďaka :wink:, jen se nyní pomalu rozhodovat do čeho jít - 2T - 4T či benzín. Ale to budu študovat asi na jinším vláknu.
von boberov
Příspěvky: 1096
Registrován: pát 30.07.2010 0:00
Bydliště: vesničan v okr.ZR

Re: Motor 4T k modelu

#32 Příspěvek od von boberov »

Tak prubni 4Taktní benzín :!: :P
TERAZKY
Příspěvky: 2559
Registrován: pon 02.06.2008 0:00
Bydliště: Hlohovec, Člen RCMK Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 4T k modelu

#33 Příspěvek od TERAZKY »

von boberov píše:Tak prubni 4Taktní benzín :!: :P

No tu na výber moc nie je. Z pohľadu kvality vyhovuje iba Saito a domáce Roto. Mne sa podarilo zohnať ako nové 2T Roto 25ccm z druhej ruky za 150 Eur. A to vyhotovenie je proste nádhera.
... čo purex spojil, človek nerozdeľuj...
JardaRůžička
Příspěvky: 2731
Registrován: pát 02.03.2012 7:55
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Motor 4T k modelu

#34 Příspěvek od JardaRůžička »

TERAZKY : Souhlas, dílenské zpracování je u Rota prostě dokonalé, bez výhrad.
Hoki
Příspěvky: 4249
Registrován: stř 11.04.2007 0:00
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 4T k modelu

#35 Příspěvek od Hoki »

JardaRůžička píše:TERAZKY : Souhlas, dílenské zpracování je u Rota prostě dokonalé, bez výhrad.

Taky si to nechával zaplatit kloudně. Když já mám bohaté zkušenosti s 2T, ale vod toho mne dnes už odrazují, že to je už mimo na modely kolem 1800-1900mm rozpětí.
TERAZKY
Příspěvky: 2559
Registrován: pon 02.06.2008 0:00
Bydliště: Hlohovec, Člen RCMK Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 4T k modelu

#36 Příspěvek od TERAZKY »

Ber do úvahy, že s takto kvalitne vyhotovenom výrobku sa pri rozumnej prevádzke takmer iste dočkáš modelárskeho dôchodku a ten motor stále bude veľmi slušne makať. Oproti číne nič neriešiš iba lietaš.
... čo purex spojil, človek nerozdeľuj...
von boberov
Příspěvky: 1096
Registrován: pát 30.07.2010 0:00
Bydliště: vesničan v okr.ZR

Re: Motor 4T k modelu

#37 Příspěvek od von boberov »

V čom pak bude ROŤÍK? Další Pajpr? A co membrána sehnal jsi?
TERAZKY
Příspěvky: 2559
Registrován: pon 02.06.2008 0:00
Bydliště: Hlohovec, Člen RCMK Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 4T k modelu

#38 Příspěvek od TERAZKY »

von boberov píše:V čom pak bude ROŤÍK? Další Pajpr? A co membrána sehnal jsi?

Ahoj, nooo piperíkov už mám primerane.... :wink: :roll:

Uvažujem o Storchu, tuším 2,7m od BH. Tam to stačí buhate. Videl som ho naživo a je to ,,pohádka mládí". Funkčný podvozok, sloty na krídlach, letí pomaly ako muška - no paráda.

Membrány som namočil do benzínu a pomohlo to, ale len čiastočne. Motor stále rukou nenasaje palivo, no po zaplavení karburátora naskočí štartérom na brnk. Zatiaľ kúpu membrán neriešim. Po vážnom úraze kamaráta z letiska vidím štartovanie rukou nerád, tak ma to veľmi netrápi.

Takže tak...
... čo purex spojil, človek nerozdeľuj...
Hoki
Příspěvky: 4249
Registrován: stř 11.04.2007 0:00
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 4T k modelu

#39 Příspěvek od Hoki »

TERAZKY píše:Ber do úvahy, že s takto kvalitne vyhotovenom výrobku sa pri rozumnej prevádzke takmer iste dočkáš modelárskeho dôchodku a ten motor stále bude veľmi slušne makať. Oproti číne nič neriešiš iba lietaš.

Jenže jakou zvolit kubatůru. Mám tady akro křídla typu F-3A a chtěl bych si na ně postavit něco jako Giles 202 či Ravena. Nechci od toho 3D lítání, ale na akrobatění. Křídla maj rozpětí 1850-1950mm. Chtěl jsem si postavit Dalotela 165, ale to bych musel změnit půdorys křídel - nová křídla. Já mám zkosenou i otokovku, což Dalotel neměl.
von boberov
Příspěvky: 1096
Registrován: pát 30.07.2010 0:00
Bydliště: vesničan v okr.ZR

Re: Motor 4T k modelu

#40 Příspěvek od von boberov »

Na toto rozpětí a na klasickou akrobačku pokud bys šel cestou benzínu +/- 30ccm.
Hoki
Příspěvky: 4249
Registrován: stř 11.04.2007 0:00
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 4T k modelu

#41 Příspěvek od Hoki »

von boberov píše:Na toto rozpětí a na klasickou akrobačku pokud bys šel cestou benzínu +/- 30ccm.

I tady Ti děkuju za radu a typ. Furt se mám co učit.
TERAZKY
Příspěvky: 2559
Registrován: pon 02.06.2008 0:00
Bydliště: Hlohovec, Člen RCMK Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 4T k modelu

#42 Příspěvek od TERAZKY »

Na klas. akro tam i s rezervou stačí napr. MVVS 26 IFS.
... čo purex spojil, človek nerozdeľuj...
von boberov
Příspěvky: 1096
Registrován: pát 30.07.2010 0:00
Bydliště: vesničan v okr.ZR

Re: Motor 4T k modelu

#43 Příspěvek od von boberov »

Nemáš za co já lůni tesal Capa, mám v něm JC28. Visolet to rozhodně není, ale dá to velkej přemet a když jdeš do souvratu musíš za včasu ubrát, jinak se to zastaví až ve stratosféře :lol:
Hoki
Příspěvky: 4249
Registrován: stř 11.04.2007 0:00
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 4T k modelu

#44 Příspěvek od Hoki »

von boberov píše:Nemáš za co já lůni tesal Capa, mám v něm JC28. Visolet to rozhodně není, ale dá to velkej přemet a když jdeš do souvratu musíš za včasu ubrát, jinak se to zastaví až ve stratosféře :lol:

Taková komunikace dokáže jednoho i nastartovat k nějakému konání, dík. Loni to stálo u mne zaprd a snad letos bude líp. Jsem nějaký vyhořelý či co.
TERAZKY
Příspěvky: 2559
Registrován: pon 02.06.2008 0:00
Bydliště: Hlohovec, Člen RCMK Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 4T k modelu

#45 Příspěvek od TERAZKY »

Ešte doplním, v tomto má kolega z klubu 30 ccm DLE a lieta to vo vertikále až na obežnú dráhu. Ten model zodpovedá Tvojmu plánu

http://www.nataair.sk/nataair/eshop/1-1 ... MX-2-30-CC
... čo purex spojil, človek nerozdeľuj...
Odpovědět

Zpět na „Spalovací motory“