Ale hezké to je. Mít na to, E720 je moje. Aspoň na chvilku.
Raptor E720 FL
- OPR
- Příspěvky: 5682
- Registrován: stř 21.07.2010 0:00
- Bydliště: Kamenice - Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Raptor E720 FL
Šípové nééé. Je to ozubené převodové kolo se spirálními zuby. A pokud není to samé vepředu u rozvodu od autorotačního kola - celá tahle opičárna nemá významu. Leda dálší deformační zóna.
Ale hezké to je. Mít na to, E720 je moje. Aspoň na chvilku.
Ale hezké to je. Mít na to, E720 je moje. Aspoň na chvilku.
- Screwball671
- Příspěvky: 1313
- Registrován: pon 22.11.2010 0:00
- Bydliště: Praha Barrandov
Re: Raptor E720 FL
OPR píše:Šípové nééé. Je to ozubené převodové kolo se spirálními zuby. A pokud není to samé vepředu u rozvodu od autorotačního kola - celá tahle opičárna nemá významu.
Ale hezké to je. Mít na to, E720 je moje. Aspoň na chvilku.
No jo pravu díš, vono je to ještě zatočené do spirály, to jsou věci. Ku*va já jí snad koupím.
Trex 700E, Trex 600 nitro, Protos 500, Trex 500, Trex 450 Sport, Yak 55M, RS352, Piper Cub, Variant
- OPR
- Příspěvky: 5682
- Registrován: stř 21.07.2010 0:00
- Bydliště: Kamenice - Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Raptor E720 FL
Screwball671 píše:OPR píše:Šípové nééé. Je to ozubené převodové kolo se spirálními zuby. A pokud není to samé vepředu u rozvodu od autorotačního kola - celá tahle opičárna nemá významu.
Ale hezké to je. Mít na to, E720 je moje. Aspoň na chvilku.
No jo pravu díš, vono je to ještě zatočené do spirály, to jsou věci. Ku*va já jí snad koupím.
Budu Ti E720 oslintávat
- OPR
- Příspěvky: 5682
- Registrován: stř 21.07.2010 0:00
- Bydliště: Kamenice - Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Raptor E720 FL
OPR píše:...... kolo se spirálními zuby. A pokud není to samé vepředu u rozvodu od autorotačního kola .....
Tak jsem čučel do manuálu a ono doopravdy. Vzadu tu otevřenou skřň se spirálovými zuby - to mjí asi kuli efektu. Jen. Vepředu je normální kuželové soukolí s rovným zubem. A vypadáto, že celé transmise k vrtulce je 1:1.
- Screwball671
- Příspěvky: 1313
- Registrován: pon 22.11.2010 0:00
- Bydliště: Praha Barrandov
Re: Raptor E720 FL
OPR píše:OPR píše:...... kolo se spirálními zuby. A pokud není to samé vepředu u rozvodu od autorotačního kola .....
Tak jsem čučel do manuálu a ono doopravdy. Vzadu tu otevřenou skřň se spirálovými zuby - to mjí asi kuli efektu. Jen. Vepředu je normální kuželové soukolí s rovným zubem. A vypadáto, že celé transmise k vrtulce je 1:1.
Hm, no a má to na funkci nějákej vliv? Když to vepředu nemaj a vzadu maj, To jsem ti vybral téma co? To je otázka vhodná jedině pro tebe, očekávám vědeckou analýzu problému, kde se budeš odkazovat na světové kapacity v oblasti spirálových zubových převodů a jejich užití v praxi.
Trex 700E, Trex 600 nitro, Protos 500, Trex 500, Trex 450 Sport, Yak 55M, RS352, Piper Cub, Variant
- OPR
- Příspěvky: 5682
- Registrován: stř 21.07.2010 0:00
- Bydliště: Kamenice - Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Raptor E720 FL
Neboj, vědecký to nebude. Jen nechápu proč vzadu maji něco "echt" když vepředu to "zkurví". Vliv to na nic mít nebude - jen to mohlo bejt potišší a v převody k vrtulce festovní.
- Screwball671
- Příspěvky: 1313
- Registrován: pon 22.11.2010 0:00
- Bydliště: Praha Barrandov
Re: Raptor E720 FL
Trochu jsi mě zklamal, no každopádně ta spirála bude asi odolnější, takže se nebudou tolik vylamovat zoubky, když si hrábneš do země. Já jsem zatím kardan nikdy nevyčesal, takže nevím jestli odchází převody spíše vzadu, nebo vepředu.
Trex 700E, Trex 600 nitro, Protos 500, Trex 500, Trex 450 Sport, Yak 55M, RS352, Piper Cub, Variant
- OPR
- Příspěvky: 5682
- Registrován: stř 21.07.2010 0:00
- Bydliště: Kamenice - Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Raptor E720 FL
Tak já se polepším.
Konstrukce od konstrukce takhle se to říct nedá. Ale máme tu (naštěstí) jistý zákoník p. Murphyho a ten jasně říká, že má li se něco posrat - stane se tak. A vzápětí se odkazuje na pozdější vydanou novelu, ve které se píše, že to bude vždy to, k čemu je horší přístup a potřeba vše dělat složitěji. Už víš, které z těch převodů to budou?

Konstrukce od konstrukce takhle se to říct nedá. Ale máme tu (naštěstí) jistý zákoník p. Murphyho a ten jasně říká, že má li se něco posrat - stane se tak. A vzápětí se odkazuje na pozdější vydanou novelu, ve které se píše, že to bude vždy to, k čemu je horší přístup a potřeba vše dělat složitěji. Už víš, které z těch převodů to budou?
Re: Raptor E720 FL
Vzadu jsem prevod nikdy neztrhl, vzdy v predu jak na 450 tak na 600.
- OPR
- Příspěvky: 5682
- Registrován: stř 21.07.2010 0:00
- Bydliště: Kamenice - Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Raptor E720 FL
Já taky tak. Zadní, u vrtulky nikdy - mám je ještě původní. Ale třeba tenhle Raptůrek má štelovatelnou zubovou vůli vepředu ve skříni náhonu od autorotačního kola a bude tomu jinak. Ono u Aign převodů odcházeli ty přední z chybně štelované vůle. Respektive jde s tím hnout, ale není to uplně ideál.
Re: Raptor E720 FL
koukam na letovku a 3650g bez baterii je imho celkem dost :/
T-Rex 550E V2 FBL / X-Era 4020-2y 1000kv / JIVE 80+HV / HC3-SX / BLS251 / EDGE 553 - prodano
- OPR
- Příspěvky: 5682
- Registrován: stř 21.07.2010 0:00
- Bydliště: Kamenice - Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Raptor E720 FL
Gratulace !!! 
- Screwball671
- Příspěvky: 1313
- Registrován: pon 22.11.2010 0:00
- Bydliště: Praha Barrandov
Re: Raptor E720 FL
FrenkyL píše:Tak jsem včera zalítnul Nitro brášku
Super, blahopřeju... Jak se to vrtí? Pocity, dojmy, postřehy, val to pod tlakem.
Trex 700E, Trex 600 nitro, Protos 500, Trex 500, Trex 450 Sport, Yak 55M, RS352, Piper Cub, Variant
Re: Raptor E720 FL
Díky
Tak začnu asi výbavou:
Cvičí s tím Yamada 91SR-3DS s Hatorkou SB-19, serva na cyklice DS8717 hnaný přes ReactorX2, na vrtulce je GY520 a DS8900G, governor Multigov Pro, listí MSC Champion 690. Letovka bez paliva 4,6kg (berte to tak, že je v tom dost těžkejch elektro krámu, třeba serva by se daly dát lehčí... ) ale Yamada o tý váze skoro neví.
Stavělo se to moc hezky, je to jednoduchý a robustní, jak kdyby to bylo navrhovaný na výkony elektriky a pak někoho v TT napadlo, že by mohli udělat radost i někomu s čmoudíkem
Co se mi třeba líbilo, tak bylo nastavení pák na servech cykliky, skrz páky, co jdou rovnou k cyklice a bočnici se vrazí šroubovák, na servo se dá tisícihran na něj se nasadí servo páka, stáhne se na to šroubem a zajistí se červem a je to, deska cykliky je v nule.
Co se letu týče, tak toho zatím moc povědět nemůžu, jen že mi to hned ze začátku sedlo a dost se mi líběj listy, víc až časem
Tak začnu asi výbavou:
Cvičí s tím Yamada 91SR-3DS s Hatorkou SB-19, serva na cyklice DS8717 hnaný přes ReactorX2, na vrtulce je GY520 a DS8900G, governor Multigov Pro, listí MSC Champion 690. Letovka bez paliva 4,6kg (berte to tak, že je v tom dost těžkejch elektro krámu, třeba serva by se daly dát lehčí... ) ale Yamada o tý váze skoro neví.
Stavělo se to moc hezky, je to jednoduchý a robustní, jak kdyby to bylo navrhovaný na výkony elektriky a pak někoho v TT napadlo, že by mohli udělat radost i někomu s čmoudíkem
Co se letu týče, tak toho zatím moc povědět nemůžu, jen že mi to hned ze začátku sedlo a dost se mi líběj listy, víc až časem
Jeti model
MS Composit
Bavarian Demon
MS Composit
Bavarian Demon