Stránka 3 z 6

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: sob 23.03.2013 14:54
od JMalik
Spar píše:
JMalik píše:Přesto bych opustil tu telemetrickou verzi.


Proč myslíš, mě by zajímala hlavně rychlost...


Rychlost tě bude zajímat, než si zjistíš kolik to jede maximum někde na asfaltu. Pak si to napíšeš na kus papíru, aby jsi mohl v osvěžovně u piva říct : " Tu Ochcávku bych po městě předjel s Traxxasem..." :wink:
Rychlost si změříš jednorázově stopkama, telefonem, GPSkou na kolo...., potom Tě to přestane zajímat.
Tyhle auta nejsou podle mě na hraní si s nablblou telemetrií. Můžeš to pojmout třeba takhle:
http://www.youtube.com/watch?v=fir1vbZeaL8

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: sob 23.03.2013 15:06
od Spar
Kurde to autíčko je monstrózní - video fakt bomba!!!

Asi máš pravdu - pak mě napadlo, že bych na nějaké prázdné asfaltce zkusil změřit autem :-)

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: sob 23.03.2013 15:12
od JMalik
Spar píše:Kurde to autíčko je monstrózní - video fakt bomba!!!

Asi máš pravdu - pak mě napadlo, že bych na nějaké prázdné asfaltce zkusil změřit autem :-)


Chce to asi nekličkovat ani s Traxxasem, ani pilot toho velkého auta, jinak to budeš mít snížené víc než je minimální světlá výška v těch tabulkách z návodu.
(Větší Hugo odjel do Prahy, s tím menším osmiletým Kvídem jdu ještě jezdit - na louku, abych si já mohl vzít F3káčko :wink: )

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: sob 23.03.2013 23:09
od Spar
JMalik píše:
Spar píše:Kurde to autíčko je monstrózní - video fakt bomba!!!

Asi máš pravdu - pak mě napadlo, že bych na nějaké prázdné asfaltce zkusil změřit autem :-)


Chce to asi nekličkovat ani s Traxxasem, ani pilot toho velkého auta, jinak to budeš mít snížené víc než je minimální světlá výška v těch tabulkách z návodu.
(Větší Hugo odjel do Prahy, s tím menším osmiletým Kvídem jdu ještě jezdit - na louku, abych si já mohl vzít F3káčko :wink: )



Tak co polétal jsi? Já jsem byl venku se psem a foukalo a byla taková pocitová zima, že si nedovedu představit, jak stojím deset minut na místě a páčkuju...

Dojel jsem se podívat do pecky na e-revo, mají jen tu 13t verzi, ale pro představu to stačilo. Maji tam i auta levnější, ale bylo strašně vidět, že jsou to laciné stroječky...

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: sob 23.03.2013 23:40
od JMalik
Spar píše:Tak co polétal jsi? Já jsem byl venku se psem a foukalo a byla taková pocitová zima, že si nedovedu představit, jak stojím deset minut na místě a páčkuju...


Jo,
dopoledne jsme chvíli jezdili s autem, odpoledne kolem třetí malej Kvído s autem , já s F3K a vzal jsem si i mini F3K. Psa jsem měl také, foukalo dost. Šíleně studenej vítr, tak přibližně V -SV. Vydržel jsem to slabou hodinku. Kvído když vyjezdil baterku zalezl do auta.
Několikrát to vyválel v saltech přes střechu, ale ta kastle má výdrž neuvěřitelnou. Není na tom ani škrábnutí. Je to vymyšlené dobře . Vpředu je nárazník, za kterým je pružný segment, na bocích je karoserie po celé délce opřená o víka bateriových prostorů. Vzadu je křídlo z extra odolného pružného plastu. Nic nepraská ani v tom mrazu. Už jsem to umyl ve vaně, nabil baterky a zítra další kolo.
Kup do toho minimálně 5000mAh. V nabídce HC jsou myslím i nějaké cca 5800, ale nebyly skladem, objednal jsem dvě pětitisícovky. Dej si pozor na 2s2P. Ty ne !!! Vybírej jenom z těch co mají řazení 2s. Prohlédni si a změř ty schránky na baterky. Dostaneš tam o něco větší rozměr, než je původní 7s NiMh. Na tloušťku packu je tam vymezovací pružný plastový segment, na délku přešroubuješ tu dorazovou packu uvnitř prostoru pro aku. 50mm široký pack tam dostaneš. Víc ne, nedovřel by jsi kryty bateriových prostorů.
Úmyslně ti nepíšu přesný rozměr co tam vleze, prohlédni si to, nedostal by jsi tam vývody maximálních délek packů, pokud jsou ty baterky v provedení hard case = vývody kolmo k nejdelší straně.

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: sob 23.03.2013 23:46
od Spar
Já jsem právě dostavěl nové letadlo - Katanu MX od PAmodels - jsem moc zvědav jak to poletí - je moc pěkná...

Díval jsem se na HK a zadal jsem přímo E-REVO - vypadla tahle baterka - http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.html - kapacita 7600 mah už myslím bude na hodinu jezdění, ne?

Jsem na to hodně zvědav... pořád zvažuju, kde a jak pořídit :-)

Nepotkáme se pak někde a nezkusíme závody? Nebo jen tak společně pojezdit... přecijen ve dvou se to lépe táhne... navíc akro taky létám, tak i to můžem...

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: ned 24.03.2013 0:09
od JMalik
Spar píše:Díval jsem se na HK a zadal jsem přímo E-REVO - vypadla tahle baterka

Nepotkáme se pak někde a nezkusíme závody? Nebo jen tak společně pojezdit... přecijen ve dvou se to lépe táhne... navíc akro taky létám, tak i to můžem...


Ta baterka, to je právě ta čuňárnička co píšu (2s2p) :D
Jsou v tom čtyři články. Dvě paralelní dvojice řazené sériově. Takže ve výsledku budeš v tom autě mít 4 paralelní dvojice řazené do 4s. Baterka jenom na problém.
Taky zvažuj, že tomu nemůžeš dát plný knedlík, dotuněný převod a takhle vyjezdit najednou 7600mAh.
To by nevydržel ani ten Traxxas.
Vybírej jenom z toho řazení 2s. Je to u každého packu napsané.
Až budeš chtít společně pojezdit, polétat, napiš mi do SZ, není problém.

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: ned 24.03.2013 8:31
od Stiwo
A nechtěl bys toho E-maxxe? Je o něco levnější, víc toho projede a taky je pěkně rychlý.

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: ned 24.03.2013 13:24
od Nakadah
7600mAh v E-revu ti nebude stacit na hodinu jezdeni. Ve Slashi 2WD VXL vyjedu na draze 4000mAh baterku za asi 10 minut. Leda by jsi sel ven na prochazku s autem a jel pomalu neco jako expedici :D
LiPol baterku tam dej takovou, aby se velikostne vubec vlezla a idealne 2S, zadny to serio-paralelni razeni. Ta baterka nevydrzi tak dlouho jako klasicky dvouclanek, protoze ty dva paralelne razene clanky se budou porad jenom hadat a casem to bude horsi. Nak

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: ned 24.03.2013 17:05
od JMalik
Nakadah píše:..... Ta baterka nevydrzi tak dlouho jako klasicky dvouclanek, protoze ty dva paralelne razene clanky se budou porad jenom hadat a casem to bude horsi. Nak


No, jsou tady na diskusi "specialisti na paralelní řazení" , kteří nám možná vysvětlí, že tomu jenom nerozumíme, protože oni to teoreticky zkusili, změřili a problém s tím absolutně nemají :lol: :lol: :lol:

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: ned 24.03.2013 17:13
od JMalik
Stiwo píše:A nechtěl bys toho E-maxxe? Je o něco levnější, víc toho projede a taky je pěkně rychlý.


Jezdí to na trávě a občas na šotolině. Mám ještě benzína od FG (Marder s kompozitovou kastlí Leoparda).
Jak REVO, tak to FG jsou dost nízké, těžiště dole, přesto není problém to občas vyválet. Pokud by to byl E-MAXX, tak by se to válelo ještě častěji. Jezdí s tím děti a čím je to nižšší a méně čudlů z toho trčí, tím méně šroubuju :wink:

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: ned 24.03.2013 20:33
od Stiwo
Jo to máš pravdu 8)

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: pon 25.03.2013 12:05
od Spar
Ahoj,

tak už tak nějak finálně rozhoduji.

Rovnou jsem objednal ten látkový kryt, který se všude na webu zmiňuje, abych autíčko pro začátek trochu chránil. Za těch 300 kč myslím stojí. http://www.ebay.de/itm/Protective-cover ... 089wt_1132

Chci se zeptat - po vybalení nového auta:

je potřeba dělat geometrii?

je potřeba vyvážit pneumatiky?

jak moc je mamba v základu - tedy hlavně asi regl - voděodolná? navíc, když použiju ten sáček na krytí? určitě nemám v plánu jezdit potokama, nebo se nějak brodit, ale asi projetí kaluží, nebo blátem za mokra - deště - nemusím se toho bát?

mám tu vyvažovačku na vrtule a na webu jsem našel moc hezký návod jak na to, tak to asi zvládnu - víc se bojím té geometrie... koukal jsem, že si někdo udělal superlevnou verzi s kotoučma z brusky - to si asi také pořídím - dávat za ni 1500 se mi nechce - to raději investuji do "tuningu" :-)

Mám rovnou pořídit i nějaké ty spreje na čištění a odmaštění auta po jízdě?

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: pon 25.03.2013 12:06
od Spar
Stiwo píše:A nechtěl bys toho E-maxxe? Je o něco levnější, víc toho projede a taky je pěkně rychlý.



Nee - děkuji - už jsem rozhodnut pro E-revo :-)

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: pon 25.03.2013 12:10
od Spar
JMalik píše:
Spar píše:Díval jsem se na HK a zadal jsem přímo E-REVO - vypadla tahle baterka

Nepotkáme se pak někde a nezkusíme závody? Nebo jen tak společně pojezdit... přecijen ve dvou se to lépe táhne... navíc akro taky létám, tak i to můžem...


Ta baterka, to je právě ta čuňárnička co píšu (2s2p) :D
Jsou v tom čtyři články. Dvě paralelní dvojice řazené sériově. Takže ve výsledku budeš v tom autě mít 4 paralelní dvojice řazené do 4s. Baterka jenom na problém.
Taky zvažuj, že tomu nemůžeš dát plný knedlík, dotuněný převod a takhle vyjezdit najednou 7600mAh.
To by nevydržel ani ten Traxxas.
Vybírej jenom z toho řazení 2s. Je to u každého packu napsané.
Až budeš chtít společně pojezdit, polétat, napiš mi do SZ, není problém.


Tak to se těším - už aby bylo trochu slušné počasí - tahle zima je nějak nekonečná. Nemohl by jsi mi sem hodit odkaz na vhodnou baterku - jinak jsem to zkoušel hledat podle origo rozměrů baterek Traxxasu - tak to bych asi našel, ale on HK ty rozměry občas nedodrží - had jeden...

Jinak jak jsme psali o telemetrii - to bych asi ani tolik neřešil, jako tu možnost vše si na ipodu nastaivt - novej firmware - pro vysílačku, přijmač, pro začátek 50% výkonu... No a pak vědět jak jsou na tom baterky a nemuset sundat kryt z auta - to taky může být dobré...