Stránka 3 z 3
Re: Dotaz na přechod mezi modely
Napsal: úte 08.04.2014 17:15
od AR1
Toman píše:Zdravím, ještě jendou bych si trochu rozvedl tohle téma, ale zaměřil bych se na kamoše...
ten do tedka lítal s EPP Piperem 1,2 m rozpětí, tekda osazuje a dodělává, vlastěn už dolazuje motor na 1,7m Piperovi, kde teda má žhavící 10ccm... chtěl jsem se zeptat, zda je tam daný velký skok, nebo třeba by nebylo na škodu pořídit nějákýho toho trénera se spalováčkem,....
Můj názor, že toto velký skok není a pokud zvládl toho menšího Pipera, dá i toho většího.
Re: Dotaz na přechod mezi modely
Napsal: úte 08.04.2014 17:21
od Toman
OK, díky za názor jedná se mi fakt o to, jestli ho v tom mám nechat nebo ho podpořit.. je tak furt na vážkách... jj jako zvládl ho obstojně, tedka je to éro už tak rozsypaný, že řídit ho je horší a horší i pro zkušený

... nidky nevíte co se kde uvolní

...
Ok, tak jo, budu ho v tom podporovat, a případně ty zálety at provedou zkušenější a nebo na drátu

Re: Dotaz na přechod mezi modely
Napsal: stř 09.04.2014 7:41
od JardaRůžička
Toman píše:motor na 1,7m Piperovi, kde teda má žhavící 10ccm
Na Pipera téhle velikosti by stačil i menší motor, ale nevadí - plyn se dá ubrat vždycky a zvuk bude jen lepší. A na řízení to bude zaručeně příjemnější než ten prcek.
Re: Dotaz na přechod mezi modely
Napsal: stř 09.04.2014 8:39
od Toman
Jojo, určitě by tam stačila nějáká 7,5 - 8,5 ...ale chtěli by jsme s tím trošec vlekat v našim podmínkách

...tak proto tady ta silnější kubatůůůůra

...Ale motor zlobí pořád
