Heli HK-450 z HC III.

Vrtulníky do velikosti 450
Odpovědět
Zpráva
Autor
Nakadah
Příspěvky: 8426
Registrován: pon 20.08.2007 0:00
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Nakadah »

Jo s deskou cykliky mam stejny problem, je to cele proste sirsi. Otazka je co se stane kdyz to tak necham. Uhly listu mam +-11°. Nebyl by problem to srovnat, pokud bych kulicky na pakach posunul smerem k servum (cimz ale zkratim paky). Nak
Uživatelský avatar
Screwball671
Příspěvky: 1313
Registrován: pon 22.11.2010 0:00
Bydliště: Praha Barrandov

#32 Příspěvek od Screwball671 »

Nakadah píše:Jo s deskou cykliky mam stejny problem, je to cele proste sirsi. Otazka je co se stane kdyz to tak necham. Uhly listu mam +-11°. Nebyl by problem to srovnat, pokud bych kulicky na pakach posunul smerem k servum (cimz ale zkratim paky). Nak


No nic klasika, kratší páka na servu menší výchylka na listech, budeš muset přidávat ve Swash mixu procenta aby ti to chodilo na listech +/-11°. Právě včera jsme to s kámošem takto udělali a jinak by to vliv na nic jinýho nemělo mít.
Trex 700E, Trex 600 nitro, Protos 500, Trex 500, Trex 450 Sport, Yak 55M, RS352, Piper Cub, Variant
Nakadah
Příspěvky: 8426
Registrován: pon 20.08.2007 0:00
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Nakadah »

No a kdyz to tak necham? Co hrozi? Na sucho deska i cela mechanika chodi tak jak ma. Jenom ty tahla nejsou kolmo na paky serv. Swash pro kolektiv mam tusim 78%, cili i kdybych se po uprave dostal na +-9 az 10° na 100% swash, pro moje litani to bude porad OK. Nak
Uživatelský avatar
Screwball671
Příspěvky: 1313
Registrován: pon 22.11.2010 0:00
Bydliště: Praha Barrandov

#34 Příspěvek od Screwball671 »

Nakadah píše:No a kdyz to tak necham? Co hrozi? Na sucho deska i cela mechanika chodi tak jak ma. Jenom ty tahla nejsou kolmo na paky serv. Swash pro kolektiv mam tusim 78%, cili i kdybych se po uprave dostal na +-9 az 10° na 100% swash, pro moje litani to bude porad OK. Nak


Hele já si myslím, že na to poletování kolem sebe je to jedno, samo mělo by to být kolmo ale kdo to pozná, že ti to bude kecat do řízení? Já jsem to měl taky někdy pod nějákým jiným úhlem než pravým a nepoznal jsem to. Nesmí to být ale zase nějak moc. Poznaj to ti polobozi jako např. P. Novotný za kterým dneska jdu vyměit listy na 5ti kilo, páč maj rozdíl 1,6 g. a to mi tvrdil že jsou OK, ale když jsem je hodil na vyvažovačku tak to připomínalo gilotinu, jak to rychle spadlo na jednu stranu. To sou někdy vjecy.
Trex 700E, Trex 600 nitro, Protos 500, Trex 500, Trex 450 Sport, Yak 55M, RS352, Piper Cub, Variant
Nakadah
Příspěvky: 8426
Registrován: pon 20.08.2007 0:00
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od Nakadah »

Oo boze 8O to musel byt spatne sparovany parek listu. Prisly me z HC dva pary stejnych, navzajem listy vyvazeny super. Jak to prehodis mezi sebou tak hned jak rikas gilotina. Ja to dneska zkusim politat ve stavu jak to je, kdyby neco tak to predelam. Nak
Uživatelský avatar
OPR
Příspěvky: 5682
Registrován: stř 21.07.2010 0:00
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od OPR »

Screwball671 píše: ....... Poznaj to ti polobozi jako např. P. Novotný za kterým dneska jdu vyměit listy na 5ti kilo, páč maj rozdíl 1,6 g. a to mi tvrdil že jsou OK, ale když jsem je hodil na vyvažovačku tak to připomínalo gilotinu, jak to rychle spadlo na jednu stranu. To sou někdy vjecy.


Něco podobného se mi stalo na Radixech. Rozdíl u mne byl 0.8g.
Hold se občas stane a někde něco ujede - ikdyž jedna.šest gramu je mazec :cry:
Nakadah
Příspěvky: 8426
Registrován: pon 20.08.2007 0:00
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Nakadah »

1,6g pri obezne rychlosti tech 110m/s uz by asi nadelalo slusnou paseku :lol: (rozdil v odstredive sile ~55N). Ale spravne bych to asi mel pocitat od teziste listu, takze vysledek bude mnohem mensi - asi polovicni). Nak
Uživatelský avatar
Screwball671
Příspěvky: 1313
Registrován: pon 22.11.2010 0:00
Bydliště: Praha Barrandov

#38 Příspěvek od Screwball671 »

No ty listy jsou nějáký přelomový, na 5ti kilo vážej každej 43g, což je asi úplně nejmíň co jsem kdy viděl, Petr mi je dal z krabice co přivez z focení, je to novinka úplně jiná technologie jádra a uhlí, vypadaj kosmicky. Název maj Torsion Blades Solid. Jen ta rozváženost je šílená, asi musej soudruzi ještě vychytat mouchy. Snad spáruju aspoň nějáký dva s přijatelným váhovým rozdílem. Dám vědět jak to lítá, očekávám něco extra. :)
Naposledy upravil(a) Screwball671 dne úte 12.04.2011 18:05, celkem upraveno 1 x.
Trex 700E, Trex 600 nitro, Protos 500, Trex 500, Trex 450 Sport, Yak 55M, RS352, Piper Cub, Variant
Uživatelský avatar
Kenny McCormick
Příspěvky: 3250
Registrován: pát 28.08.2009 0:00
Bydliště: Prešov, SK

#39 Příspěvek od Kenny McCormick »

Nakadah píše:Kolegove, ma nekdo z vas HK450PRO TT? Vcera sem hlavu z PROcka znasilnil na moji puvodne plastovou verzi HK450. Sedet to sedi i vcetne hridele z PROcka s navarenym prstynkem. Ani to nebylo treba podkladat podlozkami. Ale zarazila me ta hlava, resp. mezi gripy a kamenem hlavy byly distancni krouzy tl. 1,5mm. Jenze kdyz sem to utahl, tak gripy sly brutalne tezko a loziska mela polohy...
to mi je cudne, ze ti sadla oska z PROcka na V2.
Vychadza mi to tak, ze si ju dal opacne, teda s vyvrtanou dutinkou hore, do kamena hlavy. Co vlastne nevadi :lol: , len na PROcku je opacne, dutinka v hlavnom nahone.

Tie distancne kruzky myslis zrejme tieto hlinikove podlozky, co su pri tomto kameni:
http://www.ac-rc.com/product_info.php?c ... tjl4lp9g54
ono totiz hlava z HK TT PRO je vlastne hlava SPORT. Su to tie iste, co na V2, mozno by si mohol ich vyskusat dat opacne, uzsou castou do gumy.
Podlozky ktore idu na PRO hlavu su tieto:
http://www.hobby-wing.com/tl45000.html
su siroke 1mm, ktovie, mozno by tam sadli lepsie :roll:
Na ac-rc su tie podlozky tiez, ale su uvedene nespravne rozmery, tak som ta nechcel zmiast. :)

S tou cyklikou si nerob hlavu, mam nasadeny rotor z PROcka aj s cyklikou na V2 a tiez su tiahla sikmo, pri lete to nevidiet, ani nemoze byt, cyklika chodi pri max./min. kolektive suvisle, kontroloval som to levelerom...
T8FG - Tarot345PRO BeastX, Protos430 BeastX
http://kennymccormick.rajce.idnes.cz/
Nakadah
Příspěvky: 8426
Registrován: pon 20.08.2007 0:00
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od Nakadah »

Oska tam sedla uplne napresno, vazne. Nahore ma dirku vrtanou 5mm od konce a dole je pak v mensi vzdalenosti od konce. V manualu bylo receno ze tou vzdalenejsi dirou patri nahoru. Tak sem ji tam takhle dal. Ja mam HK450 s plastovou hlavou co ma jeste 3mm pricnou hridel. Cili i kdyz podlozky sem mel 1mm, tak na 4mm pricnou hridel PROcka bych je tezko dostal. Kazdopadne hlavni hridel PROcka je o par mm delsi nez ta co mam puvodne.

Obrázek

Ty krouzky mam na mysli ty mezi gumou a gripem - collar 4x5,6x1,0mm. U me ale byly v sile 1,5mm. Takze ty sem zbrousil a jeste sem vyhodil washer 5,5x8x0,4mm (ja mel 0,3mm), abych nekde nahnal misto. Sedi to, slape to.

Tahla mam takhle:
Obrázek
Kdyz udelam jeste jednu sadu pak, kde to vrtnu o jednu diru vic k servu tak to bude skoro kolmo. Ale pokud to nevadi tak se na to klidne vyprdnu. Nak
Nakadah
Příspěvky: 8426
Registrován: pon 20.08.2007 0:00
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od Nakadah »

No takze se nam po desti udelal krasny bezvetrny vecer, prubnul sem dve baterky a je to vsechno v poradku. Skoro bych rekl ze to visi samo na miste jen s drobnymi korekcemi pro obcasny vanek. S uhlikovymi listy mam ted vyssi otacky a dokonce mi prestal kmitat ocas. Nak
Uživatelský avatar
Screwball671
Příspěvky: 1313
Registrován: pon 22.11.2010 0:00
Bydliště: Praha Barrandov

#42 Příspěvek od Screwball671 »

No vidíš chlape, dyť ty nakonec ty vědomosti máš. :lol:
Trex 700E, Trex 600 nitro, Protos 500, Trex 500, Trex 450 Sport, Yak 55M, RS352, Piper Cub, Variant
Nakadah
Příspěvky: 8426
Registrován: pon 20.08.2007 0:00
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od Nakadah »

V sebe duveruj, ale u jinych radeji proveruj :D Mam strach, ze jak mi ted jeste prijdou uhlikove listy ocasni vrtulky, tak to bude total vymazleny a zase se mi to zalomi k zemi jako minule :lol: Nak
Uživatelský avatar
Screwball671
Příspěvky: 1313
Registrován: pon 22.11.2010 0:00
Bydliště: Praha Barrandov

#44 Příspěvek od Screwball671 »

Nevím co jsi objednal ale pozor na tyto: http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh ... oduct=8394
Už tady někdo taky psal jak se na ně nedá spolehnout, mě se loni po startu jeden list roztrhl u kořene okolo díry a prosvištěl mi okolo ucha. Byla to taková rychlost, že než si to můj nervový systém vyhodnotil a předal do hlavy povel na úhybný manévr, tak byl list dávno zarytej za mnou v zemi. Ohnutá hřídelka byla v tu chvíli pro mě úsměvná malichernost.
Trex 700E, Trex 600 nitro, Protos 500, Trex 500, Trex 450 Sport, Yak 55M, RS352, Piper Cub, Variant
Uživatelský avatar
Kenny McCormick
Příspěvky: 3250
Registrován: pát 28.08.2009 0:00
Bydliště: Prešov, SK

#45 Příspěvek od Kenny McCormick »

tieto vrtulkove som mal dva pary a sluzili dobre, kym som ich nerozbil z vlastnej viny. Asi som mal stastie.

Nak, mas to dobre, mam to podobne s tou cyklikou, len ja to mam sikmo pri pohlade na vrtas z predu..
Ta hlavna oska z PROcka nemala z jednej strany dutinku?
Vzdialenosti dier si nepametam a nemam teraz pri sebe... Jedna cast od prstenca je dlhsia, tak ta ma ist dole do nahonu. Na PROcku. Ale aj ked to das opacne a spravne hlavu nastavis v zakladnom nastaveni, je to jedno ak je to opacne. Akurat si pametam ze roztec dier je o 2mm vecsia ako na oske na V2.
T8FG - Tarot345PRO BeastX, Protos430 BeastX
http://kennymccormick.rajce.idnes.cz/
Odpovědět

Zpět na „Heli - do 450“