LOGO 550SX - otáčky NR

Opravdu větší kousky.
Zpráva
Autor
copilotek
Příspěvky: 7
Registrován: úte 18.11.2014 18:06

Re: LOGO 550SX - otáčky NR

#31 Příspěvek od copilotek »

napríklad: Antistatik 100 spray, ja už ho nepotrebujem
Přílohy
image.jpg
MD 700/800, Mikado Logo 600SX, Goblin 420 sport, Spirit system, JR XG8, JR XG11
stanikg
Příspěvky: 304
Registrován: ned 16.02.2014 19:46

Re: LOGO 550SX - otáčky NR

#32 Příspěvek od stanikg »

To ako nastrikes co snim ?
VBar Control , Logo 550 SX+Neo, Goblin700 Competition+neo , Icharger 4010duo ,
copilotek
Příspěvky: 7
Registrován: úte 18.11.2014 18:06

Re: LOGO 550SX - otáčky NR

#33 Příspěvek od copilotek »

remen ale lepsie je ukostrenie
MD 700/800, Mikado Logo 600SX, Goblin 420 sport, Spirit system, JR XG8, JR XG11
Uživatelský avatar
BoŠ
Příspěvky: 1539
Registrován: ned 26.05.2013 11:06
Bydliště: Brno

Re: LOGO 550SX - otáčky NR

#34 Příspěvek od BoŠ »

bonis píše:Presne takhle to chci taky.

Ja mam GensAce 4500 25C a nevejdou se. Musim je dotlacit a oprit o podporu a pak mam teziste tak akorat, ale nejsem rad, ze jsou baterky opreny o kovovou podporu.


Mám Gens ACE LiPo - 6S 4400mAh 22.2V 6S1P 35C, Dual Lock a vejdou se pod oporu. A ukostření mám také.
MC-20HOTT,DS-16,X10S,14SG,S-trino MkII,SpeedFire, Extra 102",MiniCorado,LOGO550SE,Goblin570
Uživatelský avatar
prtka
Příspěvky: 1716
Registrován: čtv 12.08.2010 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: LOGO 550SX - otáčky NR

#35 Příspěvek od prtka »

krtek2k píše:No tak já jsem v bočnicích ořezal ten vstup(vnitřní stěny vstupu), podle mě to ničemu nevadí.
Tím pádem tam baterky široký 57mm zasunu, a je po problému. Nebál bych se toho.

Taky jsem se toho nebál :D . Baterku mám teď na ležato . Pojistkou rámu je výztuha.
Specter 700 V2, Blade 230S with custom belt, Heli-Baby NT, OMP M2 EVO, M4 Max, T-Rex 300X

Futaba
Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 4474
Registrován: ned 12.12.2010 0:00
Bydliště: Brno

Re: LOGO 550SX - otáčky NR

#36 Příspěvek od paveld »

Aj 550 kabinu tam šikula napasoval :D
Uživatelský avatar
Helikotel
Příspěvky: 26
Registrován: pát 14.11.2014 13:06
Bydliště: Tábor

Re: LOGO 550SX - otáčky NR

#37 Příspěvek od Helikotel »

paveld píše:Jaké otáčky NR máte nastaveny u vrtulníku velikosti 550 ?
U Loga 550SX se mi dosažených 2180/min pro ostřejší létání zdá málo.
Při pastorku 16z, motoru 1100kv a hl.kole 153z mi governor (Talon 90)
více "nedá".
Zvýšit lze výměnou pastorku za 17z na 2300kv nebo 18z na 2400kv.




nedávno jsem toto také řešil musí se v Talonu nastavit nominální napětí 4V plně nabitá aku má 4.2 a po dolétání cca 3.8V na článek pak tě governor pustí na větší otáčky
Goblin 500 sport Spirit , Goblin 380 Spirit , Jeti DS-14 , iCharger308DUO
Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 4474
Registrován: ned 12.12.2010 0:00
Bydliště: Brno

Re: LOGO 550SX - otáčky NR

#38 Příspěvek od paveld »

Dobrý tip....
Uživatelský avatar
Dandyč
Příspěvky: 7
Registrován: ned 21.12.2014 22:15
Bydliště: Pardubice

Re: LOGO 550SX - otáčky NR

#39 Příspěvek od Dandyč »

krtek2k píše:Jak je to se statikou na 550SX? Měl s tím někdo problém, zatím jsem trubku na motorový lože nepropojoval, ani jsem žádný cukání nezaznamenal.


Moje 550SX má odlétané dvě sezóny bez uzemnění a taky jsem žádný problém nezaznamenal i za vysoké vlhkosti. Kabeláž od JIVA mám udělanou z kroucených kabelů. Nicméně teď je na generálce a dostane uhlíkovou trubku a radši i uzemnění. Hold jistota je kulomet :) .
Aurora 9
LOGO 480 XXTREME/KBar/JIVE 80LV/HK 4015
LOGO 550 SX/Mini VBar/JIVE 100LV/HK-III 4025
Uživatelský avatar
Dandyč
Příspěvky: 7
Registrován: ned 21.12.2014 22:15
Bydliště: Pardubice

Re: LOGO 550SX - otáčky NR

#40 Příspěvek od Dandyč »

Já mám otáčky 2000/2100 na kolektivu 12st. Pro příští sezónu plánuju jít na 2200 a kolektiv 13 st. (budou nové baterky :lol: ).
Tady jsou údaje, které jsem naměřil při prvním nastavení.
Setup: JIVE 100LV mode-4 (ATV-endpointy nastaveny), Scorpion HKIII-4025-1100KV, pastorek 15T/M0,7, baterie 6S/30C.
plyn - otáčky
50% - 1900
60% - 2000
70% - 2100
80% - 2200
90% - 2300
100%- 2400
Aurora 9
LOGO 480 XXTREME/KBar/JIVE 80LV/HK 4015
LOGO 550 SX/Mini VBar/JIVE 100LV/HK-III 4025
Uživatelský avatar
slepic
Příspěvky: 146
Registrován: sob 18.02.2006 0:00
Bydliště: Praha

Re: LOGO 550SX - otáčky NR

#41 Příspěvek od slepic »

Dnes mi to nedalo a Logo 550sx jsem zvazil. Letam 6S 3700mAh, motor KDS, regulator Hobbywing, serva Savox. Porad mi hloda v hlave 12S 2500mAh, motor Scorpion 4035. Vse mam doma.

A ted vysledky vazeni:
6S 12S
heli 2320g
motor 315g 440g
baterky 590g 846g
Celkove 3225g 3606g

Akorat si rikam, zda uz skoro 400g nebude hodne. Nezkousel jsem Logo s doporucenyma 5000 mAh.


Co vy na to?
helipali
Příspěvky: 579
Registrován: stř 12.11.2014 21:22

Re: LOGO 550SX - otáčky NR

#42 Příspěvek od helipali »

Podle mne je uplne zbytocne predelat Logo550SX na 12S. Treba tam zvolit vhodny motor, regulator, prevodovy pomer a dobru baterku. 550SE s 600mm alebo 625 mm listamy mozno vyplati predelat na 12S. 550SX s 550mm listamy predelat na 12S, da sa urcite, ale vela s tym neziskas.
No ked chces laborovat a mas na to zeton, tak kup si dlhu chvostovu trubku a napriklad tie lopaty:
http://www.heli-port.sk/heliport-sk/esh ... I-YB-625V2
A to uz by mal zmysel prerobit na 12S. A ked vaha bude troska vacsia, no mas aj vacsie lopaty, tym padom proste vacsi, kludnejsi a predsa vykonny vrtulnik.
Naposledy upravil(a) helipali dne ned 11.01.2015 8:19, celkem upraveno 1 x.
KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
Uživatelský avatar
krtek2k
Příspěvky: 4041
Registrován: čtv 05.06.2008 0:00
Bydliště: Děčín

Re: LOGO 550SX - otáčky NR

#43 Příspěvek od krtek2k »

Zefektivnit pohon se dá i jinak , než přechodem na 12S. Pro moje logo 550SX na 6S jsem si převinul motor na 1400kV a lítám ho s 12zubovým pastorkem, pořád to jde vytočit na 2350 otáček.
http://krtek2k.rajce.idnes.cz/Scorpion_ ... _7_4_3_YY/
Lítám 4 a půl minuty, dobíjím 3000-3300mAh když se tomu snažím co nejvíc nakládat. Když to šetřím, tak i třeba 2700.
Teďka mám na stole ten mikado-scropion HKIII 4025 - 1100kV a budu ho dělat na cca 1200kV pro použití s 14z pastorkem.
Já bych do 12S nešel už jen kvůli sdílení baterek mezi mojím 550SX a 700XX.
A kdyby už jo, tak proč nepoužít znova 4025 motor s potřebným kV? Proč dávat težší? Proč dávat těžší 12cti článek? Tomu nerozumím ani za mák.
Frsky X10S Carbon
Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
Uživatelský avatar
ZeXx86
Příspěvky: 1357
Registrován: úte 29.12.2009 0:00
Kontaktovat uživatele:

Re: LOGO 550SX - otáčky NR

#44 Příspěvek od ZeXx86 »

Moje logo550sx vazi 2900g vcetne lipo. Setovy Scorpion ma vykonu tolik, ze si nedokazu predstavit, proc bych mel potrebovat vice. Otacky drzi jako pribite at se deje cokoli. Tic tocuje to hezky rychle. Nehreje se vubec nic, lita to 4 minuty.
Drzi presne s hobbywing i spirit governorem.
Spirit System
helipali
Příspěvky: 579
Registrován: stř 12.11.2014 21:22

Re: LOGO 550SX - otáčky NR

#45 Příspěvek od helipali »

Alebo nechat 0.7 modul ozubene koleso, vymenit piniom na 12T alebo 13T (neviem aku tam mas), vymenit regulator na HV a prejst na 8S baterku. Ked vykon chces zvysit. Ale faktom je to, ze vyhoda 550SX je v tom, ze bezi na 6S baterku.
Takze je optimalny bud motor okolo 1400 KV a 12Tpinion a 6S baterka, alebo 8S baterka a 12T pinion a 1100KV motor. (A tu hovorim o prevod 0.7modulovym zubom) Vacsi pinion ako 15T by som v ziadnom pripade nedaval pre zvysenie otacky.
KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
Odpovědět

Zpět na „Heli - nad 500“