iCharger 106B-plus 250W 6s Balance/Charger

Nabíječky, zdroje, přístroje
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
tks
Příspěvky: 3525
Registrován: čtv 07.06.2007 0:00
Bydliště: Frenštát p.R.
Kontaktovat uživatele:

#316 Příspěvek od tks »

iCharger mám na cestě (opět). Pokud to budu považovat za dobrý nápad, tak napsat nějaké win-grafovátko nebude problém. Ale já se v těch grafech zase moc nevyžívám, takže uvidíme...
ROZSYP.CZ - Web o modelech letadel v rozsypu
Už sem nechodím, jsem na mailu, viz můj web.
Uživatelský avatar
m2
Příspěvky: 5838
Registrován: ned 03.06.2007 0:00
Bydliště: DNV
Kontaktovat uživatele:

#317 Příspěvek od m2 »

Mňa by zaujímalo, že ktorý SW považujete za ten "NAJ" pre všeobecné modelárske nabíjadlo ako také - a či ten váš NAJ software umožňuje dodefinovať zariadenia pre ONLINE snímanie údajov zo sériovej linky resp. či to rovno má definície pre iCharger.

Ja som trebárs naučený na Microlog (Orbitronics) - moc to nevie, ale to čo potrebujem, to má, obsluha sériovej linky je tip-top, paket nevypadne ani keby sa čo robilo, ani na 700MHz Pentiu III bežiacom XP-čka popri prezeraní videa na dvoch monitoroch súčasne - kozmická technológia. Ibaže to nie je vhodné pre iCharger.
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=72
jio
Příspěvky: 5038
Registrován: pát 19.08.2005 0:00
Bydliště: Šternberk, ČR

#318 Příspěvek od jio »

NEJ - ono to ani moc nejde určit co je nej.

Mi jde jen o to, vidět celou křivku a jak rychle to padá po začátku vybíjení a kolem kolena při konstantním měřítku. A protože blbě vidím, tak i silnější linky průběhů. Ty ostatní "features" jsou už jen pro hraní.

Pro mě právě PowerCube dával přehledné grafy. Když se spojení náhodou rozpadlo, tak uměl grafy sloučit. A především si nastavení pamatoval a nemuselo se pokaždé znovu naklikat. :!: Toto jsou věci, které mě u LogView docela vadí.

I když popravdě řečeno, nějaké grafy dělám jen u nové baterky a před uložením na podzim. Takže v podstatě o nic nejde.
Uživatelský avatar
m2
Příspěvky: 5838
Registrován: ned 03.06.2007 0:00
Bydliště: DNV
Kontaktovat uživatele:

#319 Příspěvek od m2 »

jio píše:NEJ - ono to ani moc nejde určit co je nej.

jasné ... mne ide o to odkukať od ostatných, s čím sa im najlepšie pracuje, nech neinštalujem 50 softov, aby som ich následne odpratával z kompu...
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=72
jio
Příspěvky: 5038
Registrován: pát 19.08.2005 0:00
Bydliště: Šternberk, ČR

#320 Příspěvek od jio »

Zdá se, že jsem přišel na to jak LogView domluvit, aby měl ve výsledku jen jeden graf. Je třeba v procesech zvýšit prioritu procesu u LogView minimálně o jeden stupeň, lépe dva. Pak drží a graf nerozseká.

Pro zajímavost graf, jak se iCharger vyrovná se dvěma 3články 1800mAh spojenými v serii a nabíjenými v režimu STORAGE jako 6článek. Předtím byly oba vybity na 3,3V a den odpočívaly.

Ta baterka, které patří horní 3 křivky byla už dříve vyřazená (aktuálně 1350 mAh, 140 mΩ), ta druhá ještě fungovala, ale už je na odpis nejspíš už taky (1600 mAh, 80 mΩ) . Mě jen zjímalo, jak se s tímto šrotem iCharger vyrovná. Řekl bych, že i když to na první pohled podle grafu moc extra nevypadá, tak se mu to ve zvoleém režimu docela povedlo.

Obrázek
Uživatelský avatar
m2
Příspěvky: 5838
Registrován: ned 03.06.2007 0:00
Bydliště: DNV
Kontaktovat uživatele:

#321 Příspěvek od m2 »

Skús mu v režimu STORAGE podhodiť 6s vytvorený z dvoch 3s, kde jeden 3s má 3,7V a druhý 3s má 4,1V... :wink:
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=72
jio
Příspěvky: 5038
Registrován: pát 19.08.2005 0:00
Bydliště: Šternberk, ČR

#322 Příspěvek od jio »

Zas takový kaskadér nejsem. :-) Předpokládám, že i u iCharger se vyžaduje určitá dávka vlastní inteligence a sebekontroly. ;-)
Uživatelský avatar
m2
Příspěvky: 5838
Registrován: ned 03.06.2007 0:00
Bydliště: DNV
Kontaktovat uživatele:

#323 Příspěvek od m2 »

Otazka: What happens if one of my chargers fails after the first 12 months of warranty has elapsed? Hobbyking.com will not want to help me so can I return my charger to you for repair and will this repair be free or charged for?

Odpoved: You can send us for repairing after the first 12 months of warranty, and you need only pay for the combine freight cost.

----------------------------

Takze ak dobre rozumiem, po uplynuti zaruky je mozne po poruche nechat iCharger opravit u vyrobcu, ktory si za opravu nezauctuje nic, zaplatit mu treba len jeho postovne vylohy...
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=72
Uživatelský avatar
TomasC
Site Admin
Příspěvky: 11248
Registrován: pát 25.04.2003 0:00
Bydliště: Praha Hloubětín
Kontaktovat uživatele:

#324 Příspěvek od TomasC »

Zde je graf z vybíjení 5S Hyperion 5000mAh Cx G3. Natočeno cca 80 cyklů (spíš víc, tolik je čárek na sadě) v trénongovém režimu F3A.
DOST mě překvapilo umístění kolena na stejném místě!!

Obrázek
Uživatelský avatar
m2
Příspěvky: 5838
Registrován: ned 03.06.2007 0:00
Bydliště: DNV
Kontaktovat uživatele:

#325 Příspěvek od m2 »

Pekne baterky, bud spickove riadenie kvality vyroby alebo su to parovane clanky ... hlavne ale sam vidis, ze nema zmysel to kvoli diagnostike vybijat malymi prudmi pod 3,6V/cl., to koleno zbadas. Sam vyrobca kdesi uvadza, ze u tychto bateriek novej technologie vybijanie malymi prudmi uz pod 3,5V/cl. clanky poskodzuje (mozno coro upresni kde je to napisane, ja som to len letmo kdesi zachytil).
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=72
Uživatelský avatar
TomasC
Site Admin
Příspěvky: 11248
Registrován: pát 25.04.2003 0:00
Bydliště: Praha Hloubětín
Kontaktovat uživatele:

#326 Příspěvek od TomasC »

To jsem si taky říkal... Je to příprava na zimování aku. Vybít a nabalancovat na 3,6V. Proto jsem šel tak nízko.

Už je srovnáno a vybíjí se druhá polovina 10S sady. Jsem zvědavý, jestli to bude podobné...
Uživatelský avatar
TomasC
Site Admin
Příspěvky: 11248
Registrován: pát 25.04.2003 0:00
Bydliště: Praha Hloubětín
Kontaktovat uživatele:

#327 Příspěvek od TomasC »

Tak zde je druhá polovina 10S sady.
Jeden kousek je zřetelně slabší.. o 54mAh. tedy o 1% !!!!!!

Obrázek


P.S.
Při exportu dat do Excelu se mi také poprve rozložil graf na dva.
Celeron 2,8GHz /1,5G RAM. XP prof.

Asi se to chce vyhnout 100% výkonu a případně zvednout prioritu.
Uživatelský avatar
m2
Příspěvky: 5838
Registrován: ned 03.06.2007 0:00
Bydliště: DNV
Kontaktovat uživatele:

#328 Příspěvek od m2 »

Ťažko povedať, či je to náhoda, ale tie stredné články zvyknú viac trpieť na teplo a rýchlejšie to s nimi ide dolu vodou.

Ono ale 80 cyklov je úplne normálne, že aj rozumná Čína je ešte stále vo výbornej kondícii, chleba sa láme medzi 100. a 200. cyklom, aspoň u mňa. Okolo 200. cyklu mi zatiaľ každá lepšia čínska baterka zdochla, skapíňať to začne ale až niekde medzi 120.-tym a 150.-tym cyklom.
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=72
jio
Příspěvky: 5038
Registrován: pát 19.08.2005 0:00
Bydliště: Šternberk, ČR

#329 Příspěvek od jio »

TomasC píše:To jsem si taky říkal... Je to příprava na zimování aku. Vybít a nabalancovat na 3,6V. Proto jsem šel tak nízko.

To balancuješ na iCharger nebo na něčem jiném? Z manuálu k iCharger:
Nominální cílové skladovací napětí závisí na typu Lithiového akumulátoru: 3,75V/článek pro Lilo, 3,85V/článek pro LiPo a 3,3V/článek pro LiFe.

Jak tam těch 3,6V nastavíš? Mám za to, že tam jsou tyto 3 hodnoty "zadrátované".
Navíc by mě zajímalo proč tak nízko? Hořejší před časem psal
Akumulátory LiPo a A123 by mely být skladovány nabité na cca 50% své jmenovité kapacity.
Já jsem teď v režimu STORE nabíjel LiPol 3300 mAh na 3,85V a mAh zobrazené při ukončení STORE byly při tomto napětí 1384, což je 41%. Tedy i tak míň jak doporučených 50%.[/quote]
jio
Příspěvky: 5038
Registrován: pát 19.08.2005 0:00
Bydliště: Šternberk, ČR

#330 Příspěvek od jio »

m2 píše:Skús mu v režimu STORAGE podhodiť 6s vytvorený z dvoch 3s, kde jeden 3s má 3,7V a druhý 3s má 4,1V... :wink:


Inteligence, neinteligence, nakonec mi to nedalo a tuto zběsilost jsem na těch baterkách co jsou na vyhození vyzkoušel.


Co se dělo?

Nic, Jen iCharger vypustil kuřata, které zapípaly a STORAGE se ukončilo. Stejně to dopadlo při dalších pokusech, kdy napětí na baterce bylo blízko 3,85V. Tj cca +-0,15V.
Odpovědět

Zpět na „Pozemní elektronika“