Protos 500 pokračování
- OPR
- Příspěvky: 5682
- Registrován: stř 21.07.2010 0:00
- Bydliště: Kamenice - Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Protos 500 pokračování
Já lítám dost polohově, a černé listy nesnesu. Viditelnost disku rotoru je pro mne bohužel priorita kterou se občas pokusím obejít ale prostě zase nakonec zjistím, že viditelnost disku rotoru je to co podtrhuje čtení polohy vrtulníku jako celku. Protože ono člověk dříve vidí sklonění roviny disku rotoru než kabiny nebo ližin a všechny potřebné korekce se se podtrhují v začátcích líp. S černejma listama do toho hrabu víc.
- Colin1000
- Příspěvky: 211
- Registrován: pát 29.10.2010 0:00
- Bydliště: Žacléř okr. Trutnov, ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Protos 500 pokračování
To jsem měl zas jednou kliku.
Včera krásné počasí, pohodička. Prostě stvořené pro pár letů. Chtěl jsem nejprve doladit rozběh u nového reglu a tak jsem na place jen párkrát vyzkoušel roztočení a zavisení. U třetího pokusu slyším motor, ale listí se netočí, vypnu, jdu z boku, zapnu a vše se zas točí. Ještě, že jsem povaha nedůvěřivá. Odložím vysílačku a začnu zkoumat stroj a on se mi protáčí 13Z pastorek. Tak ho sundám a hledím na redukci jak je krásně oleštěná a omletá. To je teda zase díl za všechny prachy, když po 47 startech je na výměnu.
A to je ten tvrzenej za 355,-Kč, nechci vidět to bláto co je o 55,-Kč levnější.
Včera krásné počasí, pohodička. Prostě stvořené pro pár letů. Chtěl jsem nejprve doladit rozběh u nového reglu a tak jsem na place jen párkrát vyzkoušel roztočení a zavisení. U třetího pokusu slyším motor, ale listí se netočí, vypnu, jdu z boku, zapnu a vše se zas točí. Ještě, že jsem povaha nedůvěřivá. Odložím vysílačku a začnu zkoumat stroj a on se mi protáčí 13Z pastorek. Tak ho sundám a hledím na redukci jak je krásně oleštěná a omletá. To je teda zase díl za všechny prachy, když po 47 startech je na výměnu.
A to je ten tvrzenej za 355,-Kč, nechci vidět to bláto co je o 55,-Kč levnější.
Outrage Fusion50+HC3-SX,Protos470/MVVS+Spirit,Swift II,DX8,XrayT2/009,Phantom4+Huawei M3
Re: Protos 500 pokračování
Ano mne sa stalo to iste, na tvojom mieste pokial pouzivas scorpion motor vymenim celu hriadel, nebudes musiet pouzivat tento nadstavec, len cisto pastorok.
DX9
Goblin 570 + Spirit
Compass Chronos + VBar
Goblin 570 + Spirit
Compass Chronos + VBar
Re: Protos 500 pokračování
Colin1000 píše: hledím na redukci jak je krásně oleštěná a omletá.
jestli to je ta cast, kde je volnobezka, tak to vypada podivne.
Text meho prispevku nemusi nutne odpovidat tomu, co jsem zde napsal ...
Re: Protos 500 pokračování
U protosov nic neobvikleho, loziska zeru hriadele ked ich nezalepis. Tento nadstavec je uz aj problem zohnat MSH ho nahradilo novou hriadelov pre scorpion motory.
DX9
Goblin 570 + Spirit
Compass Chronos + VBar
Goblin 570 + Spirit
Compass Chronos + VBar
- Colin1000
- Příspěvky: 211
- Registrován: pát 29.10.2010 0:00
- Bydliště: Žacléř okr. Trutnov, ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Protos 500 pokračování
Tak bohužel motor mám MVVS, nevím zda by prodloužená hřídel šla do tohoto motoru použít, zkusím se někde optat.
Jinak ten výbrus je v místě kde jsou jehličky jednosměrného ložiska.
Jinak ten výbrus je v místě kde jsou jehličky jednosměrného ložiska.
Outrage Fusion50+HC3-SX,Protos470/MVVS+Spirit,Swift II,DX8,XrayT2/009,Phantom4+Huawei M3
Re: Protos 500 pokračování
Colin1000 píše:Jinak ten výbrus je v místě kde jsou jehličky jednosměrného ložiska.
To jsem si myslel. To potom neni veci hridele, nybrz sestavy pastorek a tech lozisek.
Text meho prispevku nemusi nutne odpovidat tomu, co jsem zde napsal ...
- Colin1000
- Příspěvky: 211
- Registrován: pát 29.10.2010 0:00
- Bydliště: Žacléř okr. Trutnov, ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Protos 500 pokračování
Ale i pastorek, v něm nalisované jednosměrné ložisko a dvě samostatná ložiska jsou produktem MSH. Horní a dolní ložisko jsou na hřídeli redukce celkem pevně a po sejmutí není po nich ani památky. Problém může být v tom jednosměrném ložisku.
Zkusím ještě oslovit místní nástrojárnu a nechám vytočit novou podporu pastorku a na ní nějakou úpravu asi ocementování. Ale to nebude hned a já chci ještě lítat, tak dám původní podporu na 15Z a uvidíme.
Zkusím ještě oslovit místní nástrojárnu a nechám vytočit novou podporu pastorku a na ní nějakou úpravu asi ocementování. Ale to nebude hned a já chci ještě lítat, tak dám původní podporu na 15Z a uvidíme.
Outrage Fusion50+HC3-SX,Protos470/MVVS+Spirit,Swift II,DX8,XrayT2/009,Phantom4+Huawei M3
Re: Protos 500 pokračování
ten pastorek jsis skladal sam?
ja bych si tipl, ze bud bylo vadne jednosmerne lozisko z vyroby(coz si moc nemyslim) nebo ta dve radialni byla moc natlacena na to jednosmerne ci pastorek byl skripnut na koncich
ja bych si tipl, ze bud bylo vadne jednosmerne lozisko z vyroby(coz si moc nemyslim) nebo ta dve radialni byla moc natlacena na to jednosmerne ci pastorek byl skripnut na koncich
Text meho prispevku nemusi nutne odpovidat tomu, co jsem zde napsal ...
- Colin1000
- Příspěvky: 211
- Registrován: pát 29.10.2010 0:00
- Bydliště: Žacléř okr. Trutnov, ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Protos 500 pokračování
Jasně, pastorek jsem skládal sám. Stejně jako předchozí 15Z na standartní podporu pastorku a ten chodil celý loňský rok bez problémů.
Nemyslím si, že by to bylo špatným složením tak jak popisuješ. Pokud bych radiály zatlačil příliž na ložisko volnoběžka, tak by se blokla ta radiální a jejich vnitřní prsten by osoustružil hřidel, ale právě, že radiály byly v místech, kde zástala hřídel netknutá (to jsou ta tmavá místa na začátku a na konci). Spíše mne udivuje, že jsou vyhoblovené dvě drážky. To by znamenalo, že jsou buď dvě ložiska nad sebou a nebo jedno, které je dvouřadé.
Nemyslím si, že by to bylo špatným složením tak jak popisuješ. Pokud bych radiály zatlačil příliž na ložisko volnoběžka, tak by se blokla ta radiální a jejich vnitřní prsten by osoustružil hřidel, ale právě, že radiály byly v místech, kde zástala hřídel netknutá (to jsou ta tmavá místa na začátku a na konci). Spíše mne udivuje, že jsou vyhoblovené dvě drážky. To by znamenalo, že jsou buď dvě ložiska nad sebou a nebo jedno, které je dvouřadé.
Outrage Fusion50+HC3-SX,Protos470/MVVS+Spirit,Swift II,DX8,XrayT2/009,Phantom4+Huawei M3
- ddano007
- Příspěvky: 2896
- Registrován: čtv 18.03.2010 0:00
- Bydliště: Zavar, SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Protos 500 pokračování
Chlapci, spytam sa ci som spravne pochopil, z tohto vlakna:
1, pre setovy motor mozem pouzit 6S/ 2500mAh? Btw aky ma setak priemer hriadele?
2, FBL hlavu musim dokupit, v kite nie je?
3, mozem pouzit TGY-306HV na cykliku aj ocas?
4, aky je rozdiel medzi carbon a plastic kitom?
Zvazujem MiniProtos vs Protos, ze by som si buduci rok spravil radost. Mozte pripadne povedat nejake +/- pre jednotlive vrtasy? Pohodove lietanie, sem - tam nejaky looping, ziadne brutal 3D.
Vdaka.
1, pre setovy motor mozem pouzit 6S/ 2500mAh? Btw aky ma setak priemer hriadele?
2, FBL hlavu musim dokupit, v kite nie je?
3, mozem pouzit TGY-306HV na cykliku aj ocas?
4, aky je rozdiel medzi carbon a plastic kitom?
Zvazujem MiniProtos vs Protos, ze by som si buduci rok spravil radost. Mozte pripadne povedat nejake +/- pre jednotlive vrtasy? Pohodove lietanie, sem - tam nejaky looping, ziadne brutal 3D.
Vdaka.
X9D & T16Pro & TX16S & nejaké lietadlá, heli a koptéry www.rcmodelytt.sk
- bonis
- Příspěvky: 1215
- Registrován: čtv 01.05.2003 0:00
- Bydliště: Hrádek nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Protos 500 pokračování
Protose nemam, tak odpovim jen na to, co vim jiste.
FBL hlava v zakladu neni. U Mini je, respektive dily na upravu puvodni.
Ty serva se obavam, ze na velkeho Protose nebudou.
Karbon verze ma bocnice z uhliku a lze implantovat stretch kit.
Tech 2500 pujde pouzit. Dobu letu si netroufnu tipnout.
Za sebe doporucuju MP. Je to super heli. Z reakci tady i na dalsich forech ve svete jsem dosel k nazoru, ze MP lita lepe, nez klasickej Protos.
Upozornuju, neni to ma vlastni zkusenost.
Pokud se v necem pletu, doufam, ze mne nekdo opravi.
FBL hlava v zakladu neni. U Mini je, respektive dily na upravu puvodni.
Ty serva se obavam, ze na velkeho Protose nebudou.
Karbon verze ma bocnice z uhliku a lze implantovat stretch kit.
Tech 2500 pujde pouzit. Dobu letu si netroufnu tipnout.
Za sebe doporucuju MP. Je to super heli. Z reakci tady i na dalsich forech ve svete jsem dosel k nazoru, ze MP lita lepe, nez klasickej Protos.
Upozornuju, neni to ma vlastni zkusenost.
Pokud se v necem pletu, doufam, ze mne nekdo opravi.
LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad
Futaba, Spirit, iCharger
Futaba, Spirit, iCharger
Re: Protos 500 pokračování
Protose mám 1 rok. Lítám 6S 2500mA. Lítám jak píšeš pohodovku občas nějaký loping či invert,většinou 55% otáčky 6minut. Baterky pak mají obvykle 22%.
Jelikož jsem přestal blbnout a zkoušet různé tictocy a pod. Tak už lítám půl roku bez ztráty kytičky.
Jelikož jsem přestal blbnout a zkoušet různé tictocy a pod. Tak už lítám půl roku bez ztráty kytičky.
T14SG,Katana S50V2, Protos 500, T-rex700E
Re: Protos 500 pokračování
Mám dotaz na majitele protose. Lítal v pohodě, ale v poslední době mi dělá zvláštní věci. Nedávno se mi přetrhlo táhlo vrtulky - u páky serva kovové táhlo nasazené do černé tyčky se přetrhlo napůl. Nepřikládal jsem tomu žádnou váhu a táhlo vyměnil. Měl jsem za to, že to je únava materiálu. Od té doby se vrtulka chová divně, je taková narvózní a občas malinko ucukne, co je ale zvláštní je ta věc, že bez jakýchkoliv zásahů do nastavení reaguje na páku vrtulky (doleva) mnohem rychlejší rotací než na pravou stranu, občas zpomalí a pak zase na vyšší točky než doprava, no a dnes se táhlo přetrhlo znovu - patrně někde něco vázne, ale zatím jsem nepřišel na to, co to je. Nemáte někdo nějaký typ, čím by to mohlo být?
Re: Protos 500 pokračování
Měl jsem stejné příznaky jako ty. Bylo to ložisko vrtulky. Když jsem sundal všechny táhla a zkoušel jsem natáčet rukou vrtulku, tak jedna v jednom místě lehce jakoby zadrhávala. Kdybych neměl problémy v letu, tak bych tomu vůbec nevěnoval pozornost. Výměna ložisek a bylo po problému. 
T14SG,Katana S50V2, Protos 500, T-rex700E