Stránka 4 z 5
Napsal: stř 28.02.2007 10:11
od Jano5
Spýtam sa, keď vymením originál kolá za gumové, ktoré sú o niečo ťažšie zmení sa moc ťažisko? A ešte mi doporučili, aby som nedával vzpery krídiel, zbytočná záťaž a odpor.
Napsal: stř 28.02.2007 14:18
od Zao
Teziste se ti tim nezmeni, urcite kola vymen. Vzpery nedavam jen diky lenosti

. Lital jsem i s nima. Z meho pohledu valnej vliv nemaji...
Napsal: stř 28.02.2007 14:59
od Jano5
Vďaka.
Napsal: pát 02.03.2007 22:05
od aktor
Ahoj, Bellancu mám taky již 3. rok a pohoda. Mám jí osazenou ASP 4T 10 ccm. Ke kolům - nahradil jsem je "gumovými" jen o málo většího průměru, aby se vešly do bačkor. Lítám na travách (různé výšky a kvality) a bez problémů. K motorům - je to polomaketa - to znamená, že by tomu měl odpovídat i letový projev a vzpěry k tomu taky patří - je to jen můj názor, ale pokud kupuju takovéto éro, tak od něj nemůžu chtít 3D akrobacii.
Napsal: pon 12.03.2007 7:44
od Jano5
Ahojte Decathlonisti! Už ste zahájili sezónu? Bellancu mám pripravenú na skúšobný let, ale ťažisko je namiesto 100mm od nábežky (podľa manuálu) iba 70mm. Máte ťažisko tak ako je v mauáli?
Napsal: pon 12.03.2007 9:58
od Zao
Jano5 píše:Ahojte Decathlonisti! Už ste zahájili sezónu? Bellancu mám pripravenú na skúšobný let, ale ťažisko je namiesto 100mm od nábežky (podľa manuálu) iba 70mm. Máte ťažisko tak ako je v mauáli?
Jasny uz jo, napr. vcera cely den litani. Uplne narvany letiste
Myslim ze tento rozdil pohodlne dovazis posunutim akupacku dozadu. Ja jsem si ji nechal lehce tezsi na cumak. Hlavne si prekontroluj smysl vychylek kridelek. Vcera borec pri zaletu rozjebnul obra akrobata. On neprekontroloval...
Napsal: pon 12.03.2007 12:25
od Jano5
To je smola, rozflákat éro pred sezónou. ASP skúšam, ladím, aby ma neprekvapil vo vzduchu. Ťažšie na čumák, koľko je to ťažisko v predu? Električky a ich vlastnosti trochu poznám, ale toto je prvý skutočný motorák.
Napsal: pon 12.03.2007 17:58
od mnov
V jaké poloze měříte těžiště? V návodu je uvedeno, že model má být při měření podvozkem nahoru. Já zkoušel obě polohy a je v tom dost rozdíl. Nakonec jsem to vyvážil jak je doporučeno v návodu. Baterky mám až vzadu za servy a i tak jsem s těžištěm cca 5mm před doporučovanou hodnotou.
Napsal: úte 13.03.2007 8:13
od Jano5
Vychádza mi to tak isto, akku až za servami. Vďaka za odpovede.
Napsal: úte 13.03.2007 8:47
od Zao
Panove, vecer jsem se na to dival a musim rict, ze to mam uplne stejne

Napsal: stř 14.03.2007 8:16
od Jano5
V Decathlone ste použili originál tiahla na výškovku a smerovku? Keď mám nízke otáčky tiahla rezonujú. Dali by sa použiť bowdenové tiahla?
Napsal: stř 09.01.2008 11:26
od St0PIK
Stal jsem se šťastným majitelem BELLANCY od Phoenixu , ale nemám manuál . Mám dotaz jestli poloviny křídla slepit nebo je lze ponechat jako dělená? Upevnění nádrže ? Nešla by poslat fotka ?
xray1@seznam.cz
Napsal: stř 09.01.2008 12:51
od Zao
St0PIK píše:Stal jsem se šťastným majitelem BELLANCY od Phoenixu , ale nemám manuál . Mám dotaz jestli poloviny křídla slepit nebo je lze ponechat jako dělená? Upevnění nádrže ? Nešla by poslat fotka ?
xray1@seznam.cz
Dle manualu jsou obe poloviny kridel k sobe lepene. Nemel by byt problem predelat na delitelne. Nadrz jsem upevnil vycpanim prostoru molitanem. Foto mohu dodat vecer.
Napsal: stř 09.01.2008 13:17
od St0PIK
Dík moc , nějakou tu fotku mi prosím pro inspiraci pošli . Dík

Napsal: stř 09.01.2008 21:59
od Zao
St0PIK píše:Dík moc , nějakou tu fotku mi prosím pro inspiraci pošli . Dík

promin, hur se mi to uz nepovedlo vyfotit
http://galerie.rcserver.cz/photoView.php?id=266&nr=3