Stránka 4 z 6
Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?
Napsal: pon 25.03.2013 18:46
od JMalik
Spar píše:
je potřeba dělat geometrii?
je potřeba vyvážit pneumatiky?
jak moc je mamba v základu - tedy hlavně asi regl - voděodolná? navíc, když použiju ten sáček na krytí? určitě nemám v plánu jezdit potokama, nebo se nějak brodit, ale asi projetí kaluží, nebo blátem za mokra - deště - nemusím se toho bát?
Mám rovnou pořídit i nějaké ty spreje na čištění a odmaštění auta po jízdě?
.... možnost vše si na ipodu nastaivt - novej firmware - pro vysílačku, přijmač, pro začátek 50% výkonu... No a pak vědět jak jsou na tom baterky......
Geometrie je kompletně nastavená, nemusíš na to sáhnout.
Pneumatiky vyvažovat nemusíš, ale pokud budeš jezdit v mokru, tak do každé udělej dvě 1-2mm dírky naproti sobě. (Dírky!! Nestačí to jenom propíchnout.)
Je to voděodolné. Pod tím si samozřejmě nepředstavuj, že budeš jezdit brodění vodou. Tak jak píšeš kaluže, bahno, sníh....., to není problém. S tím pytlíkem si to nějak vyzkoušej. Pokud budeš skutečně jezdit ostřeji, asi by to šlo i upéct. V normálním stavu je motor a regl velmi dobře chlazený, bateriové prostory jsou náporově odvětrávané. Teď to všechno zavřeš do toho pytlíku.
Spreje na čištění a odmaštění nebudeš potřebovat, není to spalovák. Stačí to ve vaně osprchovat, otřít, nechat vyschnout.
No a s tím nastavováním a upgradováním z telefonu. Myslím, že až ten vysílač uvidíš v reálu, pochopíš, že je to blbost. Jediné, co by bylo vhodné z telemetrie, jsou ty baterky.
Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?
Napsal: pon 25.03.2013 20:15
od Spar
JMalik píše:Geometrie je kompletně nastavená, nemusíš na to sáhnout.
Pneumatiky vyvažovat nemusíš, ale pokud budeš jezdit v mokru, tak do každé udělej dvě 1-2mm dírky naproti sobě. (Dírky!! Nestačí to jenom propíchnout.)
Je to voděodolné. Pod tím si samozřejmě nepředstavuj, že budeš jezdit brodění vodou. Tak jak píšeš kaluže, bahno, sníh....., to není problém. S tím pytlíkem si to nějak vyzkoušej. Pokud budeš skutečně jezdit ostřeji, asi by to šlo i upéct. V normálním stavu je motor a regl velmi dobře chlazený, bateriové prostory jsou náporově odvětrávané. Teď to všechno zavřeš do toho pytlíku.
Spreje na čištění a odmaštění nebudeš potřebovat, není to spalovák. Stačí to ve vaně osprchovat, otřít, nechat vyschnout.
No a s tím nastavováním a upgradováním z telefonu. Myslím, že až ten vysílač uvidíš v reálu, pochopíš, že je to blbost. Jediné, co by bylo vhodné z telemetrie, jsou ty baterky.
Myslíš, že je mám propíchnout? Já bych je spíš zkusil zalepit tak, aby se do nich voda nedostala... to nepůjde?
Jsem rád, že z továrny to přijde dobře nastavené... už jsem objednal i lepidlo na pneu a to zadní kolečko, abych nebrousil křídlo...
Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?
Napsal: pon 25.03.2013 20:20
od JMalik
Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?
Napsal: pon 25.03.2013 20:25
od JMalik
Spar píše:....už jsem objednal i lepidlo na pneu a to zadní kolečko, abych nebrousil křídlo...
Pneu jsou už nalepené.
Nikdy to nenalepíš tak, aby se tam trochu vody mezi pneu a ráfkem nedostalo. Těma dírama na obvodu pneu to potom odstředivou silou dostaneš ven. Proto tam musí být vyloženě dírky, nestačí propíchnutí.
Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?
Napsal: úte 26.03.2013 11:56
od FlyBear
JMalik píše:Pneumatiky vyvažovat nemusíš...
S tímhle tvrzením dost zásadně nesouhlasím - ještě jsem neviděl, aby z továrny dorazila skutečně dobře vyvážená kola

Kromě toho při ježdění v kalužích a podobných terénech se ta kola zbytkovým bordelem nachytaným do vnitřního molitanu tak jako tak časem rozváží, takže vyvažování kol bych nepodceňoval. Rozdíl v chování autíčka za jízdy s vyváženými koly nebo s nevyváženými je velmi dobře poznat!
K těm dírkám do kol bych ještě poznamenal, že je opravdu důležité po ježdění v mokru doma autíčko podržet ve vzduchu (nebo položit na vhodnou podložku kolama v luftu) a pořádně protočit na plný plyn. Jen tak se voda z kol těma dírkama dostane díky odstředivé síle ven. Rozhodně tohle ale nezkoušej v obýváku, budeš překvapen, kolik vody bude cákat

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?
Napsal: úte 26.03.2013 14:42
od Nakadah
GRP Bulldogy 1/8 novy od vyroby sem s nimi nemusel fakt nic. Ale pouzivanim, ojetim plaste, sem tam voda dovnitr a nejaka ta spina z prachu - vyvazeni se rozhodi. Na vyvazovani pak pouzivam klasickou plastelinu pro deti. Drzi to dobre a samo se s tim dobre pracuje pri tom vyvazovani. Nak
Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?
Napsal: úte 26.03.2013 17:35
od Spar
Zajímavé a tak nebylo by lepší do toho kolečka udělat čtyři dírky - do kříže, aby to pak vyteklo co nejlépe? Uvažuji, že bych je tedy vyvrtal vrtáčkem - 1mm - nebo dvojkou. Ten molitan přece jen otáčením koleček nevyždímu, nebo ano?
Jinak obal na elektroniku auta už je na cestě - lepidlo na pneu a zadní kolečko si vyzvednu ve čtvrtek a do konce týdne by mělo dojet i auto jako takové

... už nemůžu dospat...
Jinak jsem zjisitil, že můžu použít i Ipod Touch 5g - jen budu muset zařadit redukci ze 4g - bude prý takovej povystrčenej, ale jinak všechno bude chodit jak má...
Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?
Napsal: úte 26.03.2013 17:54
od JMalik
Spar píše:Zajímavé a tak nebylo by lepší do toho kolečka udělat čtyři dírky - do kříže, aby to pak vyteklo co nejlépe? Uvažuji, že bych je tedy vyvrtal vrtáčkem - 1mm - nebo dvojkou. Ten molitan přece jen otáčením koleček nevyždímu, nebo ano?
Podívej se doma, jak pracuje pračka při odstřeďování a představ si ty kola autíčka a otáčky. Pokud tam dáš lipolky, těžší převod a pustíš to se zvednutýma kolama na plný knedlík, tak bych se dost divil, kdyby jsi neutrhnul gumy z ráfků. Voda vystříká těma dvěma mrňavýma dírkama určitě.
Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?
Napsal: úte 26.03.2013 17:56
od JMalik
FlyBear píše:JMalik píše:Pneumatiky vyvažovat nemusíš...
S tímhle tvrzením dost zásadně nesouhlasím - ještě jsem neviděl, aby z továrny dorazila skutečně dobře vyvážená kola

Kromě toho při ježdění v kalužích a podobných terénech se ta kola zbytkovým bordelem nachytaným do vnitřního molitanu tak jako tak časem rozváží, takže vyvažování kol bych nepodceňoval. Rozdíl v chování autíčka za jízdy s vyváženými koly nebo s nevyváženými je velmi dobře poznat!
Že jsou vyvážená kola lepší než nevyvážená je jasné. Jenom mi řekni, jak to budeš prakticky provádět, když u tohoto auta je to každou jízdu jinak, pokud budeš jezdit terén.
Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?
Napsal: stř 27.03.2013 20:07
od Spar
Jezdíte někdo s wheelie - takové to kolečko vzadu za autem. Když se přidá plyn, tak to neskočí rovnou na křídlo - jede po zadním kolečku?
Auto bude až začátkem příštího týdne... grr, zatr. přepravní společnosti, nějak pomalu se hýbou...

Už jsem se těšil, jak to o vejkendu pokřtím... takhle budu muset ještě čekat...
Mluvil jsem o traxxasech s klukama z práce - skoro půlka má nějaké. Ptal jsem se, zda vyvažují a zda někdy dělali geometrii a nikdo nedělal ani jedno. Je teda fakt, že mají ty pomalejší modely - Summita, E-Maxxe. Slashe a pod... Všichni je mají už delší dobu a pořád jezděj bez větších údržeb... teda na Summitu se teď měnila převodovka, ale po dvou letech a druhej kolega napálil auto do sloupu.
Nikdo ani nedělal dírky do koleček... jen kolega je po té, co jedzil až po kabinku ve vodě už 14 dní suší...
Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?
Napsal: stř 27.03.2013 21:13
od JMalik
Spar píše:Jezdíte někdo s wheelie - takové to kolečko vzadu za autem...................
Nikdo ani nedělal dírky do koleček... jen kolega je po té, co jedzil až po kabinku ve vodě už 14 dní suší...
Namontoval jsem to tam včera. Ušetří ti to kroky k převrácenému autu, pokud to omastíš nějakou razantnější akcelerací. Taky to zachrání nějaké skoky, kdy to jinak skončí přetočením do salta dozadu.
Koupil jsem stavitelný Wheelie a tuning kolečka. Ty tuningová kolečka nejsou nutná, je to sice oložiskované, má to hlavně o něco větší průměr než ty plasty. Měnit ty polohy myslím není nutné, mám to nastavené na největší možné zdvižení předku (na poslední třetí příčce). Wheelie tam namontuješ za pět minut, vymění se jen původní dva imbus šrouby za delší, které jsou přibalené. Namontuješ tam držák wheelie, celé se to tam potom nacvakne, drží to plastová zajišťovací packa. Jedním pohybem to můžeš pak vycvaknout z držáku a jezdit s tím, nebo bez toho.
Dírky do gum nemusíš dělat, pokud nejezdíš ve vodě. Jak budeš jezdit vodu a bahna, tak ty kola budou stále nacuclé, nevysušíš to, bude to rozvážené a bude to hnít a smrdět.
Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?
Napsal: čtv 28.03.2013 21:59
od Stiwo
Taky mám trochu problém z tím že se do předního kola dostala voda a když do roztočím tak mi to kolo dost "kope". Udělal bych tam ty dírky ale to je na 2wd slashe a voda je v předním kole, co mám podle vás udělat?
Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?
Napsal: čtv 28.03.2013 23:16
od JMalik
Stiwo píše:Taky mám trochu problém z tím že se do předního kola dostala voda a když do roztočím tak mi to kolo dost "kope". Udělal bych tam ty dírky ale to je na 2wd slashe a voda je v předním kole, co mám podle vás udělat?
Ty dírky
(popis viz předešlé příspěvky.)
Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?
Napsal: pát 29.03.2013 9:19
od Spar
Stiwo píše:Taky mám trochu problém z tím že se do předního kola dostala voda a když do roztočím tak mi to kolo dost "kope". Udělal bych tam ty dírky ale to je na 2wd slashe a voda je v předním kole, co mám podle vás udělat?
Kolega to mačkal ručně - ale je to děsný a asi tam stejnak nějaká voda zůstane - jinak jsem někde četl, že když je to extrémní, tak někdo ty pneumatiky na férovku sundal - vysušil a pak je vrátil...
Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?
Napsal: pát 29.03.2013 10:39
od scarabeus
Staci udelat dirky a dat predni kola na chvili dozadu, roztocit a voda bude strikat po celem pokoji. Problem vyresen.