létání s Wild hawkem
já mám výškovku seštelovanou tak, že při letu pod plynem mám trim výškovky mírně potlačený a i na plný plyn letí WH rovně, a když chci plachtit, tak trimem výškovku přitáhnu a potom i krásně plachtí, jinak by při plachtění moc rychle klesal. Ty rozsahy jsou ale malé, tak je potřeba to pořádně vyzkoušet a vidličkou táhla to doladit
Wild Hawk 4k, díky lepidlu a skelné pásce pořád ještě drží pohromadě
http://www.youtube.com/watch?v=yw8GMC11ZLA
takze takhle nejak, na pohodu. Je do nej vracenu puvodni cinske 3chn. vybaveni, teda krom regulatoru, zustal tam JETI JES110.
Akorat mi kamarad nejak nenatocil pristani, nevim proc. Nak
takze takhle nejak, na pohodu. Je do nej vracenu puvodni cinske 3chn. vybaveni, teda krom regulatoru, zustal tam JETI JES110.
Akorat mi kamarad nejak nenatocil pristani, nevim proc. Nak
oprava jeti JES 012
http://www.tatramodel.com/tatramodel/ob ... nvelky.jpg
http://www.tatramodel.com/tatramodel/ob ... nvelky.jpg
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=309
pilotek píše:No tak teraz ste ma potesily.
Ja by som to neriešil....
Občas zakolíšu otáčky, ale nič zlého sa nedeje. Prvotný problém vzniká asi v príjmači, kde vďaka neakému rušeniu, vypadne signál s vysielača. Servá ostanú stáť, ale regulátor zakolíše, alebo vypne na moment motor. Tie Jeti regulátory sú procesorové a tento výpadok krátkodobo vykryjú - zamaskujú... toť vše.