pilotek píše:Zatial to necham tak,aj tak nemam peniaze.
Ten WH je použiteľný, tak ako je v krebici a bude lietať. Ale keďže je to koníček, tak ssa každý snaží to neako "vytuniť", aby to bolo lepšie, krajšie výkonnejšie..... je to možné, ale nieje to nutné
já jsem to upravil ,ale že bych se toho škubání zbavil, to říct nemohu.Vyřešil jsem to jiným regulátorem.Přijímač z původního setu se mi zdál dostatečně citlivý ,lítal jsem dost vysoko a ovládání bylo funkční.Řekl bych tedy, že největší slabina celého setu je ten régl.Vyměnit a vše bude dobře sloužit jak má.
[quote="CyCo"]
Ono sa dá v pohode lietať aj s tým origo. Ak to škube tak vo vzdialenosti cca 100m, ak sa dostanú obidbe antény do jednej priamky. Zásada je že by sa antény vysielača a príjmača nemali dostať do jednej roviny - vtedy je najhorší príjem, tzn nemieriť aténou vysielača na model.... a situacia sa zlepší.
mne to škube takisto, ale je to len "kozmetická vada", teda letové vlastnosti to ABSOLÚTNE /ZATIAĽ/ nijako neovplyvňuje, je to iba zatiaľ určitý "AKUSTICKÝ EFEKT". Riešiť to začnem až keď to začne ovplyvňovať letové vlastnosti. Ja aj tak lietam štýlom vytiahnuť na malinkú bodku, vypnúť motor a zapnúť znovu plný až keď doplachtím tak 2 metre nad zem...
akurát som urobil 4 dierky do kabíny, aby tam bolo aspoň nejaké malé prúdenie vzduchu, ale kryt aj tak riadne nedolieha po nejakom tom páde, tak si myslím že chladenie je čiastočne vyriešené ...
robotmz píše:mne to škube takisto, ale je to len "kozmetická vada", teda letové vlastnosti to ABSOLÚTNE /ZATIAĽ/ nijako neovplyvňuje, je to iba zatiaľ určitý "AKUSTICKÝ EFEKT". Riešiť to začnem až keď to začne ovplyvňovať letové vlastnosti. Ja aj tak lietam štýlom vytiahnuť na malinkú bodku, vypnúť motor a zapnúť znovu plný až keď doplachtím tak 2 metre nad zem... akurát som urobil 4 dierky do kabíny, aby tam bolo aspoň nejaké malé prúdenie vzduchu, ale kryt aj tak riadne nedolieha po nejakom tom páde, tak si myslím že chladenie je čiastočne vyriešené ...
Ja na ten puvodni regl pridelal akorat propojky z 2,5 Cu a s 480tku motorem a vrtulu APC 6x5,5E jede OK.
Jo jinak este dalsi vec Nak na sve www o tom psal ,ja se to taky chystam udelat, povyhazovat ty nedomrle Tamye a dat tam poradne konektory.
To vyhnije, a kdyz ne tak na to hodime SPcko(s.re pere)
Blurcak píše:Ja na ten puvodni regl pridelal akorat propojky z 2,5 Cu a s 480tku motorem a vrtulu APC 6x5,5E jede OK. Jo jinak este dalsi vec Nak na sve www o tom psal ,ja se to taky chystam udelat, povyhazovat ty nedomrle Tamye a dat tam poradne konektory.
a čo tým získaš keď vymeníš konektor??
nechcem sa tu nikoho dotknúť, ale pripadá mi to podobne ako keď vidím na starom VW golf namiesto výfuku rúru do komína a elektróny asi v cene samotného auta
Aj ja som ich vymenil ,jednak som daval novy regl. a ešte som dokupil
2 packy baterii .
su tam pozlatene dutinky 4mm na tušim 15A mam tak nabijačku regulator obojstranne a akupacky .
keď bude druhe lietadlo /a to bude/ tak to odpojim a napojim to tam a späť raz dva či už s reglom alebo len baterky
Naposledy upravil(a) Jano dne úte 03.06.2008 14:47, celkem upraveno 1 x.
Nakadah píše:Zahrivajici se "tamiya" konektor pochybne kvality je docela dobry duvod, strcit tam aspon MPJet 1,8mm Nak
Je pravda že keď som kupoval mini-tamya konektor osobitne , bol už pozlátený a tento pôvodný či už diel na nabíjačke, alebo na accupacku je iba hliníkový alebo aký čert ale nevšimol som si že by to robilo nejaké problémy, zvlášť keď tam mám originálny motor, ktorý asi moc neberie...
[quote="pilotek Chce to pri lietaní dodržať pár zásad
1/ vyhradiť si letový priestor v ktorom budem lietať a pritom stáť mimo neho. Určím si napríklad obdlžik 200*300 m a stojím v strede jeho dlhšej strany tak aby som bol mimo tento obdlžnik (tak ako futbalista vhadzujúci aut pri stredovej čiare). Samozrejme musím stáť tak, aby som mal slnko za chrbtom na nie oproti.
V takom prípade mám prhľad o modeli v každej polohe a nelietm ani ponad hlavu, ani poza seba. (Pri prelete nad hlavou ľahko strácam orientáciu a aj balanc)
2/ Určím si minimálnu výšku tak aby bola cca 30 st nad horizontom, vyhliadnem si referenčné body ako sú vrcholy kopcov, stromy a pod a pod túto výšku nelietam Tzn. ak som od seba 100m, minimálna výška je 30m. 200m min výška 60m. Pod úhlom 30 st dokážem doklzať s WH aj proti vetru a navyše čím je model ďalej, tým ťažšie sa "číta" jeho pozícia, tým skôr niečo zmrvím a tým je lepšie byť vyššie.
Pri takomto lietaní ťa nezaskočí ani škubanie motora, ani vypnutie reglu, ani prípadný kopanec.