DJI NAZA pokračování

Řídící desky, updaty FW, GPS, přenos dat souvisejících s copterami
Zamčeno
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
dt
Příspěvky: 1145
Registrován: úte 22.03.2005 0:00
Bydliště: Hlučín, CZ

Re: DJI NAZA pokračování

#556 Příspěvek od dt »

MarkAurel píše:Menene su len motorceky nic ine s predoslimi to fungovalo ok, zajtra to este mozem skontrolovat ale vzdy tam je ta vec ze roll a pitch je ok a to nedava zmysel.

naza je lite cize ziadny ina verzia fw nieje atd a reset tam tusim nieje

Napadla me jedna vec. Znovu to vyzkousej a dobre si poznamenej, na kterou stranu se to naklani ve vztahu k pokynu yaw z tx. Potom prohod predni a zadni motory, tzn. vymen 1 za 3 a 2 za 4. Schvalne jestli se to bude naklanet stejne nebo jestli na opacnou stranu. Pokud opacne, je to temi motory. Pokud stejne, motory jsou ok a dela to rizeni - naza nebo regly nebo tak neco.
Uživatelský avatar
MarkAurel
Příspěvky: 916
Registrován: sob 28.08.2010 0:00
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

Re: DJI NAZA pokračování

#557 Příspěvek od MarkAurel »

http://fpvlab.com/forums/showthread.php ... 3S-Battery

mozem aj to skusit no cital som ze tento problem ma dost ludi, nidktory odporucaju prelepit nazu ciernou paskou proti svetlu alebo dat 4s bateriu
DJI Phantom 4pro, DJI Spark, DJI Mavic pro
Uživatelský avatar
dt
Příspěvky: 1145
Registrován: úte 22.03.2005 0:00
Bydliště: Hlučín, CZ

Re: DJI NAZA pokračování

#558 Příspěvek od dt »

MarkAurel píše:http://fpvlab.com/forums/showthread.php?12201-TBS-Discovery-Naza-GPS-Yaw-Problem-w-3S-Battery

mozem aj to skusit no cital som ze tento problem ma dost ludi, nidktory odporucaju prelepit nazu ciernou paskou proti svetlu alebo dat 4s bateriu

4S dava smysl. Psal jsi, ze jsi menil motory. Maji mensi kv nez ty predchozi? A vrtule jsou stejne? Pokud ano, ma to logiku. S mensim kv, stejnym napetim a stejnyma vrtulema to ma mensi tah, takze regly jsou vic otevrene a neni vykonova rezerva na otaceni.
Znova se ptam - kdyz otacis pomalu polehoucku, tak to blbne taky?

Jinak ta cerna paska je spis pri problemu s udrzenim vysky, barometr je citlivy. Ale ty mas jiny problem.
Uživatelský avatar
MarkAurel
Příspěvky: 916
Registrován: sob 28.08.2010 0:00
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

Re: DJI NAZA pokračování

#559 Příspěvek od MarkAurel »

Z 1000kv a vrtul 10x4.5 na 360kv a vrtule 15x5.5 skusim dnes zohnat 4s a bez akejkolvek zmeny testnut, ked tocim yaw pomalinky tak to tak nereaguje.
DJI Phantom 4pro, DJI Spark, DJI Mavic pro
Uživatelský avatar
ananas
Příspěvky: 966
Registrován: pon 12.11.2012 18:47
Bydliště: Vizovice

Re: DJI NAZA pokračování

#560 Příspěvek od ananas »

Motor, vrtule a regl přímo na přijímač reaguje normálně i při rychle změně plynu?.. popř kalibrace regálu jsi udělal?..
Vlasta2
Příspěvky: 770
Registrován: úte 03.09.2013 18:29

Re: DJI NAZA pokračování

#561 Příspěvek od Vlasta2 »

MarkAurel píše:Z 1000kv a vrtul 10x4.5 na 360kv a vrtule 15x5.5 skusim dnes zohnat 4s a bez akejkolvek zmeny testnut, ked tocim yaw pomalinky tak to tak nereaguje.

To je změna jak sviňa :D , tady bych uvažoval pomalu i tom, jestli 4S nebude málo, ale 3S je hodně pod minimálním minimem :D

Vlasta
p.s.
předpokládám, že nastavení Nazy nemáš to původní (1000kv/10x4,5)
Uživatelský avatar
MarkAurel
Příspěvky: 916
Registrován: sob 28.08.2010 0:00
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

Re: DJI NAZA pokračování

#562 Příspěvek od MarkAurel »

Nastavenie gains v naza asistent islo zhruba o 100percent hore, mam uz doma 4s tak pojdem testnut
DJI Phantom 4pro, DJI Spark, DJI Mavic pro
niky79
Příspěvky: 625
Registrován: pon 29.10.2007 0:00
Bydliště: Brno

Re: DJI NAZA pokračování

#563 Příspěvek od niky79 »

Jen trochu OT: proč taková radikální změna na méně otáčkové motory a větší vrtule?
Uživatelský avatar
JirkaA
Příspěvky: 6950
Registrován: ned 17.08.2008 0:00
Bydliště: Moravský kras ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: DJI NAZA pokračování

#564 Příspěvek od JirkaA »

niky79 píše:Jen trochu OT: proč taková radikální změna na méně otáčkové motory a větší vrtule?


větší vrtule s nižšími otáčkami má lepší účinnost = větší letový čas
OK2WY
Uživatelský avatar
MarkAurel
Příspěvky: 916
Registrován: sob 28.08.2010 0:00
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

Re: DJI NAZA pokračování

#565 Příspěvek od MarkAurel »

tak problem je zrejme v 3s ktora uz nepostacuje, odskusal som 4s a konecne som si aj polietal je to teda ok a problem je dufam dorieseny, dakujem velmy pekne vsetkym za pomoc

ano ako pise Jirka, s 1000kv a 10x4.5 som lietal 6min a teraz z 360kv a 15x5.5 je to okolo 22min co je pri natacani dost velke plus
DJI Phantom 4pro, DJI Spark, DJI Mavic pro
niky79
Příspěvky: 625
Registrován: pon 29.10.2007 0:00
Bydliště: Brno

Re: DJI NAZA pokračování

#566 Příspěvek od niky79 »

Tak vedel jsem, ze tam bude rozdil... ale az takovy? 6 minut vs 22 minut?
Uživatelský avatar
dt
Příspěvky: 1145
Registrován: úte 22.03.2005 0:00
Bydliště: Hlučín, CZ

Re: DJI NAZA pokračování

#567 Příspěvek od dt »

Taky je otázka, kolik mAh měla ta 3S a kolik má 4S. :wink: Jestli mají stejně, tak tam má o třetinu víc energie. :)
niky79
Příspěvky: 625
Registrován: pon 29.10.2007 0:00
Bydliště: Brno

Re: DJI NAZA pokračování

#568 Příspěvek od niky79 »

dt: přesně tak. Chtěl jsem říci, že tam prostě něco nesedí – buď máte malootáčkový motor a velkou vrtuli nebo mnohootáčkový motor a pak malou vrtuli. To první je efektivnější, ale rozdíl v délce letu IMHO nemůže být 3,6x delší. Pokud to ale porovnává 3S vs 4S a u 4S má navíc ještě více mAh, pak to samozřejmě možné je, protože ten 4s má prostě k dispozici mnohem více energie.
Uživatelský avatar
dt
Příspěvky: 1145
Registrován: úte 22.03.2005 0:00
Bydliště: Hlučín, CZ

Re: DJI NAZA pokračování

#569 Příspěvek od dt »

niky79 píše:rozdíl v délce letu IMHO nemůže být 3,6x delší

Vysvětlení je jenom jedno. Ten předchozí pohon prostě musel být úplně špatně. Jestli teď lítá na dejme tomu 70% účinnosti, tak předtím musel lítat na 25-30%. Zbytek nárůstu dělá změna v uložené energii. Pouhou změnou na 4S nemohl dosáhnout ztrojnásobení letového času, to by předtím musel mít ani ne 2Ah a teď 5Ah. To by ta baterka vážila kilo.
Uživatelský avatar
MarkAurel
Příspěvky: 916
Registrován: sob 28.08.2010 0:00
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

Re: DJI NAZA pokračování

#570 Příspěvek od MarkAurel »

Obe baterie 3 aj 4s su 4000mah kompletna koptera ma 2kg
DJI Phantom 4pro, DJI Spark, DJI Mavic pro
Zamčeno

Zpět na „Coptery - elektronika“