Fafa999 píše:Bitrate a rychlost zápisu na SD jsou dvě zcela odlišné věci. Zapisuješ až výsledný zkomprimovaný soubor takže se dá říct že o kolik je vyšší komprese o tolik se sníží rychlost zápisu.
To je sice pravda, ale protože jsme v konkrétním vlákně o P4 a P4P uvádíme zde info ke kamerám těchto koptér. O problémech s SD kartami funkčními na P4 a problematickými na P4P je plno info na RCG i PP, naštěstí inovovaná aplikace umí sama upozornit, že karta nevyhovuje.
Fafa999 píše:Jojo jediná výhoda h265 je v tom že videa zabírají méně místa, kvalita zůstane stejná ale jsou vyšší nároky na hw při přehrávání videa.
Nechci se tu přít o nějakých teoretických a obecných výhodách či nevýhodách H.265, opakuji zde je to vlákno o P4 a P4P, a proto zde jde o informace o konkrétní implementaci na P4P.
Zahraniční diskuzní fora o P4P (kde se to prodává již o něco déle) jsou plná příspěvků o subjektivně lepší kvalitě videa v kompresi H.265 na P4P, vč. názorných srovnání zvětšených "zmrzlíků". Takže opak je pravdou. Neřeším, zda-li je to horší implementací H.264, a lepší nové H.265, mimochodem dříve diskutovaný problém "
30 frame blossom effect" viditelný v Lumetri Scope, je přítomen i při H.265 kompresi, byť o dost méně... To možná něco napovídá
Zoolx píše:@gardenroute -
Ano Zdenku, je tomu tak, ale to je fakt znamy od pocatku zverejneni specifikacePetře, ona stejně P4P 4K / 60 s H.265 neumí, ač si to tak nějak neumím vysvětlit... Jinak mne to zajímá jako problém, klidně si vystačím H.264. Pro svou práci a občasná amatérská a rodinná videa je to buřt
Z.
Teď Ti Zdenku nerozumím, vždyť i v té mé citaci uvádíš, že jsem ti psal, že to v
H.265 neumí více jak 4K/30fps, a opakuji, technická specifikace P4P od začátku uvádí, že v H.265 a 4K to umí "jen" 30 fps. Prostě to výkon preprocessu nebo současné kompresní algoritmy kamery na palubě asi více efektivně nezvládne, H.265 je výrazně HW náročnější

...
Nároky pro výpočetní jádra na palubě P4P oproti P4 výrazně, výrazně narostla. Jak už víš, narostly nároky
"Obstacle Avoidance", neboť přibyly boční a zadní senzory, vč. narůstu rychlosti, při které je systém stále aktivní, a samozřejmě to je pořád o tom, aby to vše neovlivňovalo dolet (tzn. nějaký rozumná energ. management celého letadla). P4P je jen "
větší" technologickou inovací ani ne rok staré P4ky (!), nějaké další a zásadnější inovace přijdou s P5, nicméně si myslím, že H.265 není na vrcholu jejich cestovní mapy pro další modely, protože na to zákazníci dnes nejsou připraveni ani v oblasti postprocessingu, ani v oblasti klientských zařízení.