ubosek píše:proc by mal mat s tiahlom na Vop viac problemou? Si robis srandu nie?
Protože předpokládám, že to servo výškovky má někde v trupu u serva směrovky.
JMalik píše:ubosek píše:proc by mal mat s tiahlom na Vop viac problemou? Si robis srandu nie?
Protože předpokládám, že to servo výškovky má někde v trupu u serva směrovky.
Tip pro stavbu: Směrovka je ovládána dvojitým lankovým náhonem. Pokud patříte k těm, kteří "closed loop" nemají v lásce, protože se vám nedaří při vychýlení směrovky udržovat obě lanka napjatá, zkuste následující trik. Je důležité dvouramennou páku směrovky namontovat tak, aby se (při pohledu shora) bod uchycení lanek na páku nacházel 10-15 stupňů za osou závěsů směrovky, nikoliv v jejich ose nebo dokonce před ní. Díky převodu posuvného pohybu lanek na otáčení excentricky umístěné páky se při vychýlení směrovky vytváří nesymetrické zatížení lanek, jež vyrovnává povolování a napínání lanek aerodynamickými silami působícími na směrovku za letu. Je to trik postavený na podobném principu, jako tzv. Ackermanův úhel, který zajišťuje, že se kola automobilu v zatáčce (pohybující se po obloucích s různým poloměrem) nevychylují ve stejném úhlu, mají tak menší odpor a zatáčení jde hladčeji.
slavoo píše:Len doplním i pre druhých ktorý tento problém môžu riešit..
Citácia z jednoho návodu pre stavbu:Tip pro stavbu: Směrovka je ovládána dvojitým lankovým náhonem. Pokud patříte k těm, kteří "closed loop" nemají v lásce, protože se vám nedaří při vychýlení směrovky udržovat obě lanka napjatá, zkuste následující trik. Je důležité dvouramennou páku směrovky namontovat tak, aby se (při pohledu shora) bod uchycení lanek na páku nacházel 10-15 stupňů za osou závěsů směrovky, nikoliv v jejich ose nebo dokonce před ní. Díky převodu posuvného pohybu lanek na otáčení excentricky umístěné páky se při vychýlení směrovky vytváří nesymetrické zatížení lanek, jež vyrovnává povolování a napínání lanek aerodynamickými silami působícími na směrovku za letu. Je to trik postavený na podobném principu, jako tzv. Ackermanův úhel, který zajišťuje, že se kola automobilu v zatáčce (pohybující se po obloucích s různým poloměrem) nevychylují ve stejném úhlu, mají tak menší odpor a zatáčení jde hladčeji.
LV píše:slavoo píše:Len doplním i pre druhých ktorý tento problém môžu riešit..
Citácia z jednoho návodu pre stavbu:Tip pro stavbu: Směrovka je ovládána dvojitým lankovým náhonem. Pokud patříte k těm, kteří "closed loop" nemají v lásce, protože se vám nedaří při vychýlení směrovky udržovat obě lanka napjatá, zkuste následující trik. Je důležité dvouramennou páku směrovky namontovat tak, aby se (při pohledu shora) bod uchycení lanek na páku nacházel 10-15 stupňů za osou závěsů směrovky, nikoliv v jejich ose nebo dokonce před ní. Díky převodu posuvného pohybu lanek na otáčení excentricky umístěné páky se při vychýlení směrovky vytváří nesymetrické zatížení lanek, jež vyrovnává povolování a napínání lanek aerodynamickými silami působícími na směrovku za letu. Je to trik postavený na podobném principu, jako tzv. Ackermanův úhel, který zajišťuje, že se kola automobilu v zatáčce (pohybující se po obloucích s různým poloměrem) nevychylují ve stejném úhlu, mají tak menší odpor a zatáčení jde hladčeji.
Najjednoduchšie je dodržať súososť a je po probléme
maximal píše:LV píše:Pokial dodržíš os otáčania pák serva a kormidla, os otáčania páky a tiahla, tak sa nič nemôže povoliť ani natiahnuť
,,Ten chlapec ma pravdu!"
maximal píše:LV píše:Pokial dodržíš os otáčania pák serva a kormidla, os otáčania páky a tiahla, tak sa nič nemôže povoliť ani natiahnuť
,,Ten chlapec ma pravdu!"
JMalik píše:Mad_Box píše:Prověšování vpodstatě ničemu nevadí protože SOP je ofukovaná a v době prověsu je stále v záběru. Pokud jsou lanka v nule a lehkém vychálení napnutá a povolí se jen v krajních výchylkách tak je to OK.
To je špatná teorie!
JMalik píše:Ještě k tomu: "......jednou mi u akrobata prdlo jedno lanko...."
To bych teda chtěl vidět (to prdnuté lanko). Skoro bych se vsadil, že by šlo napsat: "Jednou jsem to u akrobata zčunil tak, že se mi předřelo, vyvléklo ze slisování..........lanko