KASAMA 90E

Opravdu větší kousky.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pkotatko
Příspěvky: 6687
Registrován: sob 13.01.2007 0:00
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

#61 Příspěvek od pkotatko »

Jo, nejdřív jsem chtěl rovnou koupit bezpádlo ale nebylo skladem. Tak jsem si vzal pádlovou mechaniku, stejně mě zajímá ji vyzkoušet. Kit na FBL přestavbu stojí 150USD což je o mnho míň než by stála pádlová hlava. Ceny stavebnic jsou stejné. Před pár minutama jsem se dozvěděl milou novinu, že nová Bestijka je na cestě k páníčkovi.
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
Uživatelský avatar
Drop
Příspěvky: 649
Registrován: stř 28.01.2009 0:00
Bydliště: Harrachov

#62 Příspěvek od Drop »

pkotatko píše:Jo, nejdřív jsem chtěl rovnou koupit bezpádlo ale nebylo skladem. Tak jsem si vzal pádlovou mechaniku, stejně mě zajímá ji vyzkoušet. Kit na FBL přestavbu stojí 150USD což je o mnho míň než by stála pádlová hlava. Ceny stavebnic jsou stejné. Před pár minutama jsem se dozvěděl milou novinu, že nová Bestijka je na cestě k páníčkovi.


Petře, neuvažuješ o změně těch serv Align 610 na Futaba BLS 251?Asi by to byla lepší volba, zvažuji na budoucí 90E i Outrage BL 9080.Nevidim to z obrázků pořádně, ale T-rex 700E určitě nemá kovové šnekové ozubení, což KASAMA nejspíš má.
(Blade CP - Prodán)(T-Rex 500 CF-Prodán)(T-rex 600 ESP-Flybarless+MicroBeast-Prodáno)(T-rex 600,FBL
Uživatelský avatar
OPR
Příspěvky: 5682
Registrován: stř 21.07.2010 0:00
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#63 Příspěvek od OPR »

Drop píše:
Petře, neuvažuješ o změně těch serv Align 610 na Futaba BLS 251?......


Proč by měl cpát vrtulkový fofrserva na cykliku?? co je to za novoty?
Uživatelský avatar
error414
Příspěvky: 2522
Registrován: čtv 01.04.2010 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#64 Příspěvek od error414 »

OPR píše:
Drop píše:
Petře, neuvažuješ o změně těch serv Align 610 na Futaba BLS 251?......


Proč by měl cpát vrtulkový fofrserva na cykliku?? co je to za novoty?


kvuli bezpadlu? otazka jakou rychlost budou mit ty serva pod zatezi
Logo 600 + spirit
Uživatelský avatar
krtek2k
Příspěvky: 4041
Registrován: čtv 05.06.2008 0:00
Bydliště: Děčín

#65 Příspěvek od krtek2k »

jenze 251 nebudou mit silu , a tak bude uplne jedno jakou maji rychlost.
Nehledě na šířku signálu.
Frsky X10S Carbon
Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
Uživatelský avatar
pkotatko
Příspěvky: 6687
Registrován: sob 13.01.2007 0:00
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

#66 Příspěvek od pkotatko »

BLS251 mám na vrtulce. Ty Aligny 610 tam nechám. Nevidím zatím důvod je měnit. Měl jsem je na Trexovi 700 FBL a chodily skvěle. Vevnitř jsou udělaný slušně a převodovka je z něčeho na bázi titanu. Jsou rychlá a silná na 6V 12Kg/0,08sec/60°. BLS452 které by připadalo v úvahu je na 6V 14Kg/0,14sec/60°.
Proč si myslíš že BLS jsou tak skvělá že bych je měl vyměnit? Snad jediný důvod bych viděl ve spotřebě kterou mají BLS výrazně menší. Kdybych jel přes BEC na reglu tak by možná důvod byl. Roxxy co tam půjde BEC nemá.
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
Uživatelský avatar
psena
Příspěvky: 4179
Registrován: stř 09.12.2009 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#67 Příspěvek od psena »

http://www.helimaniacs.cz/?p=1228
Krasnej clanek, diky ze jsi to publikoval na nasem webu. :!: (ted jsem si toho vsiml)
Dobra vychytavka s tou 0,2mm planzetou na vystredeni hridele... tesim se na pocity z letu!
Uživatelský avatar
pkotatko
Příspěvky: 6687
Registrován: sob 13.01.2007 0:00
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

#68 Příspěvek od pkotatko »

Tak helina je připravena na zálet. Dneska si ještě trochu pohraju s kompenzací cykliky a v neděli ráno.......... :wink:
Držte mi palce :D
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
Uživatelský avatar
OPR
Příspěvky: 5682
Registrován: stř 21.07.2010 0:00
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#69 Příspěvek od OPR »

budem Petře ....... :wink:
Uživatelský avatar
oskar 007
Příspěvky: 504
Registrován: stř 31.12.2008 0:00
Bydliště: Petřvald u Karviné - Čejč (hodonín)
Kontaktovat uživatele:

#70 Příspěvek od oskar 007 »

Hlavně vše dokumentovat!!!
www.hrabanek-sroubky.cz
[img]http://alefnula.wz.cz/modely/rcmania/rcheliholics.png[/img]
Uživatelský avatar
Kenny McCormick
Příspěvky: 3250
Registrován: pát 28.08.2009 0:00
Bydliště: Prešov, SK

#71 Příspěvek od Kenny McCormick »

jj, hod sem potom nejake videjko, nech sa aj my pokochame :)
T8FG - Tarot345PRO BeastX, Protos430 BeastX
http://kennymccormick.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
pkotatko
Příspěvky: 6687
Registrován: sob 13.01.2007 0:00
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

#72 Příspěvek od pkotatko »

Tak letovka vyšla na 4960g. Nic moc. Čekal jsem že to vyjde lehčí. Až s tím něco nalítám, tak asi proběhne odtučňovací kůra :D
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
Uživatelský avatar
krtek2k
Příspěvky: 4041
Registrován: čtv 05.06.2008 0:00
Bydliště: Děčín

#73 Příspěvek od krtek2k »

Kilo navíc :)
Vito se taky u Rave ENV divil :)
Frsky X10S Carbon
Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
Uživatelský avatar
pkotatko
Příspěvky: 6687
Registrován: sob 13.01.2007 0:00
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

#74 Příspěvek od pkotatko »

No, tu váhu srazím dolu bezpádlem a vyhodím externí BEC.
Měl bych se ( chtěl bych ) pohybovat někde okolo 4,5 Kg.
Ale všechno má svůj čas. Zálet zítra :wink:
Kdyžtak uřežu listy a sundám podvozek, vyvrtám pár odlehčovacích děr ...... :D
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
Uživatelský avatar
pkotatko
Příspěvky: 6687
Registrován: sob 13.01.2007 0:00
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

#75 Příspěvek od pkotatko »

Tak zálet proběhl. Je to doma celé. Kolena se mi klepaly tak jak už dlouho ne :D
První dva lety. Nastavoval jsem otáčky rotoru a vyšlo mi to na 1950 při 75% otevření reglu. S tím jsem naprosto spokojenej. Výkonu až za roh. Rozdíl mezi max. a průměrnými otáčkami je jen cca 50.
První dojmy ? V porovnání s R90 a Trexem 700N je KSM působí KSM neskutečně lehce ve vzduchu. Jako by ani nevážila to co váží. Obratností bych ji přirovnal k 450 PRO. Člověk tak nějak od devadesátkové heliny podvědomně očekává jakoby ladnost a pomalost. To tedy rozhodně u Faify neplatí. Prostě obratná mrcha a velkou lehkostí letového projevu.
Myslím, že až si na sebe zvykneme, budeme si hodně rozumět.
Odpoledne se jedu podívat na natočené video, snad z toho něco bude.
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
Odpovědět

Zpět na „Heli - nad 500“