KASAMA 90E
- pkotatko
- Příspěvky: 6687
- Registrován: sob 13.01.2007 0:00
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Jo, nejdřív jsem chtěl rovnou koupit bezpádlo ale nebylo skladem. Tak jsem si vzal pádlovou mechaniku, stejně mě zajímá ji vyzkoušet. Kit na FBL přestavbu stojí 150USD což je o mnho míň než by stála pádlová hlava. Ceny stavebnic jsou stejné. Před pár minutama jsem se dozvěděl milou novinu, že nová Bestijka je na cestě k páníčkovi.
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
pkotatko píše:Jo, nejdřív jsem chtěl rovnou koupit bezpádlo ale nebylo skladem. Tak jsem si vzal pádlovou mechaniku, stejně mě zajímá ji vyzkoušet. Kit na FBL přestavbu stojí 150USD což je o mnho míň než by stála pádlová hlava. Ceny stavebnic jsou stejné. Před pár minutama jsem se dozvěděl milou novinu, že nová Bestijka je na cestě k páníčkovi.
Petře, neuvažuješ o změně těch serv Align 610 na Futaba BLS 251?Asi by to byla lepší volba, zvažuji na budoucí 90E i Outrage BL 9080.Nevidim to z obrázků pořádně, ale T-rex 700E určitě nemá kovové šnekové ozubení, což KASAMA nejspíš má.
(Blade CP - Prodán)(T-Rex 500 CF-Prodán)(T-rex 600 ESP-Flybarless+MicroBeast-Prodáno)(T-rex 600,FBL
- pkotatko
- Příspěvky: 6687
- Registrován: sob 13.01.2007 0:00
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
BLS251 mám na vrtulce. Ty Aligny 610 tam nechám. Nevidím zatím důvod je měnit. Měl jsem je na Trexovi 700 FBL a chodily skvěle. Vevnitř jsou udělaný slušně a převodovka je z něčeho na bázi titanu. Jsou rychlá a silná na 6V 12Kg/0,08sec/60°. BLS452 které by připadalo v úvahu je na 6V 14Kg/0,14sec/60°.
Proč si myslíš že BLS jsou tak skvělá že bych je měl vyměnit? Snad jediný důvod bych viděl ve spotřebě kterou mají BLS výrazně menší. Kdybych jel přes BEC na reglu tak by možná důvod byl. Roxxy co tam půjde BEC nemá.
Proč si myslíš že BLS jsou tak skvělá že bych je měl vyměnit? Snad jediný důvod bych viděl ve spotřebě kterou mají BLS výrazně menší. Kdybych jel přes BEC na reglu tak by možná důvod byl. Roxxy co tam půjde BEC nemá.
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
http://www.helimaniacs.cz/?p=1228
Krasnej clanek, diky ze jsi to publikoval na nasem webu.
(ted jsem si toho vsiml)
Dobra vychytavka s tou 0,2mm planzetou na vystredeni hridele... tesim se na pocity z letu!
Krasnej clanek, diky ze jsi to publikoval na nasem webu.
Dobra vychytavka s tou 0,2mm planzetou na vystredeni hridele... tesim se na pocity z letu!
- Kenny McCormick
- Příspěvky: 3250
- Registrován: pát 28.08.2009 0:00
- Bydliště: Prešov, SK
- pkotatko
- Příspěvky: 6687
- Registrován: sob 13.01.2007 0:00
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Tak zálet proběhl. Je to doma celé. Kolena se mi klepaly tak jak už dlouho ne
První dva lety. Nastavoval jsem otáčky rotoru a vyšlo mi to na 1950 při 75% otevření reglu. S tím jsem naprosto spokojenej. Výkonu až za roh. Rozdíl mezi max. a průměrnými otáčkami je jen cca 50.
První dojmy ? V porovnání s R90 a Trexem 700N je KSM působí KSM neskutečně lehce ve vzduchu. Jako by ani nevážila to co váží. Obratností bych ji přirovnal k 450 PRO. Člověk tak nějak od devadesátkové heliny podvědomně očekává jakoby ladnost a pomalost. To tedy rozhodně u Faify neplatí. Prostě obratná mrcha a velkou lehkostí letového projevu.
Myslím, že až si na sebe zvykneme, budeme si hodně rozumět.
Odpoledne se jedu podívat na natočené video, snad z toho něco bude.
První dva lety. Nastavoval jsem otáčky rotoru a vyšlo mi to na 1950 při 75% otevření reglu. S tím jsem naprosto spokojenej. Výkonu až za roh. Rozdíl mezi max. a průměrnými otáčkami je jen cca 50.
První dojmy ? V porovnání s R90 a Trexem 700N je KSM působí KSM neskutečně lehce ve vzduchu. Jako by ani nevážila to co váží. Obratností bych ji přirovnal k 450 PRO. Člověk tak nějak od devadesátkové heliny podvědomně očekává jakoby ladnost a pomalost. To tedy rozhodně u Faify neplatí. Prostě obratná mrcha a velkou lehkostí letového projevu.
Myslím, že až si na sebe zvykneme, budeme si hodně rozumět.
Odpoledne se jedu podívat na natočené video, snad z toho něco bude.
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16