Stránka 41 z 101
Napsal: pát 05.11.2010 10:42
od krtek2k
Nemám žádnej cyclic ring ani v TX ani v BEASTU ani papundekl kolem kniplu, piroflipy s tím lítám naprosto bez problémů.
Napsal: pát 05.11.2010 10:55
od Howking
Jestli máš originální bezpádlovou hlavu a úhly klonění a klopení 9° - tak si vyzkoušej úhlopříčku klonění a klopení naplno a koukni se co dělá deska cykliky zespoda - naráží do osy - dyť to je i slyšet jak bzučí serva. Není možné abys to tak neměl - geometrie je jednou daná. Samozřejmě jde spoléhat na to, že si tuhle výchylku zkušený pilot nedá, ale to já nejsem a v krizovce bych mohl do uhlopříčky zapáčit a zničit za letu serva a zbygtečná havárka.
Napsal: pát 05.11.2010 11:10
od krtek2k
Nikdy jsem zádnej úhel na desce cykliky neměřil a nikdy ho měřit nebudu.
Všechno vždycky nastavim tak aby to nenaráželo.
A pokud se v tom trochu vyznáš, tak víš , že výchylka na desce pro bezpádlo stačí mnohem menší než pro pádlo, aby to dosáhlo tý samý agility. Takže tam rvát nějaký bláznivý úhly je nesmysl.
Napsal: pát 05.11.2010 11:10
od oskar 007
Já mám zase problém se statickou elktřinou. Řešil jsem to ,že jsem ukostřil protose, a to. Od motorového lože po držák ocasní trubky a od tama na ocasní trubku. Na ocasní trubce mám seškrábanou barvu aby to bylo vodivé. Občas se mi stane, že cyklika uskakuje...
Napsal: pát 05.11.2010 11:14
od Howking
krtek2k píše:Nikdy jsem zádnej úhel na desce cykliky neměřil a nikdy ho měřit nebudu.
Všechno vždycky nastavim tak aby to nenaráželo.
A pokud se v tom trochu vyznáš, tak víš , že výchylka na desce pro bezpádlo stačí mnohem menší než pro pádlo, aby to dosáhlo tý samý agility. Takže tam rvát nějaký bláznivý úhly je nesmysl.
Tak to máš pravdu - já to tak původně udělal a helina i tak lítala vcelku dobře (i díky tou jsem si všiml, že mám úhly malé až teď), ale mohla by být i mrštnější

Napsal: sob 06.11.2010 19:06
od 1one
No,kukám že časem se zjištuje co vše se musi vymenit ,či malinko upravit aby to bylo vončo. Co to takhle schrnout co ve je nejlepši upravit aby Protos fachal co nejlepe ? Porčítat 50 stranek neni už na par minut.
Myslím že hodně uprav potřebuje zadní vrtukla,
smykátko , ložiska, ložiska popřípadně na cele heli ? Dal statika , na to je taky nachylnej. Mate ješte nějake upravy ,vyladěni na vašem Protosu ? Budem brát pádlového Protose
A pokud někoho moje otázka o podělení zkušeností otravuje at se prosím nevyjadřuje. Tohle má přinášet radost a ne hned po sobe vyjíždět. Pekný den všem přeju
Napsal: ned 07.11.2010 11:42
od prochel
1one píše:No,kukám že časem se zjištuje co vše se musi vymenit ,či malinko upravit aby to bylo vončo. Co to takhle schrnout co ve je nejlepši upravit aby Protos fachal co nejlepe ? Porčítat 50 stranek neni už na par minut.
Myslím že hodně uprav potřebuje zadní vrtukla,
smykátko , ložiska, ložiska popřípadně na cele heli ? Dal statika , na to je taky nachylnej. Mate ješte nějake upravy ,vyladěni na vašem Protosu ? Budem brát pádlového Protose
A pokud někoho moje otázka o podělení zkušeností otravuje at se prosím nevyjadřuje. Tohle má přinášet radost a ne hned po sobe vyjíždět. Pekný den všem přeju
já jsem vrtulku na protosovi upravil takhle
http://www.prochymodel.estranky.cz/foto ... protos/725
a ještě ovládací páku vrtulky tu plastovou sem vyhodil a dal tam tuhle tu
http://www.prochymodel.estranky.cz/foto ... protos/726
Napsal: ned 07.11.2010 14:36
od boZZda
Vyzkoušel jsem snad všechno co se na Protosovi dá upravit a zde je seznam toho co stojí za úpravu:
1) protáhnout drátek od motoru k ocasu
2) CNC ocasní domek od infinity-hobby.com
3) CNC ocasní pastorek
4) CNC páka vrtulky na domku
5) CF směrovka od TRex 500 (akorát velká a pevná, jen se musí převrtat jedna díra)
6) vyměnit všechny ložiska za kvalitní
7) pro bezpádlo trochu ubrousit rám nad a pod páky serv cykliky
To je vše co stojí za zmínku. Ještě hodně koukám po upgrade vrtulky s axiálním ložiskem, ale nemohu na to sehant díly

takže smůla.
Všechno ostatní šlapě tak jak má.
Napsal: ned 07.11.2010 19:58
od papaya
netaham drot od motora po trubku, pouzivam ANTISTATIK sprej, dostat ho v lepsej predajni pre elektronikov. napr.
http://www.gme.cz/
Napsal: ned 07.11.2010 20:23
od boZZda
Hele jeden drátek tě nazabije a zabere ti asi 5 minut práce. Jen pro jistotu to tam mít si myslím stojí za to. Když řachneš, tak na opravě strávíš mnohem víc času a hlavně hodně peněz...
Napsal: ned 07.11.2010 22:31
od hOOrNeT
ukostření k loži motoru je jistota. Antistatic.sprej není špatný nápad, ale drátek je drátek
Napsal: ned 07.11.2010 22:35
od FlyBear
Drátek stojí daleko míň než ten sprej. A aplikuje se jen jednou - pak už tam drží na furt.
Napsal: ned 07.11.2010 23:22
od Howking
Tak jsem napsal přeci jen Corradovi

Je blbost pilovat rám (a ještě větší když je uhlíkový) aby šlo dosáhnout bezpečně úhlů 9 a 11. Když stačí aby kuláky MSH51118 byly prostě o 2 mm kratší. Jsem zvědav, zda to nebylo házení hrachu na stěnu

Napsal: pon 08.11.2010 1:30
od papaya
netvrdim ze je to najidealnejsie riesenie, ale po nastriekani remena a plastov sa mi okrem ineho nelepi na protosa prach.
Napsal: pon 08.11.2010 12:08
od boZZda
Howking píše:Tak jsem napsal přeci jen Corradovi

Je blbost pilovat rám (a ještě větší když je uhlíkový) aby šlo dosáhnout bezpečně úhlů 9 a 11. Když stačí aby kuláky MSH51118 byly prostě o 2 mm kratší. Jsem zvědav, zda to nebylo házení hrachu na stěnu

V tomto případě si myslím, že jsi hodil hrst hrachu na stěnu
