Stránka 41 z 59
Napsal: pát 25.07.2008 9:28
od pilotek
Dobre diki.ESte sa vas pitam s cim zalepit vrtulu.V navode pisu ze sekudovym by sa to nemalo lebo sa kuzel moze rozpadnut.
Napsal: pát 25.07.2008 9:45
od SuPa
Kup unašeč vrtule. Stoji cca 40 Kč.
Napsal: pát 25.07.2008 9:49
od _George_
Zalep to sekunďákom, kamarát to má iba nasunuté nasucho a drží to pevne ako židovská viera

Napsal: pát 25.07.2008 10:12
od powder
S tím unašečem to je dobré řešení... Já při poslední úpravě EasyStara tam dal unašeč a vrtuli APC 6x4, motor MIG 400 12V a LiPol 3S = parádní a živé éro...
Jen to chtělo
úpravu směrovky pro svižnější reakci na řízení...
vypinani motoru
Napsal: sob 26.07.2008 20:04
od dantethegreat
par prispevku zpatky jsem psal jak mi pri prvnim letu zbesile zapinal a vypinal motor. trochu jsem s tim laboroval a nejpravdepodobnejsi duvod byl nezabehany komutatorovy motorek.
duvod je nasledujici: z tovarny jdou uhliky ve tvaru kvadru a dosedaji tudiz na rotor (valec) malou plochou. z jejich kraju, ktere se rotoru nedotykaji, se ale taky prenasi naboj a tudiz vznika jiskreni. jiskreni dela nespecifikovany elmag bordel a ten se kondik nekondik siri zpet po dratech do reglu a blbne ho.
vyresil jsem to tak ze jsem motorek pustil doma na pul hodiny na polovicni vykon, uhliky se obehaly a je klid, max. obcas zakolisaji otacky, ale to je tak jednou dvakrat na let.
Napsal: ned 27.07.2008 14:10
od _George_
Bežne sa robí zábeh jednosmerného motoru vo vode. Motor sa pustí na 50 percent a ponorí sa do výšky uhlíkov. Keď uhlíky začnú púšťať na čierno, motor sa vyberie z vody.
Napsal: ned 27.07.2008 20:37
od dantethegreat
taky jsem o tom slysel ale nechtelo se mi ten motor vyndavat z hotovyho setu. jakou to ma vyhodu? ja si dokazu predstavit ze uhliky ve vode zmeknou a tudiz se rychleji zabehnou ale tim tak koncim.
Napsal: ned 27.07.2008 20:54
od woro
dantethegreat píše:taky jsem o tom slysel ale nechtelo se mi ten motor vyndavat z hotovyho setu. jakou to ma vyhodu? ja si dokazu predstavit ze uhliky ve vode zmeknou a tudiz se rychleji zabehnou ale tim tak koncim.
Chlazení a brždění kotvy.
Napsal: čtv 07.08.2008 21:19
od Tom...
Musím potvrdit, že Wild Hawk je na to, co to stojí, fakt dobrý letadýlko. Zalítával jsem ho bráchovi a nestačil jsem se divit, jak to i proti silnému větru dobře proráží.
Akorát bylo potřeba provést výše popisované úpravy: hlavně uplně odříznout přepážku na baterku a tu posunout o dost dopředu (odhadem aspoň o 3cm a ještě by tomu víc neuškodilo, prostě to chce dovážit na těžiště), pak jsem dovářil křídla (do konce trubky jsem dal 11 diabolků do vzduchovky, protože jedno křídlo bylo těžší. Po úpravách to lítá bezvadně, ani s reglem nejsou problémy. Lítá to skoro samo, pro začátečníka supr věc.
Napsal: sob 09.08.2008 8:46
od murphytravex
Tak už ho mám taky. Chtěl jsem jej zvlášť,(dát na dobré rady a koupit rovnou Optic6), ale nikde už nebyl solo. Tak jsem ho koupil v setu i s vysílačkou. Začínám už s úpravami - zatím jenom pantíky do SOP a VOP, dnes nový vypínač atd. Příští týden konzultační hodiny u mého velkého učitele Naka.
Budu mu muset donést nějaké švestičky z vlastní zahrádky !
Napsal: ned 10.08.2008 15:33
od dantethegreat
tak mi taky uletela vrtule za letu (nasledkem cehoz jsem pristal do smrku) a koupil jsem APC 6x4E (
http://www.peckamodel.cz/cz/produkt/753 ... --6x4.aspx). po namontovani se mi zdalo ze to tahne min nez s puvodni 5", ale nebyl jsem si jistej. kdyz mi pak vitr odnes neriditelny ero k lesu, kde jsem ho uz radsi poslal k zemi, ztratil jsem pochyby.
rad bych se vas zkusenejsich zeptal "cim to". me napadlo akorat vcelku laicke ze slabej motor neutahnul vetsi vrtuli, ale samotnymu mi prijde ze ma tahle teorie mezery. predem dik
Napsal: ned 10.08.2008 15:46
od strigy
no nevim ale větší vrtulu jsem dal jen na tu 480ku tak by to mohlo být možný že ho neutáhne
Napsal: ned 10.08.2008 23:21
od lubo1
[quote="dantethegreat"]
Nemáš tu vrtuľu naopak - predná strana je tá, na ktorej sú tie hrany tupé, zadná má hrany ako žiletka. Na prednej stane je nápis APC ....
Predná strana patrí bližšie k motoru...
Napsal: pon 11.08.2008 9:20
od dantethegreat
mel jsi pravdu, byla obracene

kdyz jsem ji tam montoval tak jsem o tom i premyslel, samozrejme jsem primo v tomhle vlakne narazil minimalne na jeden uplne stejnej dotaz ale prislo mi ze patri takhle a kdyz to pak nelitalo (coz nebylo ten samy den) tak jsem na to uz zapomnel... tak se omlouvam za nablblej dotaz a diky za odpoved
jinak co se tyce me domenky slabej motor a velka vrtule tak s 6x4 si to bere o amper vic nez nameril MZ (coz bylo predpokladam s 5" vrtuli, viz 4. stranka) a v ruce mi tah prijde zhruba stejnej, ale to je houby mereni ze
Napsal: pon 11.08.2008 9:39
od lubo1
dantethegreat píše:mel jsi pravdu, byla obracene

kdyz jsem ji tam montoval tak jsem o tom i premyslel, samozrejme jsem primo v tomhle vlakne narazil minimalne na jeden uplne stejnej dotaz ale prislo mi ze patri takhle a kdyz to pak nelitalo (coz nebylo ten samy den) tak jsem na to uz zapomnel... tak se omlouvam za nablblej dotaz a diky za odpoved
jinak co se tyce me domenky slabej motor a velka vrtule tak s 6x4 si to bere o amper vic nez nameril MZ (coz bylo predpokladam s 5" vrtuli, viz 4. stranka) a v ruce mi tah prijde zhruba stejnej, ale to je houby mereni ze
Pozor, každá značka vrule má iné vlastnosti. Úplne iné parametre budeš mať s Graupnerkou a iné s APC-E a iné s APC SF pri tom istom rozmere.
Podstatné je ako sa to bude chovať vo vzduchu.