Protos 500
Ahoj,
mám na cyklice serva futaba s9650. Všude čtu, jak jsou to dobrá a luxusní serva. Dnes jsem ale zjistil, že na nich mám vůli doslova jako kráva. Na všech 3 servech. Jak to řešit? Vyřeší to nové převody, nebo jsou serva v háji? Mají odlétáno půl sezóny, žádný crash se nekonal. Nemám s tím zkušenost, tak pokud někdo poradí, budu rád. Děkuju
mám na cyklice serva futaba s9650. Všude čtu, jak jsou to dobrá a luxusní serva. Dnes jsem ale zjistil, že na nich mám vůli doslova jako kráva. Na všech 3 servech. Jak to řešit? Vyřeší to nové převody, nebo jsou serva v háji? Mají odlétáno půl sezóny, žádný crash se nekonal. Nemám s tím zkušenost, tak pokud někdo poradí, budu rád. Děkuju
hOOrNeT píše:mám na cyklice serva futaba s9650
Jak velké ty vůle jsou? U kovové převodovky jsou jakési vůle normální. NO když tak vyměň ozubení - jsi-li si jistý, že je vůle tam. Může být vůle ještě mezi pákou a tisícihranem serva - prostě měkký plast se vychodil - já občas páky vyměním. (nepředpokládám, že máš vůle na kulácích, nebo se ti kuláky viklají v páce)
Blade400>T-Rex500>T-Rex250>Protos>T-Rex700E>LA700>RaptorE720
youtube.com/heyingosl
youtube.com/heyingosl
oskar 007 píše:Ale jak protose zvednu do vzduchu mám rozjetou stopu listů.
Na zemi s koletivem v nule je stopa normální? Pak to vidím na vůli v očkách, možná vytlučená ložiska flybaru, nebo viklající se deska cykliky - Pokud je to na zemi v pořádku s kolektivem v nule a pro různé otáčky, tak je to sotopro vůle.
Blade400>T-Rex500>T-Rex250>Protos>T-Rex700E>LA700>RaptorE720
youtube.com/heyingosl
youtube.com/heyingosl
oskar 007 píše:je to rozechca.. už na zemi.
No tak ji sešteluj? To je takový problém? Když se ti rozcházejí listy už na zemi, tak má každý jiný náběh (logicky), tak změň náběh jednoho listu tak, aby byl stejný jako druhého.
Blade400>T-Rex500>T-Rex250>Protos>T-Rex700E>LA700>RaptorE720
youtube.com/heyingosl
youtube.com/heyingosl
- OPR
- Příspěvky: 5682
- Registrován: stř 21.07.2010 0:00
- Bydliště: Kamenice - Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Howking píše:oskar 007 píše:Ale jak protose zvednu do vzduchu mám rozjetou stopu listů.
Na zemi s koletivem v nule je stopa normální? Pak to vidím na vůli v očkách, možná vytlučená ložiska flybaru, nebo viklající se deska cykliky - Pokud je to na zemi v pořádku s kolektivem v nule a pro různé otáčky, tak je to sotopro vůle.
Jenom tady narovnám jednu myšlenku.
To že listy při nulovim náběhu na zemi mají stopu jak když střelí ...... ještě jaksi nic neznamená.
První použitelný, okem postřehnutelný info o stopě listů nosného rotoru máš až ve visu.
Tohle platí hlavně pro listy měkké (laminát, plast a některé dřevo)
U CF listů který sou tvrdý jako ....... pokud list neni nějakej přímo pokaženej z výroby stopa na zemi je dostačující.
Odpoj grip od táhel a zkus jak moc hladce se otáčí na spojovací hřídeli
jestli při otáčení zakopává máš v rici radiální ložiska a stopu to neudělá, musíš je vyměnit, ale nekupuj MSH, jsou to šitky.
Ale taky už jsem zažil i blbý listy, když každý jinak těžiště, tak s tím stejně nic neuděláš.
jestli při otáčení zakopává máš v rici radiální ložiska a stopu to neudělá, musíš je vyměnit, ale nekupuj MSH, jsou to šitky.
Ale taky už jsem zažil i blbý listy, když každý jinak těžiště, tak s tím stejně nic neuděláš.
Frsky X10S Carbon
Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
Ja zrovna ted litam na listy, ktery za sebou maji pad primo na rotor, to necemu vadi, kdyz jsou zjevne v poradku? Ja teda obcas i posbiram dva listy ktery zbyly z ruznych padu, dam je dohromady, dovazim nasadim a litam.
Se vsim se da litat, zadny vetsi rozdily v letu nevidim, to spis moje sileny vule na hlave.
Samozrejme ale na 450ce, tedy na skorohracce.
Samozrejme ale na 450ce, tedy na skorohracce.