létání s Wild hawkem
pokles výkonu motoru
Zdravim, zaregistroval jsem zřetelný pokles výkonu motoru, chtěl bych to porovnat s někým kdo má stejně omotorovanýho svého Wild Hawka.
aku: orig.akupak 7xNiMH, motor: MIG 480 Race 7,2V, regulátor Jes 012+.
S plně nabitým aku mi to při plným plynu papá jen 6,2A při napětí měřeném na aku v plném plynu 7,6V.Naprázdno má aku po nabití 9,55V.Tuším, že to bude baterkou, ten pokles napětí je dost velký.Regl mi v modu brake off drží napětí aby nespadlo pod 4,5V což si myslim že pro 7-mičlánek je dost nízko (0,65V/článek) a aku má tak 70stupňů.
aku: orig.akupak 7xNiMH, motor: MIG 480 Race 7,2V, regulátor Jes 012+.
S plně nabitým aku mi to při plným plynu papá jen 6,2A při napětí měřeném na aku v plném plynu 7,6V.Naprázdno má aku po nabití 9,55V.Tuším, že to bude baterkou, ten pokles napětí je dost velký.Regl mi v modu brake off drží napětí aby nespadlo pod 4,5V což si myslim že pro 7-mičlánek je dost nízko (0,65V/článek) a aku má tak 70stupňů.
- dantethegreat
- Příspěvky: 10
- Registrován: ned 13.07.2008 0:00
- Bydliště: Beroun
cinsky serva
mel jsem mensi anabazi se servama tak se jdu podelit o zazitky. kdysi jsem si vsimnul ze paka na servu, ke ktery se pripojuje tahlo, neni uprostred ale je vychylena k jedny strane. poznal jsem to podle toho ze servo v jedny krajni poloze bzucelo, protoze to tahlo uz bylo namackly do trupu. tak jsem odsrouboval tu packu, dal ji spravne, este trosku probrousil drazku pro sichr a hotovo.
asi za dva tejdny koukam ze uz je to vychyleny zase, coz bylo dost divny. protoceni packy pres ozubeny kolecko, este pritazeny vrutem je blbost, tak jsem rozebral servo a zjistil nasledujici. posledni osicka v prevodu, na ktery uz je ta paka, je mechanicky propojena s potakem, kterej "detekuje" polohu paky elektronika (odcitacka) podle toho vyhodnoti jestli este otacet motorkem nebo ne. problem byl v tom ze to propojeni nebylo napevno, ale jenom na treni ("tlusta osa v maly dirce") a to treni bylo mensi nez potreba, osicka se tudiz protacela aniz by hla potakem a tak dochazelo k posouvani stredovy polohy.
vyresil jsem to nakonec vterinakem, dost sem se toho bal, protoze sance ze slepim pouze ty casti ktery chci byla dost mizerna, ale vyslo to. vrele doporucuju zkontrolovat, protoze pocase by to vedlo k odpaleni motorku v servu (v momente kdy by se krajni poloha dostala za rozsah vymezenej zarazkama v servu by se motor zacal protacet a moh by se odporoucet). pominu li ze jsem musel kazdou chvili dotrimovavat.
jinak jsem se taky pustil do presunu baterek kvuli tezisti a dost toho lituju, varianta s formelou mi prisla podstatne lepsi. takhle sem se s tim sral pul dne, vysledek je ze mam baterky narvany v cumaku a bojim se ze kdyz s tim trisknu do zeme tak mi ho rozpulej, protoze tam sou jak klin. do dalsiho vybrusovani sten uz se mi poustet nechtelo, uz takhle ta tloustka neni nic moc...
asi za dva tejdny koukam ze uz je to vychyleny zase, coz bylo dost divny. protoceni packy pres ozubeny kolecko, este pritazeny vrutem je blbost, tak jsem rozebral servo a zjistil nasledujici. posledni osicka v prevodu, na ktery uz je ta paka, je mechanicky propojena s potakem, kterej "detekuje" polohu paky elektronika (odcitacka) podle toho vyhodnoti jestli este otacet motorkem nebo ne. problem byl v tom ze to propojeni nebylo napevno, ale jenom na treni ("tlusta osa v maly dirce") a to treni bylo mensi nez potreba, osicka se tudiz protacela aniz by hla potakem a tak dochazelo k posouvani stredovy polohy.
vyresil jsem to nakonec vterinakem, dost sem se toho bal, protoze sance ze slepim pouze ty casti ktery chci byla dost mizerna, ale vyslo to. vrele doporucuju zkontrolovat, protoze pocase by to vedlo k odpaleni motorku v servu (v momente kdy by se krajni poloha dostala za rozsah vymezenej zarazkama v servu by se motor zacal protacet a moh by se odporoucet). pominu li ze jsem musel kazdou chvili dotrimovavat.
jinak jsem se taky pustil do presunu baterek kvuli tezisti a dost toho lituju, varianta s formelou mi prisla podstatne lepsi. takhle sem se s tim sral pul dne, vysledek je ze mam baterky narvany v cumaku a bojim se ze kdyz s tim trisknu do zeme tak mi ho rozpulej, protoze tam sou jak klin. do dalsiho vybrusovani sten uz se mi poustet nechtelo, uz takhle ta tloustka neni nic moc...
- dantethegreat
- Příspěvky: 10
- Registrován: ned 13.07.2008 0:00
- Bydliště: Beroun
Tak mám první letovou hodinu s Wildou za sebou. První sobotní seznámení
proběhlo tak, že jsem si nezkontroloval zasunutí na konektorech baterie
a po cca 4 minutovém letu mi neovladatelný Wilda zmizel za lesem. Hledal sem ho asi hodinu a furt nic. Když sem se s ním již skoro rozloučil, přiběhl kámoš, že mam letadlo v úplně jiném lese na stromě. Srdce mi poskočilo a jal jsem se šplhati na břízu, do asi 30 ti metrové výše. Wilda byl lehce sklepán a jemně přistál pod stromem. Dalších několik desítek sobotních minut letu proběhlo již zcela v pořádku.
V neděli sme si s Wildou přivstali. V 8 hodin již motorek běžel naplno v asi 60 ti metrech. Foukal jemný nárazový vítr ( kolem 10 ti metrů) a letadýlko krásně "poštolkovalo"
Před 2 roky jsem pilotoval kolem 5 ti hodin Skylady I a od té doby nic. Nicméně jsem s Wildou neměl ani jednu krizovku (kromě toho lehkého neřiditelného letu na břízu), přistávám tak 5 metrů od nohy a naprosto jemně. V takovém větru, který byl v neděli jsem nikdy nelétal,ale s Wildou to šlo samo.
Tímto chci poděkovat J M za zaslání modelu a doporučit tento model všem začátečníkům. Skylada je proti WildHawkovi neovladatelná vydechlá zdechlina.
proběhlo tak, že jsem si nezkontroloval zasunutí na konektorech baterie
a po cca 4 minutovém letu mi neovladatelný Wilda zmizel za lesem. Hledal sem ho asi hodinu a furt nic. Když sem se s ním již skoro rozloučil, přiběhl kámoš, že mam letadlo v úplně jiném lese na stromě. Srdce mi poskočilo a jal jsem se šplhati na břízu, do asi 30 ti metrové výše. Wilda byl lehce sklepán a jemně přistál pod stromem. Dalších několik desítek sobotních minut letu proběhlo již zcela v pořádku.
V neděli sme si s Wildou přivstali. V 8 hodin již motorek běžel naplno v asi 60 ti metrech. Foukal jemný nárazový vítr ( kolem 10 ti metrů) a letadýlko krásně "poštolkovalo"
Před 2 roky jsem pilotoval kolem 5 ti hodin Skylady I a od té doby nic. Nicméně jsem s Wildou neměl ani jednu krizovku (kromě toho lehkého neřiditelného letu na břízu), přistávám tak 5 metrů od nohy a naprosto jemně. V takovém větru, který byl v neděli jsem nikdy nelétal,ale s Wildou to šlo samo.
Tímto chci poděkovat J M za zaslání modelu a doporučit tento model všem začátečníkům. Skylada je proti WildHawkovi neovladatelná vydechlá zdechlina.
otass píše:Tímto chci poděkovat J M za zaslání modelu a doporučit tento model všem začátečníkům. Skylada je proti WildHawkovi neovladatelná vydechlá zdechlina.
Jsem moc rád že dobře slouží a dělá Ti radost!!
Já se ho celkem nerad zbavoval, je to opravdu povedené letadlo, ale bohužel mám nedostatek času a než aby Wilda někde smutně stál, je lepší, když ho někdo prohání
otass píše:Tak sem mi dnes povedl letový čas 42 minut na jednu 1300mAh baterku. Nejdelší část letu bez motoru byla kolem 11 minut. Už přicházím na chuť vzdušným proudům![]()
A konečně sem se odhodlal k přistávání do ruky. Dnes sem to 2 krát zkusil a 2 krát se povedlo.
Jo Wilda je prostě hodně létání za málo peněz.
...sem ti říkal, že to bude v pohodě
Jojo, mě když prvně chytla termika, byl jsem z toho úplně vedle-jak když vletíš do nějakýho výtahu!! Místo abych se musel snažit držet letadlo co nejdýl ve vzduchu, musel jsem ho naopak nutit klesat-prostě parádní pocit.
Prostě když někdo váhá jaké letadlo do začátku, vždy vřele doporučuju Wildu. Za ty prachy to byl SUPER stroj
zdarec chlapi, taky zvazuju nakup wild hawka, ale chtel bych jeste pockat. Cetl jsem tady neco o tom, ze uz se nebude dovazet, ale k sehnani jeste je (ze by kachna), myslite ze to nebude pozdeji problem? Nemate info? A pokud bych to nakonec poridil ted nekdy, da se s tym litat i v zime? Nebude treba akucko moc slaby vlivem zimy?
diky
diky
No ja wildu uz ted neletam a premyslam ze bych se ho asi zbavil i kdyz je to moje prvni ero (podle toho taky vypada )
Edit
No pokud mas nekde pobliz rybnik a on zamrzne tak se s wildou da dost vyblbnout jako s letajicima sanema
Jinak pokud bude motor v provozu tak baterky se zahreji samy a zima jim nebude. A prepravovat je staci pod tryckem.
Edit
No pokud mas nekde pobliz rybnik a on zamrzne tak se s wildou da dost vyblbnout jako s letajicima sanema
To vyhnije, a kdyz ne tak na to hodime SPcko(s.re pere)