Stránka 53 z 74

Re: GAMA 2100 - RTF

Napsal: úte 05.08.2014 23:45
od Alimir
Právě že dvakrát měřím a jednou řežu, tak jsem na to přišel.(Proto mi taky vždy stavba tak dlouho trvá) :lol: :lol: :lol: .
Myslím si,že to VŠICHNI majitelé Gamy mají taky tak !!!!!!!!!
Nebo že by jiná forma při výrobě? :roll:
Možná by se taky ostatní majitelé Gamy mohli podívat jak jim to sedí a tady se vyjádřit.

A jestli mi hrábne a bude chuť :lol: , tak mám jestě myšlenku kuchnout trup na půlky ( stejnak je tam lepidla jako že není) a někde od konce křídek dát uhlík trubku tak 6ku a zadek trupu vypěnit PUR pěnou. :wink:

Re: GAMA 2100 - RTF

Napsal: stř 06.08.2014 15:02
od jindraj
Alimir píše:Myslím si,že to VŠICHNI majitelé Gamy mají taky tak !!!!!!!!!
Nebo že by jiná forma při výrobě?

aniž bych všechny přeměřil tak vím, že nemusí ... tyble bubliny jsou velmi často vypěněné a pak poslepované všelijak. Viděl jsem různé EPP kusy zkroucené, s kazy a nebo slepené šejdrem a z vingle od číňana. Nicméně ta mezera tam myslím chleba nežere. Jednak za letu se to samo nerozebere a pokud to dostane ránu při přistání, tak to nějaký magnet nezachrání. Mezery mezi půlkami křídla mívají různé podobné konstrukce z EPP běžně, tak bych to neviděl dramaticky. Když s čímkoliv hneš aby sedělo, tak ti to nebude pořádně sedět na povrchu, kde je to podstatnější. Ale když už ho tam chceš dávat, tak co ho třeba zalepit trochu vyčnívající přes povrch, abys mezírku překlenul?¨

Alimir píše:od konce křídek dát uhlík trubku tak 6ku a zadek trupu vypěnit PUR pěnou. :wink:


pokud jí tam dáš vedle toho hliníku, co už tam myslím je, tak to nedovážíš, pokud místo něj, tak si nepomůžeš. tedy imho na nic. Vypěnit cokoliv v ocase či poblíž je také nesmysl ... budeš těžko dovažovat do čumáku a budeš to mít tak těžké a nelétavé.

být tebou tak se zaměřím jen na věci, kde je přínos větší než ztráty. Vyztuit vhodně křídlo dává smysl, vydlabávat jinak uložení křídla a vycpávat čímkoliv trup a ocas nikoliv.

Re: GAMA 2100 - RTF

Napsal: pon 11.08.2014 12:52
od satcen
Trochu z jiného konce - od ocasu: potunil jsem si VOP/SOP montáží na nylonové šroubky. Na překližkovou kulisu přilepenou k trupu se šroubujou celé ocasní plochy ke dvěma matkám zalepeným do spodku VOP... nic nového. Převzaté elegantní řešení, s nímž mám jediný problém: éro neletí a po odhozu pochoduje rovnou do země. Jednou jsem to sice přepral motorem a přitažením,... ale to byla pěkná blbost. Jako jediné možné vysvětlení mě napadá, že výškovka má v důsledku té úpravy teď náběžnou hranu moc vysoko a posílá mi eroplán do země. Zkusím podložit odtokovku a celé to "bei woko" sklonit dopředu. Nemá s tím někdo zkušenost?

Re: GAMA 2100 - RTF

Napsal: pon 11.08.2014 12:58
od bubak_marena
satcen - moje zkušenost říká, že máš těžiště vzadu. já sem posouval baterku jen tak "zkusmo" a 1 cm baterky směrem vzad způsobil, že jsem s tím nebyl schopnej vzlítnout. v podstatě to jakoby klouzne (ale to nevidíš protože je málo času:-) ) - taky sem to přepral, ale při malé rychlosti (při vzletu) to byl problém

Re: GAMA 2100 - RTF

Napsal: pon 11.08.2014 13:07
od bubak_marena
Alimir - krásný úpravy, až se stydím za to moje obouchaný letadlo. ale je to moje první, takže až budu létat lépe, taky si je vylepšim.

křídla - jelikož jsme začátečník, měnil jsem trup (mám už třetí) - samozřejmě ta křídla v novém trupu sedí trochu jinak než ve starém, takže ta úprava na magnety... na novém trupu jopu například jinak dorazy

řešil bych hlavně
- trup co se týká spojení (při karambolu se nikdy ve spoji nerozloupl, ale je slepený páskou a mám subjektivní pocit, že to je málo) a výztuha v trupu je zalepená pouze k jedné půlce
- vyvážení - kolegové mají fotky krásných úprav jak posunout baterku směrem vpřed. stejně z diskuse plyne, že všichni dovažují na čumák

až to budeš mít hotový, celkem bych to rád viděl
jinak letový čas ročního začátečníka na 2200 mAh je cca 40 minut (dobíjim 2100) podle počasí - novej regulátor na 30-40A, jinak vše setové vybavení

ahoj

Re: GAMA 2100 - RTF

Napsal: pon 11.08.2014 20:42
od Bartn
Pro bubak-marena
Doporučuji Ti prostudovat vlákno o aku. Tam jistě najdeš, jak moc vyjet aku. Nejen já, ale i kolegové na letišti aku lipol 3S mění při poklesu napětí na 11, 0 - 11,3 V.

Re: GAMA 2100 - RTF

Napsal: úte 12.08.2014 8:55
od bubak_marena
Bartn
říkal jsem si, že to trochu přeháním ...

Re: GAMA 2100 - RTF

Napsal: čtv 21.08.2014 12:13
od Kuba5
V blízké době budu nejspíš Gamu prodávat, má nalétáno opravdu málo (víc než 10 hodin určitě ne), nebyla nikdy havarovaná a je ve skvělém stavu. Inzerát ještě nepodávám, protože to není definitivní, ale nejspíš brzy zašlu inzerát. Pokud by už někdo teď měl zájem, prosím o zaslání SZ a já mohu zaslat jakékoliv fotografie a bližší informace.

EDIT: viewtopic.php?f=98&t=67841

Re: GAMA 2100 - RTF

Napsal: ned 24.08.2014 9:00
od SvatoslavM
Jsem tu nový,ale co se týče vyvážení gamy řešil jsem to umístěním baterky hned za motor.Viz. foto.
Mám ji měsíc a zatím pohoda.

Re: GAMA 2100 - RTF

Napsal: ned 24.08.2014 21:02
od Alimir
Trup Gamy uvnitř :

Re: GAMA 2100 - RTF

Napsal: pon 01.09.2014 14:07
od satcen
Pánové, nemáte někdo změřený odběr Gamy? Až dosud jsem měl pocit, že mi to se setovým motorem pěkně šplhá k nebi, a po jednom tvrdším přistání se mi zdá, že se to nějak moc plazí... Na ucho nic nepoznám, tak to zkusím změřit .... Díky

Re: GAMA 2100 - RTF

Napsal: úte 09.09.2014 10:52
od certik
Zrovna ted o vikendu jsem to meril (menil jsem motor).

S baterkou nabitou na storage to bere kolem 17A (setovej motor, setova vrtule). Mereno cinskym merakem z hobbykingu :)

Re: GAMA 2100 - RTF

Napsal: pon 15.09.2014 19:52
od satcen
Díky "pane" :wink:

Re: GAMA 2100 - RTF

Napsal: pát 19.09.2014 19:19
od mistarka
Takto zajišťuji křídla já.Počet gumiček určuje sílu spojení.Šroubek je i s nýtkem z upevnění serva.
SDC16021a.jpg

SDC16022b.jpg

SDC16023c.jpg

SDC16024d.jpg

Re: GAMA 2100 - RTF

Napsal: úte 30.09.2014 20:45
od BA2506
K tej VOP/SOP montáží na nylonové šroubky.
Pisem na mobile a nejako mi to spravne neulozilo. Uz ma boli palec takze kratko. Zmenilo sa ti tazisko a letadlo sa stava neovladatelne. Robil som tu istu upravu s tymi istymi problemami. Vykaslal som sa na vyvazenie a vrhol som sa priamo na dive test. Ked sa to lietadlo tlacilo dole cumakom tak sa to este trochu dalo ovladat. Ked sa zrovnalo tak to zacalo......
A stalo to za to.