Stránka 7 z 19

Napsal: čtv 21.01.2010 16:59
od corsair
zelenáč píše:celníci v pohodě. Na HC jsem tam napsal plnou cenu. Tak tomu asi věřili.

Ješte dotaz-je to smontovatelný a zase demontovatelný a to opakovaně,????
kdybych se zlomil, abych to měl jak vozit a tahat výtahem, já to nejvíc omlátím v tom výtahu.

Napsal: čtv 21.01.2010 17:14
od zelenáč
určitě. jsou tam normální závity. Já si bednu nechávám, budu to v ní skladovat. Ta bedna má víc materiálu než celý éro dohromady.
Jen to chce nějaký víko. (origo krabice se otvírá do strany a musíš to z ní vysunout)

zejtra udělám pár fotek.

Napsal: pát 22.01.2010 10:26
od zelenáč
na zemi si s vrtulí co k němu byla řekl na plný knedlík o 567W (měřeno mezi baterkou (3čl. RHINO 2250 30C) a reglem DC watt metrem od Pelikána.
Tak si nejsem jistej, jestli by mu neprospěl 60A regl. (doporučujou 40A, ale 36A HexTronik se po pár vteřinách slušně roztopil)
trosímzkušenější kolegy o radu.

Napsal: pát 22.01.2010 11:16
od AR1
Per to tam, 40A nestačí.

Napsal: pát 22.01.2010 11:52
od Marek71
Tak to ano. Inak som pozeral na ten nemecký sklad a zatiaľ je dosť slabo zásobený, uvidíme do budúcnosti. Práve u takýchto večších stavebníc ten DE sklad dáva zmysel.

PS:
Tak to sme so švagrom "susedia" :-)

RiMr píše:Je to hodně mezinárodní. :D :D
Švagrovi z Turecka co bydlí s neteří v Německu do Stutgartu. Už mu to přišlo. Zlanařil jsem ho v létě na Moravě :-)

Napsal: pát 22.01.2010 13:29
od koko
Prosimte a co ten podvozek, ten je zatahovaci ze jo? Jak se Ti jevi?

Napsal: pát 22.01.2010 16:14
od geo
Já jsem natěšenej jako malej kluk před Vánocema . Mě už se o něm i zdálo :oops: , to jsem zvědavej kdy dorazí..... :roll: Tento víkend budu uklízet dílnu, aby se mi tam vešel. Poslední třídění se slzou v oku jsem prováděl v létě a nějak se mi tam zase nahromadilo spousta věcí ke kterým mám samozřejmě citovej vztah :wink: . Ale když nový éro, tak ať trochu ten pořádek zorganizuju....

Napsal: pát 22.01.2010 21:27
od zelenáč
jojo, je zatahovací. ještě nevím je "mírně" odpruženej a kola jsou pěkně velký.
Vyzkoušel jsem všechny serva servotesterem. Servo na směrovku mě rozhodně nepřesvědčilo. (ostruha + SOP) řekl bych že nestíhá. Křidélka jdou poměrně pomalu. Polohy pák jsou mimo středy, je to potřeba seřídit na pákách serv.
Hlavně jsem vykulenej, že podvozek je obě strany sólo kabel a křidélka přes vidličku spojený. Myslel jsem si, že to bude obráceně.
Regl dám 60A, pro jistotu. Ten tah motoru je moc pěknej.

Napsal: úte 26.01.2010 16:52
od Mlhos
Tak ho mám taky doma. :D Na krabici bylo napsáno hóódně velkým napsáno 5620g, převážil jsem závěsnou váhou a opravdu, asi to nějak prošlo :o Teď nějak nestíhám, večer juknu dovnitř.

Takhle to šlo mě, cíl Břeclav:

18-Jan-2010 Hong Kong Item posted.
20-Jan-2010 Hong Kong Processed for departure.
21-Jan-2010 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 21-Jan-2010
22-Jan-2010 Czech Republic Arrived and is being processed.
22-Jan-2010 Czech Republic Pending customs inspection.
25-Jan-2010 Czech Republic In transit.

Napsal: stř 27.01.2010 23:17
od Mlhos
Tak jsem se dnes trochu prohnal křídla. Křídelka mají cca 4mm vůli, trochu se budou muset poštelovat středové polohy. Co mě víc trápí je podvozek, určitě to bude chtít se naučit přistávat, moc ran asi nesnese. Ale hlavně mi vrtá v hlavě jeho zapojení. V krabici je jeden V-kabel. Křidélka jdou přes něho správně, jedno dolů a jedno nahoru ale povozek chodí naopak, jedna noha se zavírá, druhá otvírá. Mechanicky to asi změnit nepůjde, jde to nějak otočit v elektrice? Plán jsem měl jasný, křidélka 1 a 6 kanál, podvozek na 5 kanálu a teď netuším co s tím. Křidélka bych chtěl určitě na dvou kanálech, chtěl bych si je namixovat s klapkami.

Napsal: stř 27.01.2010 23:52
od koko
7kanal to asi resi a V kabel zustane na ocet. Nicmene pokud vim tak pripadne otocit to jde v servu prehozenim kabliku u motoru.

Napsal: čtv 28.01.2010 7:11
od AR1
Mlhos píše: Křidélka bych chtěl určitě na dvou kanálech, chtěl bych si je namixovat s klapkami.


Vzheldem k tomu, že to má "maketová" křidélka tj na koncích křídel a nikoli po celém rozpětí křídla tak bych tohle na 100% neudělal.

Napsal: čtv 28.01.2010 12:43
od geo
Tak už ho mám taky :lol: . po první obhlídce si myslím, že to bude chtít serva od křidýlek dát do křídla před ně, servo od S asi vyměnit za třeba HS 81, jinak uvidíme... Co jste tam vymysleli za regulátor k tomuhle motoru? 40 Jeti to ustojí? Měřil jste už někdo A?
To: Were - stavíš se na kukačku?

Napsal: čtv 28.01.2010 16:14
od Mlhos
koko píše:7kanal to asi resi a V kabel zustane na ocet. Nicmene pokud vim tak pripadne otocit to jde v servu prehozenim kabliku u motoru.


Probral jsem to se známým a taky říkal prohodit kabely, motor a krajní na trimru. Kanálů mám jen šest tak mi nic jiného nezbyde. A taky mi vymluvil ty klapky.
Dnes proženu trup a snad i motor. Mám Turnigy Watt Meter, bat 2650mAh 20C a regl Turnigy Plus 40A. Nicméně zhledem k tomu že výrobce Spita doporučuje vrtuli 11x5,5 mám na cestě dřevěnou Turnigy 11x6 a bat 3000mAh Flightmax. Na rcgroups.com byla debata že s doporučovanou baterií 2200-2600 vychází těžiště moc vzadu. O servech popřemýšlím, mám nějaké 20-ti gramové v šuflíku, jedno i s kovovými převody(směrovka). Je fakt že ty stávající moc důvěry nebudí.

Napsal: čtv 28.01.2010 20:37
od zelenáč
mě na watmetru od pelikána ukazoval 55A při 10,3V.
Takže jsem objednal 60A regl. Pro jistotu. Psal jsem měření už dřív.