Heli a vaše nehody - pokračování
- František Koudelka
- Příspěvky: 1250
- Registrován: ned 28.11.2010 0:00
- Bydliště: Anglie, nebo Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Heli a vaše nehody - pokračování
Ja vim, sazim na tu pricnou hridel, gripy mam plastove, rozdelane sem to nemel, ale kdyz s ni pres sroubovak tocim zda se byt ok, gripy se nehnou, a nebo je to ohnute tak nepatrne ze to neni videt, jedine asi rozdelat a na sklo, ale stejne sem zjistil dalsi problem, jedno servo zacalo jit hodne ztuha, po rozebrani sem zjistil ze prevody jsou OK a jde ztuha samotny motorek, takze cekam na nove servo, ale jinak vypada fakt ok, tu pricnou asi rozeberu a uvidim
Nezlob se Béďo, já mám dneska špatnej den
- František Koudelka
- Příspěvky: 1250
- Registrován: ned 28.11.2010 0:00
- Bydliště: Anglie, nebo Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Heli a vaše nehody - pokračování
vymenil sem akorat to servo, dneska prvni tri lety doladils em akorat stopu a lety OK, akorat kdyz se dotaci rotor tek je videt ze deska cykliky radialne chodi, tak bud je jeste ohnuta hridel a nebo ta deska cykliky nejaka nakopnuta, premejslim jestli to resit, lita to jinak ok, nevibruje, vzhledem k tomu ze zkousim par novych veci, vis na zadech bokem a podobne tak je pravdepodobnost dalsiho padu velika
ale zas bych vlivem nejake nevyvazenosti nerad odrovnal neco jineho, asi zkusim hridel 
Nezlob se Béďo, já mám dneska špatnej den
Re: Heli a vaše nehody - pokračování
Jak se to neklepe, tak bych to nehrotil...
(šroubovák | kleště | měřák | pájka | drátky | poletuchy | 24ch volantovka)
- František Koudelka
- Příspěvky: 1250
- Registrován: ned 28.11.2010 0:00
- Bydliště: Anglie, nebo Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Heli a vaše nehody - pokračování
No, jak koukam tak do tohoto tematu prispivam ted jenom ja
prave sem se vratil, spadl sem s petistovkou
muj prvni pad s 500 za tri roky co je mam, do ted sem padal jen s 450, tahle sezona teda nic moc, uz tri pady se 450 a ted ctvrty s 500
doufam ze to bude tresnicka a uz se padat nebude, delal sem nekolik premetu za sebou, ten posledni sem dokoncil, ale v urcite vysce v kombinaci se slunickem, sem najednou misto heli videl zlatavej flek, ktere se pribilzoval k zemi at sem hejbal s cimkoliv kamkoliv, ne a ne se zorientovat, asi tri metry nad zemi sem vypnul motor, tak to asi dost zachranilo, no jinak, listy drat padel, spodni dil ramu, ohnuta lyzina, prevody v jednom servu, strzene ozubene kolo, jeden list vrtulky, dalsi poskozeni zatim nevidim, ale asi spojovacka listu hlavni hridel, mozna vrtulkova, ocasni trubka vypada ok, pri rucnim otaceni je tam v nekterem miste takovy nezdravy zvuk, tak to bude mozna nejake prekvapeni.......achjo
dva mesice to ladim a kdyz to konecne leti 
Nezlob se Béďo, já mám dneska špatnej den
Re: Heli a vaše nehody - pokračování
to:František Koudelka nejsi sám kdo padá já jsem letos spadnul 4-krát s Protosem a vše na techniku. Poslední pád jsem odpálil motor v letu a s ním šel i regl, tak že šel k zemi jak hruška. Předtím pád se mi smekl řemínek z řemeničky a to tak blbě že zablokoval rotor, tak že nešlo ani autorotovat. Taky se mi i podařilo spadnout na ruce kdy jsem se zamotal, no a ve chvíli kdy jsem cvakl Holda jsem se z toho vymotal, jen že už rotor teměř stál, tak že heli si jen tak lehla. Stačila kontrola a šel zase do vzduchu do deseti minut 
AGILE 7,2/ AGILE 5.5/ DEVIL 420/ T-REX 500PRO-Sportline/ RJX X-TRON 500/ EXTRA 300/ FPV QAV 210/
- František Koudelka
- Příspěvky: 1250
- Registrován: ned 28.11.2010 0:00
- Bydliště: Anglie, nebo Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Heli a vaše nehody - pokračování
Tak jasne, to k tomu patri, me to proste tentokrat sebralo vic ze to byl prvni pad s heli 500 navic ten rex nemel jedinej pad, tenhle je prvni, ale nevypada to zas tak zle, myslim ze to nebude ani takovej ranec za opravu, uvidime, akorat ted zas koukam ze prevody do DS510 nemaji skladem
na druhou stranu, minulej rok, sem s petistovkou asi trikrat zavisel na zadech, jenom kdyz bylo bezvetri a tot vse, letos uz lopingy v pohode, vis na zadech radove desitky centimetru nad zemi, vitr uz neresim, premetuju at se deje co se deje, obraty zvladnu jak pres kabinku tak pres ocas, i bokem uz sem zkousel, klidne nekolikrat za sebou, rekl bych ze letos sem naletal tak tolik co za posledni dva roky dohromady
na druhou stranu, minulej rok, sem s petistovkou asi trikrat zavisel na zadech, jenom kdyz bylo bezvetri a tot vse, letos uz lopingy v pohode, vis na zadech radove desitky centimetru nad zemi, vitr uz neresim, premetuju at se deje co se deje, obraty zvladnu jak pres kabinku tak pres ocas, i bokem uz sem zkousel, klidne nekolikrat za sebou, rekl bych ze letos sem naletal tak tolik co za posledni dva roky dohromady
Nezlob se Béďo, já mám dneska špatnej den
Re: Heli a vaše nehody - pokračování
Tak já taky přidám. Před třemi roky jsem pořídil něco jako 250ku. První skok a byl konec. Projekt odložen na neurčito. Následovalo asi 15 letadel a tři koptéry. Nyní nadešel čas na revival. Let trval 5 sekund, málem jsem dekapitoval kolegu, vrťas rozbitej. Škoda 3800Kč, což je rozdíl mezi nákupkou vč ND a prodejní cenu, za kterou se ho nyní zbavuji.
Otáčím list a začínám psát novou kapitolu s rexem pětičentem.
Otáčím list a začínám psát novou kapitolu s rexem pětičentem.
- František Koudelka
- Příspěvky: 1250
- Registrován: ned 28.11.2010 0:00
- Bydliště: Anglie, nebo Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Heli a vaše nehody - pokračování
kdybych tak ja nebyl vul, ono se me to dneska sere celej den, v praci se otravuju s jednim autem celej den, nedarilo se, pak doma na me ceka flastr za jizdu v pruhu pro autobusy, no jasny kdyz sem se po meste zamotal kde to neznam a nechtene sem tam vjel a ja si jeste blbec du zalitat 
Nezlob se Béďo, já mám dneska špatnej den
Re: Heli a vaše nehody - pokračování
Ahoj. A už svojí 450ku sbíral po louce asi pětkrát. Většinou to bylo na ztrátu orientace a snaha o záchranu přesně opačně a párkrát selhala technika. (mechanické závady). Teď mám pauzu,protože se mi při odjezdu na dovolenou prostě vrtulník do auta nevešel.
Aurora 9T-Rex 550X DominatorT-Rex450sportT-Rex250Phoenix simICharger 208BReaktor 300W 20A
Re: Heli a vaše nehody - pokračování
Františku, to že se tu píšeš teďka hlavně ty neznamená že padáš jenom ty
Když to dobře vyjde, tak půjdu v neděli zalítat MP poté, co se mi cca v 15 metrech zřejmě zlomila páka serva, v 5 metrech následovalo vypnutí motoru a pak jenom sběr do igelitky
Když to dobře vyjde, tak půjdu v neděli zalítat MP poté, co se mi cca v 15 metrech zřejmě zlomila páka serva, v 5 metrech následovalo vypnutí motoru a pak jenom sběr do igelitky
Re: Heli a vaše nehody - pokračování
Nevím, jestli je to nehoda, ale proletěl jsem kolem sebe se svým trabantózním 450-kem a slyším divné zvuky. Přistanu, doma to rozeberu. Motor vibruje a evidentně šmajdá. Nepamatuju si, že bych s ním tak moc praštil (no asi jo), tak Scorpion půjde do svého (duralového?) nebe. Jedno servo chce taky vyměnit. Zkusím Typhoona... Tak si zase chvilku s vrtulníkem nezalítám. :-/
No nic, budu prohánět copteru. Jestli na to bude počasí.
No nic, budu prohánět copteru. Jestli na to bude počasí.
(šroubovák | kleště | měřák | pájka | drátky | poletuchy | 24ch volantovka)
Re: Heli a vaše nehody - pokračování
sice jsem nemel pad ale pri lazeni HC3 bezpadla jsem roztrhal zadni prevody kardanu na svem rapovi. To kolo bylo tak rozsmelcovano, ze neslo ani nejak poznat co kam patri a na ozubeni na hridely chybel pouze jeden zoubek.
No u te prilozetosti jsem vymenil i drzaky tahla vrtulky a ocasni ploutvicku.
No a dnes jak na potvoru mi pri letu vypadlo tahlo z kloubku na ovladani karburatoru. No tak jsem krasne ukazkove pristal a potom cekal az mi dojde stava. Fakt me to bavilo, koukat na heli s motorem na plny knedlik a nejde ubrat
. na dalsi let jsem to radeji pojistil podlozkou, kterou jsem dal mezi sroubek a kulak aby mi tahlo nemohlo z kulaku sklouznout.
No u te prilozetosti jsem vymenil i drzaky tahla vrtulky a ocasni ploutvicku.
No a dnes jak na potvoru mi pri letu vypadlo tahlo z kloubku na ovladani karburatoru. No tak jsem krasne ukazkove pristal a potom cekal az mi dojde stava. Fakt me to bavilo, koukat na heli s motorem na plny knedlik a nejde ubrat
Re: Heli a vaše nehody - pokračování
hates píše:... heli s motorem na plny knedlik a nejde ubrat. ...
na starých škodovkách je na karburátoru normálně pružinka, když upadl bowden, pružinka to stáhla. U vrtulníku by to šlo taky, ne?
https://www.youtube.com/watch?v=A7feCHivPXA čas 1:10
(šroubovák | kleště | měřák | pájka | drátky | poletuchy | 24ch volantovka)
Re: Heli a vaše nehody - pokračování
Radeji budu ve vzduchu nebo sedet tesne nad zemi a pockam si na dojiti paliva, nez by mi to stahl ve vzduchu a ja musel autorotovat. Ale drzet celou nadrz nad zemi by bylo opruz. Radeji jsem to vyresil tou podlozkou a tahlo mi jiz z kloubku nemuze spadnout.
Re: Heli a vaše nehody - pokračování
Taky se musim pochlubit jaky jsem blbec. Hezky si politam, v pohode sednu na travu a vypnu motor. A najednou me nevim proc napadlo vlezt do menu vysilacky. I vidim tam nejaky neznamy model02 a rikam si co to sakra je, co to tam dela a prepnu na nej - se stale zapnutym vrtulnikem. No a vrtulniku se roztocil rotor na nejakych 50% tj 2500rpm s ohledem na nastaveni governoru a poryv vetru ho zvedl do vzduchu. Nez sem v panice stacil modely prepnout tak uz vrtulnik motal po zemi kotrmelce.

Takze hlavni kolo, drat padel, cinkla pricna hridel, listy maji poskozene koreny od gripu a jeden grip ma vylomeny kulovy cep i s kusem materialu. Listy sem vyradil a objednal nove dily.
Vubec nechapu co me to napadlo. Nak
Takze hlavni kolo, drat padel, cinkla pricna hridel, listy maji poskozene koreny od gripu a jeden grip ma vylomeny kulovy cep i s kusem materialu. Listy sem vyradil a objednal nove dily.
Vubec nechapu co me to napadlo. Nak