Stránka 1 z 2

Porovnání motoru

Napsal: ned 02.03.2008 17:25
od nitro
Chtěl bych se zeptat jestli máte někdo zkušenost s motorem OS MAX 91 FX, konkrétně stíracího kroužku na pístu.Otázka zní ,prodlouží se nějakým větším způsobem životnost motoru díky zmíněnému kroužku?
Rozhoduju se mezi ASP a OS MAX do diablotina,na ceně mě nezáleží,ale do teď jsem byl s ASP spokojen,tak bych uvítal nějaký názor od zkušenějších.

Napsal: ned 02.03.2008 17:48
od Fox
Stírací kroužek akorát zajišťuje správnou vrstvu oleje na stěně válce ne ? To nás aspoň učili ve škole...

Napsal: ned 02.03.2008 18:15
od nitro
Stírací kroužek ,aspoň u benzínu a u žhavíku to nebude jiný zajištuje snad roztahovaním kompresi ne?A správnou vrstvu oleje ti zajištuje snad poměr oleju ku palivu

Napsal: ned 02.03.2008 18:17
od nitro
Stírací kroužek ,aspoň u benzínu a u žhavíku to nebude jiný, zajištuje snad roztahovaním kompresi ne?A správnou vrstvu oleje ti zajištuje snad poměr oleju ku palivu,ale že by ti kroužek určoval správnou vrstvu oleje na stěně,takovej blábol sem už dlouho neslyšel

Napsal: ned 02.03.2008 19:15
od prosek
Stírací kroužek má funkci stejnou u dvou i čtyřtaktu - to není blábol.

Napsal: ned 02.03.2008 19:46
od viteka
Měl jsem motor OS Max 91 Fx v diablotinu a pak v extře. Pokud bych měl volit,tak bych šel zase do něho. Maximální spolehlivost v jakémkoliv letovém režimu,snadné spouštění a seřízení. Létali jsme s ním 2 roky bez jakéhokoliv problému. Měl jsem předtím MVVS,možná brno má větší výkon,ale několikrát nás zradilo ve visu a letu na zádech(možná by pomohlo dokonalé seřízení). Pokud bych volil a nekladl hlavní důraz na cenu ale spolehlivost, uršitě OS Max by byla správná volba.

Napsal: ned 02.03.2008 19:54
od hoblik
Jestli ti nezáleží na ceně, tak neváhej a běž do OSmaxe, pokud jsi měl ASPéčko, budeš mile překvapen rozdílem, sám uvidíš o čem mluvím....
Jirka

Napsal: ned 02.03.2008 20:09
od Kerberos
no a co takové SAITO ? :)

Napsal: ned 02.03.2008 20:16
od nitro
No já si na ASP nemůžu ztěžovat,jen mě zajímalo,jestli ma OS MAX větší životnost,versus (jiné) motory stejné kubatury ,co stírací kroužek nemají.
Že jsou maxíky super spolehlivý to vim,zajímala mě hlavně ta životnost vrs.

Napsal: ned 02.03.2008 20:19
od nitro
Saito mě osobně nic neříká.nikdo z okolí s ním tady nelíta,ale uvítám zkušenost ,nebo odkaz na prodejce v čechách.

Napsal: ned 02.03.2008 20:44
od arda1
Stírací kroužek u čtyřtaktu má smysl-u dvoutaktu vzhledem k principu mi nějak nedává smysl. Jedná se zjevně ne o stírací ale prostě pístní kroužek zajišťující těsnost mezi pístem a válcem. :wink: :lol: :lol:

Napsal: ned 02.03.2008 20:50
od arda1
To kerberos: Saito dělá dvoutakty? Od kdy? :roll: :roll: :roll:

Napsal: ned 02.03.2008 21:01
od nitro
Samozřejmě že mám na mysli pístní kroužek,akorát jsem napsal stírací,ale ono je to jedno a to samé,je pístní a stírá,už se tady začíná
slovíčkařit,ale otázka zněla ŽIVOTNOST!!!!!!!!!!!!!!!

Napsal: ned 02.03.2008 21:07
od arda1
No tak to není jedno ani omylem!Pístní a stírací kroužky mají naprosto odlišnou fci(u 4T).Ale pokud se zde hovoří o pístních kroužcích( u 2T), tak většinou když motor s nimi strácí kompresi, tak stačí vyměnit pouze ten kroužek( i několikrát) a máš defakto nový motor.U motoru bez kroužku se musí vyměnit celý výbrus(píst+vložka) :wink:

Napsal: ned 02.03.2008 21:11
od nitro
Tak u 4taktu určitě,ale tady se bavíme o dvoutaktu,že.