Honey Bee king 3 E-sky
Honey Bee king 3 E-sky
koupil sem tento vrtulnik levne (1500) prasklej uchyt 1 lystu hlavniho rotoru nekdo radi ze bych tam mel dat drevenej list poradte co je dobre a na co bych si mel davat pozor pri serizovani 
Re: Honey Bee king 3
Z příspěvku velmi nejasno, nakolik vidíš do problému.HBK3 píše:koupil sem tento vrtulnik levne (1500) prasklej uchyt 1 lystu hlavniho rotoru nekdo radi ze bych tam mel dat drevenej list poradte co je dobre a na co bych si mel davat pozor pri serizovani
Představa, že třeba namontuješ jeden list dřevěnej a druhej zůstane původní je až děsivá.
Při seřizování je třeba dávat pozor úplně na vše, u této šestikanálové mašiny zvláště. I jediná chyba znamená velkou ránu.
Re: Honey Bee king 3
Nedejbože rotor.list v okucorona píše:Z příspěvku velmi nejasno, nakolik vidíš do problému.HBK3 píše:koupil sem tento vrtulnik levne (1500) prasklej uchyt 1 lystu hlavniho rotoru nekdo radi ze bych tam mel dat drevenej list poradte co je dobre a na co bych si mel davat pozor pri serizovani
Představa, že třeba namontuješ jeden list dřevěnej a druhej zůstane původní je až děsivá.
Při seřizování je třeba dávat pozor úplně na vše, u této šestikanálové mašiny zvláště. I jediná chyba znamená velkou ránu.
Honey bee king 3
Zdravím,
prosím Vás,můžete mi jenom někdo poradit,jestli někde nejsou nějaký WWW stránky,podle čeho bych si seřídil tento vrtulník?Mám problém ho vůbec zvednout.Když přidám plyn,tak čím víc přidám,tím víc se mi srovnávají listy(cyklika jde po ose směrem dolu),nevím co už nastavit.Mají být listy v nulovým úhlu,když je vše v neutrálu a potom jak přidám plyn,tak se zvyšuje náběh listů??
Ještě jsem to ani trochu nezvedl a už mám ty origo dřevěný listy skoro kaput:-(
prosím Vás,můžete mi jenom někdo poradit,jestli někde nejsou nějaký WWW stránky,podle čeho bych si seřídil tento vrtulník?Mám problém ho vůbec zvednout.Když přidám plyn,tak čím víc přidám,tím víc se mi srovnávají listy(cyklika jde po ose směrem dolu),nevím co už nastavit.Mají být listy v nulovým úhlu,když je vše v neutrálu a potom jak přidám plyn,tak se zvyšuje náběh listů??
Ještě jsem to ani trochu nezvedl a už mám ty origo dřevěný listy skoro kaput:-(
Re: Honey bee king 3
A máš aspoň ten českej jednoduchej návod s obrázkama?mik119 píše:Zdravím,
prosím Vás,můžete mi jenom někdo poradit,jestli někde nejsou nějaký WWW stránky,podle čeho bych si seřídil tento vrtulník?
já mám asi něco špatně
Když dám plyn,tak se mi listy srovnávají do roviny.Můžu dát plnej plyn a stroj je na zemi.Možná mám něco z vysílačkou.Mám ten typ E-sky ET6I 2,4Ghz.Když třeba podle toho návodu přepnu do akro režimu,tak se mi zblázní motor-spustí se hned do max. otáček bez reakce na plyn.Jak je ten otočnej potenciometr s označením HOV.PIT,ten na nic nereaguje 
mik119 píše:já mám asi něco špatněKdyž dám plyn,tak se mi listy srovnávají do roviny.Můžu dát plnej plyn a stroj je na zemi.Možná mám něco z vysílačkou.Mám ten typ <a> E-SKY</a> ET6I 2,4Ghz.Když třeba podle toho návodu přepnu do akro režimu,tak se mi zblázní motor-spustí se hned do max. otáček bez reakce na plyn.Jak je ten otočnej potenciometr s označením HOV.PIT,ten na nic nereaguje
V prvom rade si odpoj motor od regulátora nech si neublížiš.
Potom keď to urobíš zapni vysielačku,normálne pripoj baterku, počkaj kým sa všetko zinicializuje a potom pridávaj plyn - doska cykliky musí ísť hore.Hlavne to sleduj od stredovej polohy kniplu plynu smerom hore.
Potom si to prepni do acro a ked dáš knipel plynu do stredu mal by si mať 0stupňov nábeh listov, čiže by mali byť vodorovne a ked budeš ťahať knipel od sredu hore doska cykliky musí ísť hore- kladný nabeh listov a ked ho budeš ťahať od stredu dole musí isť doska dole - záporný nábeh listov.
To že motor ide na max. v acro mode je v poriadku a ten potenciometer by mal reagovať len v normal mode - keď s ním budeš krútiť bude málinko chodiť doska cykliky hore ldole - to služi na to aby si mohol regulovať otáčky pri ktorých chceš aby vrtulník vzlietol. keď to urobí napíš čo to robí a uvidíme čo dalej.
to s tím akro režimem tak je,akorád mi nejde do hlavy,proč se ten motor v tom režimu zapne naplno?Ten potenciometr,ten vůbec nereaguje,takže nemožnost vzletu může být chybou v tomhle ne?Pod bateriema jsou dva přepínače.Na jedný straně je nápis ON,každej přepínač má označení,1 a 2.Když přepnu 1čku do ON,tak při přidávání plynu cyklika se nahýbá vzad,ale zase se dá tím potenciometrem tou cyklikou hýbat ubíráním nebo přidáváním dělat náklon cykliky vzat,nebo vpřed.Přepnu-li 2ku do ON,cyklika při přidávání plynu je nečinná.