Stránka 1 z 1

Himoto Truggy XR-1

Napsal: sob 12.03.2011 12:39
od maggost
dobrej chcu si koupit himoto Truggy XR-1 a chtel bych vedet jestli by ste mi tohle auto doporucili

Napsal: sob 12.03.2011 12:39
od maggost
a chtel bych stim jezdit v lese ae ad to ejde aji na ceste

Napsal: sob 12.03.2011 13:30
od qq
Nejsem v tomhle odvětví modelařiny odborník, ale řekl bych k tomu následující.

za prvé - piš srozumitelně a trochu kultivovaně, pak jistě mnoho modelářů odpoví.

za druhé - tohle konkrétní auto nemá moc velkou světlou výšku, takže je otázka "Kde v lese?" Ono je rozdíl na jehličí, na téměř rovném a někde kde je občas brázda po traktoru nebo samý veliký kořen při povrchu. Osobně bych volil spíš jiný model (jsou i s téměř dvojnásobnou světlou výškou), pokud by šlo o nějaký větší terén. Je to ale také otázka peněz.

Napsal: sob 12.03.2011 14:27
od maggost
tak ja stim nebudu ani moc jezdit vlese tam to je hrbolate a asi sou tam vycuhujici 2cm sutry ja budu jezdit na zahrade tam si udelam neajek skoky a drahu

Napsal: sob 12.03.2011 14:28
od maggost
a do skoly po ceste

Napsal: sob 12.03.2011 15:00
od qq
maggost píše:a chtel bych stim jezdit v lese ae ad to ejde aji na ceste


maggost píše:tak ja stim nebudu ani moc jezdit vlese tam to je hrbolate a asi sou tam vycuhujici 2cm sutry ja budu jezdit na zahrade tam si udelam neajek skoky a drahu


Když si doplníš bydliště, tak bude snažší najít někoho, kdo se modely aut zabývá a sídlí poblíž. No a mezi tím, si to dobře promysli, zkus si rozmyslet, co od toho opravdu očekáváš, kolik chceš/můžeš investovat, jak moc se k tomu dostaneš... Vyhodit peníze z okna je maličkost, ale zpátky je vítr nepřifoukne. Podívej se případně i na modelářské bazary na internetu. Dej si tu práci, udělej si v excelu tabulku, do ní si dej vše, co budeš potřebovat i s cenou a pak se nad výsledkem zamysli, jestli ti to za to stojí a jestli za stejné peníze, není možné sehnat něco lepší, nebo tobě více vyhovující. Případně když si takový list v excelu vytvoříš, nahraješ někam na internet a tady vložíš odkaz, tak si ho ostatní můžou prohlédnout a poradit ti, co použít jiné, nebo kde to kupují oni, atp. Věř, že počkat o týden dýl, ti může výrazně pomoct a určitě ti to moc neuškodí. :wink:

Napsal: sob 12.03.2011 16:01
od Maximo
...k tomu psanému projevu se připojuju

...je to Himoto tzn. nízká cena a tomu odpovídající kvalita, spíš bych doporučil se mrknout po něčem mírně jetém bazarovém, ale osvědčeném a kvalitním.....navíc tyhle himota jsou všechny stavěný na jednom podvozku..jak buggy, silniční, truggy i monster....z toho se odvíjejí i nepříliš valné jízdní vlastnosti.....

Napsal: sob 12.03.2011 18:12
od zdenek32
Čauvec hele skus tyhle stranky určitě ti tam radi poradi http://www.rcauta.net/

Napsal: sob 12.03.2011 20:32
od darth.hokro
téhle značce se vyhni obloukem. Do půl roku se ti to rozsype a za díly vysolíš tolik peněz že by si za to koupil E-Savage. Když tak písni PM a něco ti vyberem.

Rada ohledně spáleného stejn.motoru

Napsal: čtv 04.07.2013 15:46
od ovocid
Zdravím, měl bych dotaz na vás ohledně spáleného motoru.
Vnuk má rc auto Himoto Trugy Eamba XR1 jetam originál regulátor
Himoto + 54O motor Himoto červené barvy, mám tam aku Lipo
2S 4000mah Hardcase + pípák, + vysílačka s přijímačem HK GT2.
Už mi takhle odešli dva motory, po hodině ježdění, na tuhle baterku
vnuk jezdí kolem 1hodky, pak zasmrdí motor a auto se zastaví. Kde může být
chyba, nebo je moc silná baterka? Vůbec nejezdí plyn hned brzda či do zadu.
Nebo mám zkusit jinej regulátor? Díky za rady. Michal

Re: Himoto Truggy XR-1

Napsal: čtv 04.07.2013 22:43
od Xenomorfus
to "ovocid": pokud tam je stejnosmerny motor je pro zacatek jej potreba "zajet". fajnsmekri to delaji ve vode, ovsem ono staci i pocatecni opatrne zatezovani, at si uhliky sednou. kazdopadne je mozne, ze motor nezvladne danou zatez a je potreba upravit prevod. kvalita je dana cenou, pokud chce jeden vice jezdit nez opravovat musi zvolit jinou znacku...HPI, Losi, Tamiya, Traxxas,...

Re: Himoto Truggy XR-1

Napsal: pát 05.07.2013 9:43
od scarabeus
ovocid: Regulator bych nemenil, kdyz funguje. Proc taky?

K motoru - je mozne, ze tam mas moc tuhy prevod a dostava zabrat. S tou baterkou, pokud jezdis hodinu, je to slusny zahul. Mas vicero moznosti, jak tento problem poresit/vyresit. Zaprve bych zmeril teplotu motoru po chvili jezdeni, po 10 minutach, po 20, po pul hodine apod. Pokud bude prilis vysoka (rekneme nad 50-60 stupnu), je to spatne.

Predpokladam, ze teplota bude opravdu vysoka. V tom pripade bud zmenis prevod na mirnejsi = lepsi akcelerace, ale mensi maximalni rychlost. Nebo das na motor poradny pasivni chladic, ktery prebytecne teplo odejme. Osobne bych se klonil nejdrive k prvni variante, tzn. dat mensi pastorek a merit prubezne teplotu.