Stránka 1 z 1
zhavici svicka problem!
Napsal: pát 22.04.2011 20:21
od klaticr1
ahoj mam takovej problem do vcerejska bylo vsechno ok ale dnes jsem za 1/2 hod. odrovnal 4 svicky !!!! R3 a R4 nejsou prepaleny ale jenom sezkvareny dovnitr (porad zhavijou) ale vlakno je speceny !!!!
nestalo se vam neco podobnyho?
cim by to mohlo bejt sakra?
dik za kazdou radu!
Napsal: pát 22.04.2011 20:41
od JTulis
Nezměnil jsi palivo? Nežhaví ti moc žhavítko?
Napsal: pát 22.04.2011 20:44
od fiser.modely
Nevrtal jsi do karbecu???
Napsal: pát 22.04.2011 20:49
od klaticr1
palivo stejny do karbecu jsem nevrtal do te doby nez se sezkvarily dve svicky
napadlo me ze to vypada jak kdyby tam slo nepatrne min nitra a nestihalo to ochlazovat tu svicku ale teplota je vnormalu ale vsiml jsem si ze mam naprasklou nadrzku a mozna kdyz neni pretlakovana tak to nato muze mit vliv ale asi ne
vubec nechapu co se mohlo stat sakra!
Napsal: pát 22.04.2011 22:34
od Maxipes
klaticr1 píše:... ale vsiml jsem si ze mam naprasklou nadrzku a mozna kdyz neni pretlakovana tak to nato muze mit vliv ale asi ne
vubec nechapu co se mohlo stat sakra!
Jestli je praskla nadrzka a tim padem nefunguje tlakovani tak motor bezi extreme na chudo a nemuze se uchladit, bud rad ze si ho nezadrel. Rozdil mezi tlakovanim a netlakovanim je tak treba pul otacky na hlavni jehle...
Napsal: sob 23.04.2011 0:23
od Celeron
Jo tohle seskvareni vlakna delalo na F3D chcipani motoru na konci zavodu odpustenim tlaku z nadrze. Ochuzeni na velkych otackach. Co let, to svicka

Tak jsem to vyresil, ze se nevypoustel tlak ale uvolnila se hadicka s palivem ze dna nadrze a ta strikla do sani motoru a prechlastalo to motor. Svicky pak neodchazely.
Jirka
Napsal: sob 23.04.2011 7:53
od H1N1
U toho auta to je tounádrží, pokud špatně těsní tak si motor tahá strašně málo paliva, ale musíš to poznat už na chodu motoru, jednoznačně ti při plném plynu musí chcípnout. Pokud ten tlak neuchází nějak extrémně tak se projevu jen zvýšenou teplotou... kolik jsi měl na svíčce když si to měřil? kolem 160-180?
Napsal: sob 23.04.2011 7:54
od klaticr1
Jestli je praskla nadrzka a tim padem nefunguje tlakovani tak motor bezi extreme na chudo a nemuze se uchladit, bud rad ze si ho nezadrel. Rozdil mezi tlakovanim a netlakovanim je tak treba pul otacky na hlavni jehle...
dik zalepim nadrzku a snad to bude ok!
vsiml jsem si toho az doma
Napsal: sob 23.04.2011 7:58
od klaticr1
H1N1 píše:U toho auta to je tounádrží, pokud špatně těsní tak si motor tahá strašně málo paliva, ale musíš to poznat už na chodu motoru, jednoznačně ti při plném plynu musí chcípnout. Pokud ten tlak neuchází nějak extrémně tak se projevu jen zvýšenou teplotou... kolik jsi měl na svíčce když si to měřil? kolem 160-180?
140 ale je fakt ze jsem to meril tak po 30 vterinach
Napsal: sob 23.04.2011 8:00
od H1N1
Co to je za auto? 140 je moc na 1/10 kde je malej motorek ale třeba na 1/8 Savika s 4,6 to jeste slo...
Napsal: sob 23.04.2011 8:04
od klaticr1
kyosho pta3 motor GX15 a vim ze 140 je moc tak jsem tusil ze je tam malo nitra ale nechapal jsem proc az doma jsem si vsiml ze ze je ta nadrz praskla ona totiz netekla je praskla na hore a ja nedavam uplne plnou nadrzku tak to nechcalo
Napsal: sob 23.04.2011 8:07
od H1N1
Jasny tak to zalep, a trochu tomu dej vic nitra... bude to tupejsi ale nebudes nicit svicky... a ja jezdil vzdy na R5 celej rok.
Napsal: sob 23.04.2011 13:23
od arda1
Jaj -lepení nádrže-čím to budeš lepit? Já s tím bojoval asi rok a vždy to povolilo- vyřešila to až nová nádrž. Jinak máš tam takovou tu pumpičku na nádrži?Jak chcípeš motor?arda1BOT
Napsal: sob 23.04.2011 19:35
od klaticr1
tak to uz jsem taky zjistil jediny co vypada slibne tak je lepidlo na lepeni pneu k diskum ale pokud to nebude drzet tak asi fakt nova nadrz

origos stoji 500 kč coz je dost za nadrzku!! ale co se da delat a motor chcipu tak ze ucpu vyfuk