Nákup v cizině

Pokud to má kola, jezdí po asfaltu nebo v terénu.
Zpráva
Autor
joei87

Nákup v cizině

#1 Příspěvek od joei87 »

Ahoj, jsem úplný začátečník a chtěl bych si pořídit něco pro pobavení na prašné cesty s menšími kameny, na polňačky a posekaný trávník.

Zalíbil se mi model
Traxxas e-revo 1/16
http://www.savage.cz/cz/zbozi/rc-modely ... ridak.html

Chci se zeptat, kde nakupujete v cizině. Jaké obchody jsou spolehlivé a jakou výbavu je třeba koupit. Někde tu na foru jsem četl, že ovladače od traxxasu jsou nic moc. NimH akumulátory se taky na foru moc nedoporučují

Jak byste tento model sestavili s dalšími doplňky, jakou nabíječku a jaký akumulátor k tomu? Jsem začátečník, ale nejsem tak bohatý abych si mohl dovolit kupovat levné věci. Rozumíme si?:-) Ale zase na velý e-revo bohužel nemám....

Moc děkuju za ochotu, joei
mkkk

#2 Příspěvek od mkkk »

Poradím ti až budu na pc. Napis na: forum.tamiyaclub.net
joei87

#3 Příspěvek od joei87 »

mkkk píše:forum.tamiyaclub.net

odkaz mi nejede... doména expirovala.
mkkk

#4 Příspěvek od mkkk »

Sestavime něco lepšího.. kolik si ochoten do toho dat? Hledej na Googlu změnili jméno
Naposledy upravil(a) mkkk dne pát 24.06.2011 13:05, celkem upraveno 1 x.
AR1
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od AR1 »

mkkk píše:Poradím ti až budu na pc. Napis na: forum.tamiyaclub.net

To asi nefunguje (mně tedy určitě ne) a Google mě cpe sem: http://forum.tamiyaforum.cz/
joei87

#6 Příspěvek od joei87 »

tak jsem založil stejné vlákno na doporučeném webu:
http://forum.tamiyaforum.cz/viewtopic.php?f=83&t=14174

jinak rád bych se vešel cca do 10 000 Kč. Pokud by se za tu cenu našlo něco 1:8 místo 1:16, nebránil bych se tomu, ale těch informací je teď pro mě strašně moc pro začátečníka.

Díky
jeeff
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od jeeff »