Stránka 1 z 1

HPI PULSE 4.6

Napsal: ned 05.02.2012 22:23
od mazdak3
Ahoj,prosím radu

koupil jsem nove auto hpi pulse motor jsem zaběhl podle výrobce pak jsem utáhnul lehce trysku,po cca 7 nádrži jsem mu dal trochu víc otáček a motor po chvilce chcípnul a tedka nemohu s motorem vůbec pohnout,odmontoval jsem svíčku a píst je zaseklej dole palivo tornádo 25 nitra
někdo mi řekl že se to občas u nového motoru stává,že se zaseknul v horní uvrati tak nevím

nestalo se to někomu?
děkuji

Re: HPI PULSE 4.6

Napsal: ned 05.02.2012 23:08
od autoklub
Ahoj,o kolik jsi utáhnul jehlu??asi jsi to moc ochudil a nemazalo to,teplotu jsi měřil??,kolik otáček, jakou je jich víc,v horní úvrati se to občas stane ale spíš u nového motoru v záběhu,ty píšeš že je seklej dole,nezbejvá nic jiného něž rozebrání,muže to bejt kouslé na pístu ale třeba i ložisko na klice,nebo něco se spojkou dále převodovka,prostě nejlépe demontáž a kontrola

Re: HPI PULSE 4.6

Napsal: pon 06.02.2012 19:02
od mazdak3
tak jsem byl dneska v mipě a pán rozmontoval motor a zjistoli jsme že je v čudu ojnice ,a to je uplně nový to auto :-(
neuchudil jsem právě že vubec tu směs stalo se to v záběhu cca po6 nádrži

Re: HPI PULSE 4.6

Napsal: úte 07.02.2012 17:39
od batista24
To mi príde, ako že si trafil práve vadný kus od výroby....po šiestich zabehnutých nádržkach to ani nič iné nemôže byť, keby si bol ty navine tak by sa ti to stalo už pri zábehu

Re: HPI PULSE 4.6

Napsal: úte 07.02.2012 17:57
od fidzi
mazdak3 píše:tak jsem byl dneska v mipě a pán rozmontoval motor a zjistoli jsme že je v čudu ojnice ,a to je uplně nový to auto :-(
neuchudil jsem právě že vubec tu směs stalo se to v záběhu cca po6 nádrži
Píšeš, že jsi utáhl trysku, takže si ochudil :wink: Kontroloval si během záběhu a provozu teplotu?

Nitro HPI 4,6 BB

Napsal: čtv 11.07.2013 12:44
od axetom
zdravím,. mám motor od HPI je to z verze big block( má 4 jehly) mám s ním docela problém. Jede pěkně, staví se na zadní, ale když jedu pod plným plynem a pustím plyn motor zhasne a pro nastartování musím vyndat svíčku a očistit ji od paliva (je uchlastaná) Když uberu na hlavní jehle palivo tak se zas přehřívá (přes 140°C) na přechodovou jehlu nesahám, je zároven. Motor má kompresi dobrou. Mezeru v karbecu mám cca 1,5-2mm, při brzdění se nepřivírá. Když nastavím velký volnoběh je to v pořádku , ale motor má pak vysokou teplotu a popojíždí. Když ho sundám zas to chcípá. Na tovární nastavení ale zase vůbec netáhne. Poradí někdo? nebo není tu někdo z Plzně kdo s nitrákama jezdí?

Re: Nitro HPI 4,6 BB

Napsal: čtv 11.07.2013 14:02
od Lakason
axetom píše:zdravím,. mám motor od HPI je to z verze big block( má 4 jehly) mám s ním docela problém. Jede pěkně, staví se na zadní, ale když jedu pod plným plynem a pustím plyn motor zhasne a pro nastartování musím vyndat svíčku a očistit ji od paliva (je uchlastaná) Když uberu na hlavní jehle palivo tak se zas přehřívá (přes 140°C) na přechodovou jehlu nesahám, je zároven. Motor má kompresi dobrou. Mezeru v karbecu mám cca 1,5-2mm, při brzdění se nepřivírá. Když nastavím velký volnoběh je to v pořádku , ale motor má pak vysokou teplotu a popojíždí. Když ho sundám zas to chcípá. Na tovární nastavení ale zase vůbec netáhne. Poradí někdo? nebo není tu někdo z Plzně kdo s nitrákama jezdí?


Mě to taky popojíždí, ale moc to neřešim. Řekl bych, že je to spíš spojkou která zabírá moc brzo. Kamarád má Kyosho a při mnohem vyšších otáčkách se ani nehne.

Re: HPI PULSE 4.6

Napsal: čtv 11.07.2013 14:36
od axetom
spojku tam mám tuningovou hliníkovou tak jsem doufal že se bude třeba rozjíždět dýl:(

Re: HPI PULSE 4.6

Napsal: ned 21.07.2013 21:29
od Dodík
BigBlock není označení pro čtyři trysky, ale pro velikost (uchycení) motoru. Asi máš motor K4,6 ?
Pokud chcípe na volnoběh, tak je buď moc přivřenej karbec nebo bohatá směs na volnběhu (šteluje se šroubem v šoupátku) alespoň za předpokladu že před chcípnutím nezvýší otáčky (pak by byla směs asi naopak chudá). Taky může být prasklá nebo volná pružina spojky. Jestli to jezdíš v Savíkoj tak tam je vždy problém udržet rozumnou teplotu.
Motory serie "K" je fakt že se hůř nastavujou a vždy jsem mněl pocit že ta přechodová triska tam je spíš k horšímu než že by mněla nějakej velkej přínos.
Nejlepší je opravdu sehnat někoho kdo se v tom vyzná a pomůžeti, chce to ten motor slyšet...