Stránka 1 z 5
Bellanca Phoenix model
Napsal: čtv 01.02.2007 12:10
od Jano5
Niečo už o tomto ére bolo popísané, ale spýtam sa na letové vlastnosti. Doteraz som lietal električky. Môže byť Bellanca ako prvé cvičné éro?
Napsal: čtv 01.02.2007 12:37
od georg
Hele já myslim že jo měl jsem stejný dilema při koupi jestli koupit tu bellancu nebo Canary, ale nakonec jsem koupil Canary je bytelnější a jinak mrkni na
http://tocna.jetady.net/ jsem v sekci fotky jsou někdy na podzim i bellanci tak to okoukni
Napsal: čtv 01.02.2007 12:40
od georg
Napsal: čtv 01.02.2007 12:51
od georg
tak fotky jsou tady
odkaz
Napsal: čtv 01.02.2007 12:59
od Zao
Muzu ji vrele doporucit i jako prvni ero. Lita pomerne svizne, ale je schopna i male rychlosti, pri kterych jsem nezaznamenal zadne zaludnosti. Snese i trosku "tvrdsi pristani". Ve vzduchu je bombasticky videt. Za silnejsiho vetru se s ni clovek akorat malicko pere, ale nic velkeho

Doporucuji pripadne vystuzit predni zaves kridla, puvodni se vymackaval od koliku. Dale vymenit vsechny kola. Na travu se mi zdaji mala a na beton jesou neco jako mechova. Hlinikovy podvozek jsem striknul na bilo a to ji zvedlo naladu

Napsal: čtv 01.02.2007 13:35
od Jano5
Na fotkách to vyzerá veľmi dobre, nemá dorobené klapky? S "botičkami" pristane aj na tráve? Ide mi o to, že máme letisko, ale len trávu. Akú má minimálku a nemá snahu v zátačke pád po krídle?
Napsal: čtv 01.02.2007 13:57
od Zao
Osobne litam na betone, ale na fotkach vypada, ze kratce strizena trava jim nedela problem. Nedokazu vsak posoudit, zda jsou to botky origosky
Zkouzel jsem s ni litat hodne pomalu, az jsem si rikal, uz upadne a neupadla. Proste do nechteneho padu po kridle na pomale rychlosti jsem ji jeste nedostal. Solo klapky nema, ale daji se pouzit kridylka po naprogramovani Tx.
Napsal: čtv 01.02.2007 16:55
od Jano5
Vďaka za info. Potešili ste ma.
Napsal: čtv 01.02.2007 17:09
od DAF
Ahoy Jano5
Bellanca je pěkná a slušně udělaná. Všichni ti jí chválili. Mně osobně se také líbí, ale nemám jí. Má jí kamarád, tak se k tomu dovolím taky vyjádřit. Počítej s motorem při horní hranici - hmotnost papírová 2,9kg na 6,5ccm a podle dovozce má zvládnout i zákl. akrobacii! Kolegovi to vyšlo něco málo přes 3 kg (asi 3,1 -3,2) a to tam nic nepřidával a 6,5 brno to chodilo, ale do akrobata (byť cvičného) dost daleko. Jinak konstrukce slušná (šla by udělat i lehčí), robustnost dobrá a jestli máš už něco nalétáno, tak bys jí měl zvládnout. Kola, pokud nechceš maketu, určitě vyměň za větší a bez bačkor. Letu zdar.
Napsal: čtv 01.02.2007 17:38
od Jano5
Nalietané mám, ale s Twin StaromII. Našiel som video:
http://www.flying-rc-models.com/index_s ... age489.htm . Letí celkom slušne, žadna stíhačka. Keď budem majiteľ tohoto éra, najprv ho zverím skúsenému kolegovi až potom prídem na radu. Ešte raz vám ďakujem za rady. Jano
Napsal: čtv 01.02.2007 19:52
od mnov
Já jsem ten kolega DAFa a mohu potvrdit co psal. Jen doplním. Toto éro byl vlastně můj první model a to se opravdu nedalo. Vzlétl mi s tím až zkušený kamarád a to s tím 6,5 ccm MVVS, ale opravdu tento motor byl na to málo. Dnes v tom mám ASP 8,5 ccm a to je jiná. Letadlo je celkem pohodové, ale chce to již nějakou zkušenost.
Napsal: čtv 01.02.2007 21:37
od Acroholic
Bellancu jsem měl jako první éro řízené kolem všech os a naprostá spokojenost.Díky dvěma servům v křídle si můžeš namixovat vztlakový klapky,pak to má fakt nízkou minimálku.Lítal jsem z asfaltu,a ty mecháče ze stavebnice jsem dost brzo obrousil..Jako motor tam bylo ASP 7,5,připadalo mi to tak akorát..Ty krásný bačkory jsem zrasil díky nouzáku do trávy, ale bez nich vypadá taky stylově.Je to prostě pohodový éro, sem tam si s ním můžeš hodit akrobačku,ale F3A to zrovna nejni..Pokud s ní máš kde lítat(což byl můj problém), tak neváhej..
Belanca
Napsal: sob 03.02.2007 11:02
od bedaa
Já jí měl a lítala super, je pravda že to nebylo moje první éro ale na naučení s křidýlky ůplnej luxus. Kort když sou křidýlka i jako vztlakovky

Napsal: úte 06.02.2007 12:38
od Jorges
To mnov:
Také uvažuji o koupi Decathlona s motorem ASP 8,5, ale bojím se, aby se tam vešel ten dlouhej tlumič. Nemusel si kvůli němu vyřezávat motorovou přepážku nebo nemáš náhodou nějaké fotky? Předem díky.
Napsal: úte 06.02.2007 17:39
od Zao
Pro tlumic je pripraven tunel ze spodu trupu, tak motorovou prepazku nebudes muset rezat. Vse je pripraveno. Ja tam mam tlumic O.S.MAX P-BOX, delka cca 125mm. Je tam jeste dalsich 40mm volneho mista do konce tunelu.