Stránka 1 z 1
8T motor+10T regler
Napsal: pon 09.04.2012 13:19
od motokata

Prosím o radu.Má niekto skúsenosť napr.
8T motor+
10T regler jednosmerný(všeobecne).

Čo na to ten regler.

Re: 8T motor+10T regler
Napsal: pon 09.04.2012 13:34
od darth.hokro
no pokud si chceš opékat špekáčky tak proč ne
Obecně se spíš doporučuje naopak, aby regulátor měl i nějakou rezervu.
Re: 8T motor+10T regler
Napsal: pon 09.04.2012 15:56
od motokata
Jazdím len rekreačne.
Re: 8T motor+10T regler
Napsal: úte 10.04.2012 9:20
od scarabeus
No tak vesele jezdi, kdyz rekreacne. Ale az ti to shori, nechod nam sem brecet.
darth.hokro ti dost jasne napsal, co se muze stat (a take nejspis stane). Tady neexistuje zadna jina rada.
Re: 8T motor+10T regler
Napsal: úte 10.04.2012 22:10
od Doktor
Auta jsou stejně na palici. Zlatý letadla! Nasadí se vrtule, změří třeba klešťákem a hned je jasno. Dle D/S vrtule lze tak nějak předpokládat jak moc se to v letu odlehčí.
Já mam dvě auta. TA-03 a TA-04 od Tamiye. Převody u TA-04 standard, TA-03 šla víc do rychla. Motory tam mam černýho sporta a Miga 500 7,2V (tedy cca stejné). Napájim to aku 3S 2,6Ah. V jednom mam regl 50A a v druhým 35A. Když to vemu na asfaltové hřiště pro nohejbal (většinou si stavim osm zatáček), tak mi obě auta jezdí 45min. Plnej na tom plácku samozřejmě nedam, ale zase je to samá akcelerace. Mam teda nastavenej pomalej rozběh, ale i tak si zpočítejte průměrnej odběr motorů který jsou stavěný na optimálně asi 14A při 7,2V.
