Především si ještě jednou ujasni, co opravdu chceš a podívej se i na originální stránky Traxxase.
Jde o to, podle čeho jsi vybíral - ten tvůj prodejce na uvedeném odkaze nabízí Stampede VXL
zadokolku (2wd), ale pod popisem má ukázku videa
čtyřkolky 4x4 VXL. Poznáš to podle part numberu Traxxase. Ta dvoukolka má číslo 3607 (TRA3607), zatímco čtyřkolka má číslo 6708 (TRA6708).
To jsou dvě velmi podobná auta, ale to 4x4 bude průchodnější a hlavně jednodušší na řízení pro začátečníka.
Pro dvoukolku Traxxas uvádí Skill Level 2, na čtyřkolce dle nich stačí Level 1.
Čtyřkolka je teoreticky o kousek pomalejší, ale i tak - deklarovaných 100+ km/h u té dvoukolky je v praxi nezvládnutelná rychlost. To poznáš sám, to asi nedáš

Myslím, že i polovčních 50 km/h bude až až až...
A teď k otázkám:- Traxxas jsou velmi kvalitní auta a vydrží toho opravdu hodně (pořádně si pročti tady fóra, už se to stokrát probíralo, je tu už dost odpovědí

).
- VXL verze jsou již se stříďákem a připraveny na LiPo. Nic - kromě nabíječky - se dokupovat nemusí. I regl už LiPo umí.
- Nic tam není "nejvíc" poruchové

Podle toho jak budeš jezdit, kde, jakým stylem a jak moc budeš bourat, si občas budeš dokupovat potřebné díly. Asi bych doporučil mít v rezervě náhradní ložiska do kol. Ta dostávají zabrat jednak jízdou samotnou, ale taky sajrajtem, prachem a blátem, přes které se jezdí. Podle svého stylu jízdy už časem sám poznáš, co je dobré držet si doma skladem.
- Ložiska se nemažou, jsou tam ložiska s těsněním proti prachu a uvnitř mají již vazelínu. Něco jiného by byla eventuelní oprava ložiska, ale IMHO je jednodušší koupit nové, než se s tím plahočit.
Popis toho, jak se o auto starat, by se asi do příspěvku na fóru nevešel. Ale budeš-li poctivě tohle fórum procházet, najdeš spoustu odpovědí. A taky odkazy na stránky, kde to zkušení jezdci popisují (dal bych ti sem ty odkazy, ale z hlavy je nevím, tak si to tu projdi nebo se snad ještě někdo jiný ozve...). Vše už se tu probíralo.
Doporučuju rovněž navštívit nějaký místní klub autíčkářů.
Ve zkratce:Budeš potřebovat slušné nástroje (hlavně imbus šroubováky dobré klavlity). Patrně se neobejdeš bez nabíječky, zdroje k ní, multimetru a sady pro pájení - trochu elektrických znalostí rozhodně neuškodí. Budeš muset udržovat tlumiče - tedy něco o tom vědět a pak mít doma skladem patřičná těsnění, náhradní díly a hlavně silikonový olej do tlumičů. Podobně, ale méně často, je potřeba udržovat v chodu diferenciály. Časem se ojedou pneumatiky - takže výměna nebo nákup nových kol.