Stránka 1 z 3

EB-4 S2 Thunder Tiger

Napsal: čtv 03.01.2013 8:42
od Back
Po několika pokusech s modelem 1:10 od Himoto (elektro) ,jsem se rozhodl pro buggy na spalovací motor.Starší EB-4 S2 jsem zvolil kvůli velmi příznivé ceně a kompletnímu příslušenství.
Snad je již tento model pro hobby ježdění vhodnější,než Himoto. Rc je Aggressor CRX 40MHz,což si myslím plně dostačuje.
Jelikož je to mé první spalovací auto,prosím o případné rady a návrhy,jak se o model starat a na co si dát pozor.

http://www.rcalbum.com/index.php?action=dtl&amode=1&id=347

Velmi děkuji Petr.

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

Napsal: čtv 03.01.2013 9:57
od scarabeus
Aniz bych spalovaka mel (jen v ruce a videl jsem, nevlastnil jsem), tak urcite nejdulezitejsi je po kazdem jezdeni udrzba, udrzba, udrzba!

- ocistit zebra motoru
- dat pist do dolni uvrati (nahore je fest, proto se dava dolu)
- pouzivat kvalitni palivo
- afterrun olej nebo WD40 je nutnost, protoze palivo je korozivni; nestridat, drzet se jednoho nebo druheho

Pro zabeh je dulezite nespechat. Nechat vybublat nekolik nadrzi, aby mel motor pak pekne hladky a plynuly chod.

Vic ti napisi ti, kteri je provozuji. Me znalosti tu konci :-)

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

Napsal: čtv 03.01.2013 12:07
od Back
Děkuji.
Co se týká paliva,mohu místo tornádo 16% nitro použít tornádo 10% nitro.Jedná se pouze o pár nádržek teď v zimě.Mám jej doma a než mi přijde 16%,tak bych rád jezdil :-).

Díky Petr

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

Napsal: čtv 10.01.2013 9:17
od GooGoo
Vloudím se do tohoto tematu s otazkou, jaky startbox je potreba na tento model? Taky jsem poridil tento model, ale bohuzel mi nepasuje na muj uni starbox pro modely 1:8 a 1:10. Gumove kolecko nedosahne na setrvacnik :( Premyslel jsem ze bych motor posadil niz, je tam vule cca 4mm, ale uz je to zasah do konstrukce auta.

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

Napsal: čtv 10.01.2013 17:09
od Back
Dnes jsem zkoušel startbox a mám stejný problém :? . Trošku mě to štve.

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

Napsal: pon 14.01.2013 14:13
od h4Wk
Vlastním tuhle buggy a musím říct že jsem naprosto spokojený majitel ! Jezdím tornádo 20% nitra ale plánuju na léto vzít 25% přece jen je to 3,5ccm motor. Startbox jsem zatím nikdy neměl, startuju tahovým startérem a auto chytá bezproblému na pár protočení (jen mi teď odešlo ložisko na starteru tak to obcas prokluzuje). Co se údržby týče tak do motoru kapu afterrun olej když vím že nebudu jezdit delší dobu když jdu druhý den nebo za týden tak to neřeším a motor šlape jako hodinky. Jedinou slabinou co jsem tak zjistil je servo plynu a brzd je moc slabé chce to tam alespoň 4,5kg tah a bohužel tekoucí diferáky :( středový mě asi trápí nejvíce jelikož olej teče do předního kotouče a pak to špatně brzdí, už jsem měnil gufera a domky ale nepomohlo to mají tam celkem velké vůle.

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

Napsal: úte 15.01.2013 8:00
od Back
Také jsem s buggy spokojen :) .Je to moje první auto a rád bych se dozvěděl něco i o údržbě.
Jak často měnit olej v tlumičích a diferácích,výhody a nevýhody paliva s větším % nitra (jezdím na 16%) atd....
Máme startbox a rádi by jsme ho využívali všichni (přesto že nám modely startují i normálně) .
Jinak jsem hned měnil serva za digitální s kovovými převody a fungují skvěle.
Máte někdo namontovaný přední a zadní stabilizátor?

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

Napsal: úte 15.01.2013 9:03
od h4Wk
Tak co se týče údržby tak je pravda že často dolívám olej do diferáků. Nevím jestli je to jen u mě ale prostě tečou přez tu část kde není ozubené kolo jak je takový výklenek do kterého je zasazen unašeč. Jinak taky je to můj první spalovák :)
V tlumičích jsem měnil olej jen jednou protože originálu tam moc nebylo :D a od té doby vpohodě
Výhody a nevýhody paliva s větším nitrem? To jsem taky řešil a řeknu ti to takhle když budeš jezdit 16% nitro tak tomu neublížíš s nižším obsahem veř že to bude nudné. Já teď jezdím klasické Tornado 20% nitra a musím říct že rozdíl je velice znatelný od 16% až dojezdím 20% chci zkusit 25% nitro. Hodně modelářu říkalo že čím vyšší obsah nitra tím lépe to chladí ikdyž mi to moc nelezlo pod kůži vzhledem k vyššímu hoření a otáčkám ale mělo by to tak být.
Co se stabilizátoru týče mám je vepředu i vzadu...jediné co je nesmyslné je investice do plastových kloubků musel jsem kupovat 2 sady ( http://www.pelikandaniel.com/?sec=product&id=415 ) jelikož potřebuješ jen ty malinké a zbytek je ti k ničemu.

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

Napsal: sob 19.01.2013 19:46
od Back
Velmi děkuji.Petr

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

Napsal: sob 19.01.2013 21:07
od h4Wk
Tady jsou nějaké fotky stabliku, třeba se to někomu bude hodit

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

Napsal: sob 19.01.2013 21:07
od h4Wk
Ještě jedna ta se tam nevlezla ;)

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

Napsal: sob 19.01.2013 21:09
od Back
Takže ty kloubky jsou potřeba k uchycení stabilizátoru,ale v příslušenství při koupi nejsou!!! 8O

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

Napsal: sob 19.01.2013 21:30
od h4Wk
Nejsou jak jsem psal výše, je nutné dokopit ty 2 sady kloubků. Jinak musím říct že jízdu na sněhu si s touhle buggy náramně užívám ! Je to skvělá zábava...po jízdě jen vyfoukám kompresorem a nachvíli sušim přímotopem a auto drží naprosto bez problémů i když nemá voděodolné serva...

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

Napsal: ned 20.01.2013 9:15
od Back
Mě právě po jízdě ve sněhu odešel přijímač! ta vodotěsná krabička potřebovala lépe utěsnit. Teď už lítám ve sněhu úplně bez problému. :lol:

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

Napsal: čtv 31.01.2013 17:27
od Back
Nezkoušeli jste někdo koupit nový unašeč spojky kvůli startboxu?Temto vypadá trochu jinak než ten co tam mám.

http://www.rc-auta.eu/zbozi/10253/Unasec-spojky-EB-4-S2.htm