Stránka 1 z 6

TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: čtv 21.03.2013 18:40
od Spar
Chci si koupit jedno z těchto autíček - je mi jasné, že každé je na malinko něco jiného, ale se kterým podle Vás užiju více zábavy?

Prosím o zkušenosti majitelů - díky moc :-)

Doplním - chci 1/10.

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: čtv 21.03.2013 19:34
od RimmerCZ
Ani jedno neni 1:10 nybrz spis 1:8. Srandu uzijes s tim, ktery nerozbijes :) vsecky jezdi dobre a zalezi kde a jak budes jezdit. Mozna by si mohl tohle vic vyspecifikovat.

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: čtv 21.03.2013 20:07
od Andrews
Chceš rychlost : Revo
Baví tě šplhat po kamenech a v terénu: Summit

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: čtv 21.03.2013 20:17
od Robil
Zdravím, jsem pro Sammita
Větší průchodnost, dvě rychlosti, uzávěrka difereciálů a zas tak pomalej není :)

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: čtv 21.03.2013 20:30
od saint21
Robil píše:Zdravím, jsem pro Sammita
Větší průchodnost, dvě rychlosti, uzávěrka difereciálů a zas tak pomalej není :)


Pomalý rozhodně není obzvlášť se střídavým motor má víc výkonu než je zdrávo :D Jezdí se sním dobře jak v terénu tak na asfaltu. Revo je spíš na upravený povrch, ale určitě taky není k zahození. Já když jsem se rozhodoval tak jsem volil Summita a to z důvodu vetší využitelnosti, na chatu do lesa, asfalt, štěrk, hlína prostě je více univerzální. Samozřejmě sním nemůžeš jezdit jako s Revem, ale mě se prostě líbila ta možnost více variant.

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: čtv 21.03.2013 20:39
od Robil
Pomalý rozhodně není obzvlášť se střídavým motor má víc výkonu než je zdrávo :D Jezdí se sním dobře jak v terénu tak na asfaltu. Revo je spíš na upravený povrch, ale určitě taky není k zahození. Já když jsem se rozhodoval tak jsem volil Summita a to z důvodu vetší využitelnosti, na chatu do lesa, asfalt, štěrk, hlína prostě je více univerzální. Samozřejmě sním nemůžeš jezdit jako s Revem, ale mě se prostě líbila ta možnost více variant.


Podle mě ty motory co jsou v setu jsou dostačující.
Naštěstí v RTR stříďák není :wink:

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: čtv 21.03.2013 20:46
od saint21
Dostačující možná, ale celkem brzo odejdou.

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: čtv 21.03.2013 21:59
od RimmerCZ
Jj ty jsou tak na jednu sezonu.

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: čtv 21.03.2013 22:03
od saint21
Ani to ne, mě vydržel asi 24h jízdy a kamarád je měl v Revu asi 19h.

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: čtv 21.03.2013 22:29
od Spar
Díky moc všem za reakce - abych pravdu řekl, tak jsem malinko vyděšenej - auto za 20t a po 20 hod jízdy měnit motor, to se mi teda moc nechce. To přece musí jezdit déle? Kámoš má Summita a dva roky na něj nesáhl - teprve v poslední době hodně věcí mění, ale tak to už bych bral.

Ono je to problematické - Summita jsem i řídil - je to obr - kolos a asi fakt zvládne projet všude, ale to Revo mě láká tím, že je elegantnější (podle mého), rychlejší...

Dělají se na Revo nějaká led světélka, nebo to je jen na Summita? Budu muset něco měnit, když pořídím hned Lipolky, nebo jen přepájím konektory - asi bych vzal z HK ty Nanotechy 5000MAh - létám je v akro a zatím držej.

Jaké jsou rozdíly v těch jednotlivejch verzích - hrozně se v tom ztrácím... jedno auto a dvě ceny... jsem z toho jelen :-)

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: čtv 21.03.2013 22:52
od saint21
20t není potřeba http://eshop.reichard.cz/traxxas-summit-1-10-tqi-rtr.html když prodáš regl a motor cca za 2000 a koupíš střídavý motor jsi cca na +-17000. Já jsem Summita kupoval minulý rok za 13490 bohužel od té doby celkem dost zdražily.

Jinak Li-Pol můžeš použit i u Reva bez úprav.

Ceny jsou buď jen základ s Ni-Mh, pak s Li-pol a na konec Brushless tedy u Reva u Summita střídavá verze není.

Edit: Možní ti motor vydrží díl. Píšu jen svoji zkušenost.

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: čtv 21.03.2013 23:15
od Spar
Díky - Koukal jsem na ten web a teda nej je ta verze s mamba pohonem? Ten vydrží dele? Koukal jsem na erevo.


Vyplatí se teda koupit tu nejlevnější a hned měnit nebo mám připlatit a vydrží mi to veky? :-)

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: čtv 21.03.2013 23:22
od saint21
Přesně s Mambou je to nej. Jestli vydrží věčně těžko říct. Já osobně jsem do Mamby nešel přišlo mě to trošku přespříliš.

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: pát 22.03.2013 0:02
od Milan Nes
já mám mambu + neu ve slashovi,

jinak nevím, osobně bych se bál že mne summit začne rychle nudit, revo není zase na upravený povrch, pokud teda nebereš jako upravený povrch cokoliv lepšího než kamennou cestu se stromama :)

výhoda reva je i takovej detail jako přezutí, pak si koupíš redukce a jezdíš na klasika 1/8 kola,
já třeba za sezonu dvoje gumy oddělám a to jezdím hobby, 1/8 jdou v pohodě sehnat lehce jetý po závodníkovi za 1/2 cena tj 400-500 za sadu ... summita přezuješ za 1500 + a to se hodně projeví ...
a když ho budeš trápit tak ty gumy za sezonu podle mne musíš oddělat

jinak summit se stejnosměrama, pokud s tim budeš crawlit tak to asi přežijou, mne ty plechovky šíleně štvaly, třeba daly jenom 15 hodin v závodním režimu, po tom co sem je třikrát měnil sem pořídil stříďák

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Napsal: pát 22.03.2013 0:22
od JMalik
Traxxase E- REVO jsem teď koupil. Ve verzi se stříďákem, s tou Mambou.
Kupoval jsem to proto, že starší syn jezdí s Leopardem od FG a ten mladší mrňous to nedokáže ani nastartovat. Taky je to hodně velké, těžké auto a už to oba poslali do kotrmelců z roviny z trávy do dvou metrů vysoko. Prostě pro toho menšího se mi to zdá zatím nebezpečnější než ta elektrika.
Auto téhle třídy bych asi se ss motorem a reglem nekupoval.
Myslím si, že se to ani nevyplatí koupit se ss motorama a reglem, zkusit to prodat a osadit stříďákem. Když se podíváš co stojí třeba samostatně ten set střídavého motoru s reglem, tak tě to asi přejde, navíc musíš ten ss prodat.
Co se týká provedení a zpracování, tak na autě nenajdeš prakticky chybu. Vysílač je kapitola sama o sobě a kdyby to šlo, koupil bych jenom samotné auto - to nelze.
Přiložený český manuál je šílený.
Jak to jezdí? To nevím, ale za čas o tom mohu snad nějaké poznatky napsat.