Nespokojenost s eshopem

Pokud máte chuť jen tak tlachat, tak tady je to správné místo... také sem budou admini přesouvat věci, které podle jejich názoru jinam nepatří.
Životnost vláken bude 31dní. Pokud se neobjeví nový příspěvek tak bude vlákno likvidováno.
Pravidla fóra
Pokud bude tlachání ve Smetišti zcela mimo téma modelářství, případně ohrožující pověst modelářství, bude příspěvek/téma odstraněno.
Životnost vláken bude 31dní. Pokud se neobjeví nový příspěvek tak bude vlákno likvidováno.
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
šakal
Příspěvky: 150
Registrován: úte 10.04.2012 21:24
Bydliště: Brno

Nespokojenost s eshopem

#1 Příspěvek od šakal »

Zdarec všici,dneska jsem konečně po 14 dnech dostal díly na F 18,trošku jsem pocuchal špicu.Je to z křehčího matrošu.Ale chci říct že mě trochu překvapil přístup z eshopu,kde jsem zakoupil onu špicu.Byla možnost dobírkou,ppl a taky platba předem+pošta.Zvolil jsem tedy platbu předem+pošta v domění,že zásilku po příchodu peněz na účet odešlou a za pár dní je to doma.Omyl,plno řečí o expedici,rekapitulace objednávky,atd..atd.. a až po peprnější reakci jsem se hned druhej den dočkal.U jinýho eshopu při platbě předem a zbožím skladem se mi tohle ještě nestalo.
Takže závěrem tonto eshop http://www.rc-profimodel.cz/ rozhodně NEDOPORUČUJI!!
měli by změnit logo na rc-neschopnýamatermodel.
DX6i----MINI TITAN e325,F/A -18 Hornet,EDGE 540t blue,Sbach 342 red/black,
Uživatelský avatar
L.Bily
Příspěvky: 1174
Registrován: ned 14.02.2010 0:00
Bydliště: Holíč
Kontaktovat uživatele:

Re: ROZHODNĚ NE

#2 Příspěvek od L.Bily »

Ale telefon ti zdvihli, vysvetlili dovod a nasledne odoslali, nemyslim si ze by urobili nieco az tak hrozne aby si im tu musel takto verejne spinit meno
Extra 300 60´ EXP Extreme Flight , Thunder 3D Krill 1,92, S-BACH 342 29% RC-PILOT 2,2m
Duska
Příspěvky: 117
Registrován: pát 26.04.2013 19:39
Bydliště: Zlín

Re: ROZHODNĚ NE

#3 Příspěvek od Duska »

Z tohoto e-shopu jsem nic nekupoval, nicméně musíš brát v potaz léto-prázdniny-dovolené.. takže pokud to mělo pár dní zpoždění, tak to snad není takové drama - byť to vždy hodně naštve.

Někdo jiná zkušenost? Stránky vypadají poměrně přehledně..
Uživatelský avatar
corona
Příspěvky: 2457
Registrován: sob 24.04.2010 0:00

Re: ROZHODNĚ NE

#4 Příspěvek od corona »

šakal píše:...rozhodně NEDOPORUČUJI!!
měli by změnit logo na rc-neschopnýamatermodel.

Je to normální e-shopová hračkárna, jako spoustu jiných.
Uživatelský avatar
Vojc29
Příspěvky: 837
Registrován: úte 15.03.2011 0:00
Bydliště: Skorošice u Jeseníku
Kontaktovat uživatele:

Re: ROZHODNĚ NE

#5 Příspěvek od Vojc29 »

Jo u mě v pohodě bez problému...
Graupner/SJ MZ 24 , PA CZ , VA models CZ , SU-26MM Hangar 9 2,5m
Uživatelský avatar
JosefSvejk
Příspěvky: 6483
Registrován: pát 29.04.2011 0:00
Bydliště: ČR

Re: ROZHODNĚ NE

#6 Příspěvek od JosefSvejk »

Takže celkem 14 dní? Z toho 10 pracovních, tři dny na poštu. Zbývá 7 dní, tedy týden zpoždění. To jsou na světě horší věci. :wink:
Člověk je tak složitá bytost, že o tom lidstvo nemá ponětí.
Uživatelský avatar
tomashr
Příspěvky: 6037
Registrován: ned 22.06.2008 0:00
Bydliště: Praha ČR

Re: ROZHODNĚ NE

#7 Příspěvek od tomashr »

L.Bily píše:Ale telefon ti zdvihli, vysvetlili dovod a nasledne odoslali, nemyslim si ze by urobili nieco az tak hrozne aby si im tu musel takto verejne spinit meno


Mě docela fascinuje tato "vstřícnost k sraní na hlavu" :( Osobně pokládám lhaní o stavu zboží skladem a zdržování expedice za asi největší nešvar mnoha českých shopů, který je podle mě neomluvitelný. Prostě pokud je něco značeno jako "skladem", tak se musí expedovat prakticky obratem, pokud tomu je jinak, tak s shopem končím. Protože to znamená, že provozovatel buď prachsprostě lže o stavu skladu anebo to totálně fláká. To samé poznámka o dovolených - není přeci problém na titulní straně oznámit, že např. v době od 1.8 do 14.8. budou zásilky odbavovány jen omezeně, běžně to dělají i velmi velké shopy, ovšem nějaký český obchůdek raději nic nenapíše a počítá, že to nějak ojebe :?

Přitom jsem obecně k obchodníkům poměrně vstřícný a v mnoha ohledech jsem na ně až nadstandarně "hodný" a jejich skutečné problémy chápu. Některé konkrétní body mi ale naopak vadí hodně a tohle k nim patří...
bundes
Příspěvky: 242
Registrován: úte 20.09.2011 22:00
Bydliště: Hradec Králové, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: ROZHODNĚ NE

#8 Příspěvek od bundes »

JosefSvejk píše:Takže celkem 14 dní? Z toho 10 pracovních, tři dny na poštu. Zbývá 7 dní, tedy týden zpoždění. To jsou na světě horší věci. :wink:


Na poštu 1 max 2 dny, rozhodně ne 3. Jinak souhlasím se zakladatelem, mě by se takový přístup taky nelíbil...
Letuschopno: Diablotin 8,5 ccm, Mig 7 (EPA kombat)
Uživatelský avatar
Luzr
Příspěvky: 1504
Registrován: pon 04.05.2009 0:00
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: ROZHODNĚ NE

#9 Příspěvek od Luzr »

Legrační na celé věci je, že pomalu rychlejší dodání je přes půl zeměkoule. Minulý týden v pondělí jsem na hobbykingu objednal nové aku a pár drobností, přišly včera (ze Singapuru).
Uživatelský avatar
Kovboj
Příspěvky: 3424
Registrován: pon 19.07.2004 0:00
Bydliště: kousek od Hradec Králové

Re: ROZHODNĚ NE

#10 Příspěvek od Kovboj »

tomashr píše:Prostě pokud je něco značeno jako "skladem", tak se musí expedovat prakticky obratem, pokud tomu je jinak, tak s shopem končím.


Plně souhlasím, ale na druhou stranu - třeba v podmínkách Heuréky i Zboží je, že informace SKLADEM znamená nejen to že obchodník má skutečně zboží fyzicky skladem a může ho ten samý den odeslat, ale i to že ví že ho má jeho dodavatel a že ho tedy může zákazníkovi DO NĚKOLIKA DNŮ expedovat... Takže spousta shopů na to skutečně kašle a udávají jako SKLADEM i položky, které skladem nemají. Některé pak mají "skladem" i to, co je třeba u dodavatelů dávno vyprodané.

A nejlepší na tom pak je, že obchody které udávají reálný stav zda něco mají skladem nebo nemají pak proti nim vypadají jako horší, protože toho mají skladem nějak málo...
Uživatelský avatar
corona
Příspěvky: 2457
Registrován: sob 24.04.2010 0:00

Re: ROZHODNĚ NE

#11 Příspěvek od corona »

Od ledna 2011 až dosud stále čekám na zásilku na dobírku od AB-Com (Colibri V4.5) a od září 2011 na dobírku (HB V2) od Modelfun.cz.
Celkem už příliš nepočítám, že je ještě někdy dostanu.... :twisted:
Uživatelský avatar
Vojc29
Příspěvky: 837
Registrován: úte 15.03.2011 0:00
Bydliště: Skorošice u Jeseníku
Kontaktovat uživatele:

Re: ROZHODNĚ NE

#12 Příspěvek od Vojc29 »

A to je teprve čekací doba :D
Graupner/SJ MZ 24 , PA CZ , VA models CZ , SU-26MM Hangar 9 2,5m
Uživatelský avatar
FlyBear
Příspěvky: 2313
Registrován: ned 20.06.2010 0:00

Re: ROZHODNĚ NE

#13 Příspěvek od FlyBear »

tomashr píše:Mě docela fascinuje tato "vstřícnost k sraní na hlavu"

Hmm, jenže takhle to asi nebylo myšleno, jako vstřícnost ke sraní na hlavu.

Já sám bývám taky velmi vstřícný a dokážu pochopit problém - a posuzuji dodavatele nikoliv podle toho, že nemá nikdy žádný problém (to by snad musel být zázrak, nemít nikdy problém - a to by teprve bylo podezřelé :wink: ), ale posuzuji podle toho, jakým způsobem se k řešení problému dokáže postavit.

tomashr píše:Osobně pokládám lhaní o stavu zboží skladem ... Prostě pokud je něco značeno jako "skladem", tak se musí expedovat prakticky obratem, pokud tomu je jinak, tak s shopem končím. Protože to znamená, že provozovatel buď prachsprostě lže o stavu skladu anebo to totálně fláká.

Jenže v daném konkrétním případě, jak to uvedl OP, se zřejmě nejednalo o žádné lhaní ani flákání. Uvedený eshop má velmi jasně a srozumitelně napsáno, co znamená slovo "skladem" a jak dlouho trvá zpracování dodávky.

Neznám konkrétní situaci OP nestranně a racionálně popsanou, takže nemohu soudit. Ale taky se mi naopak nelíbí hanlivé reakce na adresu dodavatele, kdy se v konkrétním případě v diskuzi ke konkrétnímu dodavateli nasazuje všeobecná psí hlava, jakoby snad ten konkrétní dodavatelmohl za všechny nešvary světa. Je to IMHO něco podobného, jako když se u každé nehody s turisty automaticky objeví fotka žlutého autobusu...

Pokud správně chápu OP, tak on si snad ani nepřečetl obchodní podmínky a dodací lhůty, poslal objednávku na základě nějakých svých představ (vzdálených od reality) a pak se divil. Stěžoval si u obchodníka - a ten to docela promptně vyřešil. A poté OP obchodníka sepsul tady na fóru dost nevybíravým způsobem...

Jsem docela rád, že nejsem prodejce. Já bych na jednání se zákazníky ty nervy neměl... :twisted:
Uživatelský avatar
tomashr
Příspěvky: 6037
Registrován: ned 22.06.2008 0:00
Bydliště: Praha ČR

Re: ROZHODNĚ NE

#14 Příspěvek od tomashr »

Jenže já právě to, co má daný obchod v podmínkách, tedy že skladem není skladem, ale klidně může znamenat "skladem někde jinde" beru jako naprosto neseriózní jednání, které si naopak to rozmáznutí zasluhuje! Slušné obchody přirozeně rozlišují "skladem" a "skladem u dodavatele"...
Podle mě by zákazníci měli na toto poukazovat a prodejce tlačit k tomu, aby si tuto ojebávku (protože nic jiného to není) strčili za klobouk a začali to udávat poctivě... A sorry, ale to cos napsal je právě to, co beru jako "vstřícnost k sraní na hlavu" - to ti fakt přijde jako normální, aby si zákazník zjišťoval čtením OP, co si vlastně eshop přestavuje pod naprosto jasným pojmem "skladem"?????

Mimochodem podle popisu daný obchod stejně nestihl ani ten termín udaný ve svých OP, ale to je už jen třešnička na dortu :(
Uživatelský avatar
FlyBear
Příspěvky: 2313
Registrován: ned 20.06.2010 0:00

Re: ROZHODNĚ NE

#15 Příspěvek od FlyBear »

tomashr píše:...tedy že skladem není skladem, ale klidně může znamenat "skladem někde jinde" beru jako naprosto neseriózní jednání, které si naopak to rozmáznutí zasluhuje! Slušné obchody přirozeně rozlišují "skladem" a "skladem u dodavatele"...

Jo, tuhle výtku beru. Mělo by se stát samozřejmostí, aby se na eshopech rozlišovalo mezi "skladem" a "skladem u dodavatele".

Ale za "naprosto neseriózní "to v tomhle konkrétním případě neberu, protože ten obchodník jasně uvádí, co tím myslí - tedy hlavně je tam jasně uvedena ta dodací doba, která není nijak krátká a už vůbec né "obratem". Zákazník tedy není uváděn v omyl, jako že to snad bude expedováno hned zítra. Dodací lhůta je přeci ten podstatný údaj, o který hlavně jde.

Myslím si, že označení "naprosto neseriózní" by mělo zůstat vyhrazeno něčemu opravdu neserióznímu. A to tenhle případ není. Pak totiž velmi snadno dochází k inflaci pojmů a za chvíli budeme i obyčejné drobné opomenutí označovat jako hrdelní zločin, tedy naprostou lumpárnu.

tomashr píše:...to ti fakt přijde jako normální, aby si zákazník zjišťoval čtením OP, co si vlastně eshop přestavuje pod naprosto jasným pojmem "skladem"

Ne, pro mne je normální, že si zákazník přečte obchodní podmínky, protože na ně přeci přistupuje, a to zcela dobrovolně. A v těch podmínkách si přečte hlavně to, co ho zajímá - v daném případě to zjevně byla rychlost dodání. Pokud se mi nelíbí, nechám být.

Ale považoval bych za naprostou blbost ze strany zákazníka, kdyby si dotyčný objednal "s představou" promptního dodání u eshopu, který naprosto seriózně uvádí, že zas tak rychlej není... Na co si pak vlastně stěžuje?

tomashr píše:Mimochodem podle popisu daný obchod stejně nestihl ani ten termín udaný ve svých OP, ale to je už jen třešnička na dortu :(

Z té dost afektované zprávy v OP (myšleno Original Post) to tak sice vypadá, ale ve skutečnosti v OP (stále myšleno Original Post :wink: ) přesné údaje o termínech chybí (kdy co a jak proběhlo) - proto jsem taky psal, že bez konkrétních jasně podaných informací nemohu soudit.
Odpovědět

Zpět na „Smetiště“