řidící deska pro tricopter
řidící deska pro tricopter
zdravím jsem laik který si pročítá vaše příspěvky,existuje nějaká řídící deska pro tricopter kterou je možno ovládat běžnou čtyř kanálovou soupravou bez možnosti nastavení režimu copter,děkuji
Re: řidící deska pro tricopter
Všetky dosky sa ovládajú vysielačom v základnom režime - lietadlo.
pouze bych asi podotknul, že pokud vysílač neumožňuje jakékoliv nastavení, tak bude asi problém s "vytrimováním" vysílače vůči desce. Co jsem zatím měl řídící desky, každá chtěla po vysílači, aby se dotrimovala středová poloha kniplu. Ona totiž vysílačka "nedává" přesně střed vůči ostatním zařízením, ikdyž je knipl ve středové poloze. Nevím, jestli jsem to napsal srozumitelně, ale bez subtrimů ve vysílači copteru nenastavíš.
Futaba T10 2,4 gHz; T-REX 600 E FBL BeastX; Protos FBL BeastX
X-quadrocopter APM2.5.2 vlastní rám
X-quadrocopter APM2.5.2 vlastní rám
Ďiky to jsem chtěl vědět.takže žádná deska není schopna dokonalého nastavení bez pomoci vysílače.
Aký máš vysielač? Žiadny model nezalietaš bez nastavení vysielača, ale na multikoptéru nepotrebuješ, okrem základných funkcií, žiadne špeciálne funkcie a mixy. V základe potrebuješ len subtrimy a reverzy. V krajnom prípade ani tie subtrimy a vystačíš si so základným trimovaním, ale pri použití vysielača pre viac modelov, budeš zakaždým, pri zmene modelu, trimovať.
mám futabu 4 ex,pakliže by stačily normální trimy a reversy jaká deska by stačila pro 4kanál.
Má to pamäť na 4 modely a funkciu Trim memory, takže vyššie spomenutý problém s neustálym pretrimovávaním pri zmene modelu nehrozí. Použiť sa dá akákoľvek KK, alebo multiwii doska, avšak tým, že nemáš 5. kanál, budeš ukrátený o prepínanie letových režimov počas letu. Ak to máš v MHz pásme, problém by som videl v problematickom uložení antény prijímača tak, aby príjem nebol ovplyvnený silovými rozvodmi a zároveň aby sa nedostala do vrtúľ.