THUNDER 3D
Napsal: ned 21.10.2018 18:38
Dobrý den,
rád bych touto cestou oslovil minulé či současné majitele modelu THUNDER 3D od krilla a poprosil je o pomoc. Letadlo jsem v létě koupil od prvního majitele s benzínovým motorem 3W 28i. (důvod - chci začít s benzínem) Co se týče elektriky tak jsem střeva komplet přepracoval a včera došlo na zálet. Předem říkam , že počasí nebylo ideální foukal silný vítr. Udělal jsem pouze 2 starty, nicméně i stejný počet úspěšných přistání. Model byl stabilní, obratný avšak né tak brutálně přemotorovaný jak mi původní majitel líčil. S takovým výkonem se dá docela krásně létat základní ladná akrobacie , ale 3D počínaje visem ani omylem. Dneska jsem proto vzal model na váhu a byl nemile překvapen. Vzletová hmotnost 6800 g bez benzínu.( 70 g olova - lze sundat a přemístit acu) Oproti ostatním majitelům 4,5- max 5 kg dost fatální rozdíl. Nebál bych se výrazu cihla. Odečetl jsem si palubní výbavu -motor , zapalko, výfuk, serva atd. to jest max. 2400g a vychází mi hmotnost prázdného modelu 4400g -což je oproti deklarovaným 2200 g dvojnásobek. Ještě upřesním, že model původní majitel přestříkal( musím uznat, že líbivý marking a dovyztužil trup uhlíkovou tkaninou). Myslíte , že je možný takový extrémní nárůst hmotnosti z tohoto důvodu?? protože když se kouknu do trupu tak jsem zoufalí z toho, že mne nenapadá na čem bych mohl efektivně ušetřit, abych se vešel alespoň pod 6 kilo, což je deklarovaná hmotnost modelu pro výše zmíněný motor , pokud chce někdo létat 3D. A ještě jeden poznatek který mne vyděsil ještě více než ta hmotnost , ale asi s ní bude dost úzce souviset. V průletech jsem zahlédl dost značné kmitání křídel - ??? flutter??? Popravdě jsem z toho docela rozpačitý. Potřeboval bych teď poradit jak dál. -Odlehčít - kde ? vyztužit - kde? Díky za odezvu VZ
rád bych touto cestou oslovil minulé či současné majitele modelu THUNDER 3D od krilla a poprosil je o pomoc. Letadlo jsem v létě koupil od prvního majitele s benzínovým motorem 3W 28i. (důvod - chci začít s benzínem) Co se týče elektriky tak jsem střeva komplet přepracoval a včera došlo na zálet. Předem říkam , že počasí nebylo ideální foukal silný vítr. Udělal jsem pouze 2 starty, nicméně i stejný počet úspěšných přistání. Model byl stabilní, obratný avšak né tak brutálně přemotorovaný jak mi původní majitel líčil. S takovým výkonem se dá docela krásně létat základní ladná akrobacie , ale 3D počínaje visem ani omylem. Dneska jsem proto vzal model na váhu a byl nemile překvapen. Vzletová hmotnost 6800 g bez benzínu.( 70 g olova - lze sundat a přemístit acu) Oproti ostatním majitelům 4,5- max 5 kg dost fatální rozdíl. Nebál bych se výrazu cihla. Odečetl jsem si palubní výbavu -motor , zapalko, výfuk, serva atd. to jest max. 2400g a vychází mi hmotnost prázdného modelu 4400g -což je oproti deklarovaným 2200 g dvojnásobek. Ještě upřesním, že model původní majitel přestříkal( musím uznat, že líbivý marking a dovyztužil trup uhlíkovou tkaninou). Myslíte , že je možný takový extrémní nárůst hmotnosti z tohoto důvodu?? protože když se kouknu do trupu tak jsem zoufalí z toho, že mne nenapadá na čem bych mohl efektivně ušetřit, abych se vešel alespoň pod 6 kilo, což je deklarovaná hmotnost modelu pro výše zmíněný motor , pokud chce někdo létat 3D. A ještě jeden poznatek který mne vyděsil ještě více než ta hmotnost , ale asi s ní bude dost úzce souviset. V průletech jsem zahlédl dost značné kmitání křídel - ??? flutter??? Popravdě jsem z toho docela rozpačitý. Potřeboval bych teď poradit jak dál. -Odlehčít - kde ? vyztužit - kde? Díky za odezvu VZ