Stránka 1 z 4
žhavík v zimně a camprlíky
Napsal: stř 02.01.2008 21:36
od Maverick
Zdravím, nemám ještě zkušenosti co se žhavíkem v zimně, jak vyladit a pod....
A jinak, chci poprosit, jestli někdo neví, kde seženu ty atypický camprlíky do výfuku a do karbecu, strhnul jsem oba dva.... abysme si rozmumněli, ten kovovej co se šroubuje na tlakování a na přívod paliva.
Jedná se o karbec ASP 52 A tedy 8,5 ccm Díky za odp.
Napsal: stř 02.01.2008 22:02
od mnov
Se žhavíkem v zimě mám dobrou zkušenost. Nastavuje se stejně jako v létě.

To co scháníš je možná
toto ? Co jsi s tím dělal, že jsi to zničil?
Napsal: stř 02.01.2008 22:03
od georg
Ahoj mám ten motor a chodí báječně v zimě, svíčku mám OS Max A3.
Napsal: stř 02.01.2008 22:10
od mnov
georg píše:Ahoj mám ten motor a chodí báječně v zimě, svíčku mám OS Max A3.
Tu OS Max A3 tam máš přepokládám jen na zimu, protože jinak je pro tento motor lepší OS Max A8.
Napsal: stř 02.01.2008 22:14
od tengler
Camprdlík u výfuku se jmenuje tlakovací tryska a dělá je třeba
MP Jet. U karbecu bude asi nelíp zkusit výrobce/prodejce motoru/karbecu.
S tou zimou - postup startování a ladění se neliší od léta, jen problémy jsou větší. Osvědčilo se mi případně
použít teplejší svíčku a při prvním startu si pomáhám startérem. Žhavím power panelem napojeným na baterku v autě, takže odpadají starosti o žhavící baterii. Palivo používám s 5% nitro - v zimě i v létě. Teď v zimě se mi zdá, že motory běží s nitrem spolehlivěji.
Napsal: čtv 03.01.2008 1:00
od Maverick
Díky za rady, no snad to nejak zpacka,m jen doufam, že to nebudu muset pajet.... Co jsem dělal? utahuju utahuju, a vono prd, je to takový blátokov... no, asi bych měl míň jíst.... Jinak chystám do vzduchu BF 106 g s zat, podv a jestli to pujde O.K tak by mohl už zas lítat. jinak
www.lmk-slavicin.ic.cz ale zatim se to tvoří a tvoří.... Díkes

Napsal: čtv 03.01.2008 1:01
od Maverick
Jo ještě, ona ta tlakovací tryska má zpětný ventil??
Napsal: čtv 03.01.2008 1:22
od tengler
Je to normálně duté, průchozí. K čemu by tam ten ventil měl být?
Napsal: čtv 03.01.2008 9:30
od Maverick
no ja mam dojem ze u mvvs byla kulicka aby to pretlak nevracelo zpet do vyfuku.... nebo tam bylo smitko??

Napsal: čtv 03.01.2008 10:31
od zdzd
Jestli tam něco bylo, tak to tam nepatřilo...
Napsal: čtv 03.01.2008 14:54
od Maverick
i jo, zkouším to doma usoustružit ale nemám hlavu va vrták, tak musím počkat az mi to pošlou... ach jo... jo a na BF 109-ku 150 cm rozpětí, z polystyr a balzy pot. papírem , no lehký není, je optimalní vrtule 12/8, ne? když mam ASP 52 A.... zda se mi že masterka 11/7 moc kvičí
Napsal: čtv 03.01.2008 15:09
od mnov
Ta vrtule 12/8 mi připadá na tento motor moc velká. Určitě poběží líp s tou 11/7. Já na něm mám APC 11/6.
Napsal: čtv 03.01.2008 15:14
od arda1
Napsal: čtv 03.01.2008 15:15
od Maverick
Když jsem měl ten motor ve Funtaně od hangar 9 tak to s ní chodilo parádně, super na naučení s modelem který ti letí poprvě... hm i tak má ten mesoun přebytek tahu... asi ji tam nechám...
Napsal: čtv 03.01.2008 15:19
od arda1
Já dva takový camrdlíky loni točil na zakázku-na enyu-dám sem foto mám ho na jiným kompu.