Betaflight dotaz
Betaflight dotaz
Protože jsem tady začátečník tak tomu budou odpovídat i mé dotazy.Po různejch hračkách jsem kopil FPV copteru .Na ovládání chci použít můj Radiomaster TX16S. V betflightu jsem na mod Angle a Horizon a Beeper mut navolil přepínače. Tak a teď když přepnu třeba na ten Angle mod ,má se to v animaci pohybovat jako vtom zvoleném modu?Protože mně se ta animace chová jako bych to mněl stále ve výchozím acro modu.Druhá věc ,copteru jsem zkoušel bez vrtulí a plyn zpočátku reaguje jako normálně ale posleze ty otáčky zůstávají na nějaké úrovni a těžko se mnění.Poslední věc je ta že koptera má vlastní Beeper bzučák .Když odpojim acu tak se za nějakou chvíli ozývá jako bych copteru stratil.Toto se děje i když mám před odpojením acu vypnuto na modu Beepermut.Na jednotce je nahrán soft z loňského roku tak jsem s tím nechtěl nic dělat protože se obávám že bych to už pak nedal vůbec dohromady .Zatím jsem to jen zálohoval.Když dám Remove dostanu se zpátky na původní natsavení? Dík za odpověď
koksák
Re: Betaflight dotaz
Ano, musí to reagovat.
Musíš kopteru napájet a současně mít připojenou k PC.
Motory bez příkazu v počítači by vůbec reagovat neměli, takže něco děláš špatně.
Dohledej si návod betflightu a jdi krok za krokem.
Nemůžeš to testovat náhodně, jak tě to napadne.
Napřed musíš mí v pořádku aktualizace, správně vybranou desku a prostě jet přesně podle návodu.
Tady ti s chybou asi nikdo neporadí, protože nebude vědět, jakou chybu děláš.
Musíš kopteru napájet a současně mít připojenou k PC.
Motory bez příkazu v počítači by vůbec reagovat neměli, takže něco děláš špatně.
Dohledej si návod betflightu a jdi krok za krokem.
Nemůžeš to testovat náhodně, jak tě to napadne.
Napřed musíš mí v pořádku aktualizace, správně vybranou desku a prostě jet přesně podle návodu.
Tady ti s chybou asi nikdo neporadí, protože nebude vědět, jakou chybu děláš.