Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 172 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: sob 20.12.2014 21:20 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 9.3.2010
Příspěvky: 427
Bydliště: Mýtna LC
Zdá sa mi že to vobec nevadí. keĎ sú tie rebrá rozmiestnené rovnomerne tak zobereš z jednej aj z druhej strany rovnako. Budú tam nejaké stotinky gramov nevyváženosti ale z toho sa nepototo :) . oproti týmto bežným modelárskym dvojtaktom sú vibrácie tohoto motora aj po takejto úprave v podstate nulové.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: sob 20.12.2014 22:32 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 9.3.2010
Příspěvky: 427
Bydliště: Mýtna LC
Fokker1 aj na tom motore na videu je vyústenie z hlavy motora ktoré bolo napojené na vzduchový filter. celkom som si nie uplne istý či to tak aj nemusí ostať. Teraz to mám len tak volne. Len či to napojenie na sanie nemalo aj nejaký podstatnejší význam ako len to aby prípadné prskance oleja nelietali pri kosení do prírody ale aby sa spálili v motore. Mimochodom do tohoto motora ide benzín bez oleja ako do hondy.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: ned 21.12.2014 10:39 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 24.4.2009
Příspěvky: 743
Nevím, v náklaďáku u Hondy ten odfuk do filtru přivedený mám, ale běhá to i bez toho. Jestli to má nějaký dlouhodobý význam z hlediska životnosti (přehřívání, zadírání) jsem nezkoušel. Moc oleje z toho odfuku nejde, takže je to asi jedno.
U toho amatérského čtyřtaktu mám mazání palivem a odfuk z klikové skříně, tam jde oleje hodně a vyfukovat ho do vzduchu je škoda.

_________________
https://fokker1.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: pon 22.12.2014 9:48 
Mazák
Mazák

Registrován: 1.1.2008
Příspěvky: 2437
Bydliště: Ban.Bystrica
fokker1 píše:
Taky jsem si nedávno hrál s jedním čtyřtaktem - původně metylový, asi někdy z konce 80tých let. Točí 5000 s vrtulí Bambula 20/8. Ale asi přijde spíš do něčeho jezdícího.
Teď už mám dodělané mazání, olej z odfuku klikovky se vrací do sání karburátoru. To na fotkách ještě není.
http://www.telistank.com/forum/viewtopi ... f6579737e4

A žebra na ventilátoru jsem osoustružil taky. Na fotkách je to v původní podobě.

Pozeral som ani ty tam nemas ziadnu izolacnu podlozku medzi karburatorom a prirubou. Mam to podobne , ale po vypnuti motora a opatovnom nastartovani cca po minute je nutne nasat znovu pretocenim a to teraz , v lete to hadam ani nenastartuje. Tak som tam vyrobil pertinaxovu izolaciu hrubky 5mm , ale som to este nevyskusal


Přílohy:
uploadfromtaptalk1419234625820.jpg
uploadfromtaptalk1419234625820.jpg
[ 40.79 KiB | Zobrazeno 1292 krát ]

Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: pon 22.12.2014 13:29 
Mazák
Mazák

Registrován: 1.1.2008
Příspěvky: 2437
Bydliště: Ban.Bystrica
tak som to natocil s upravou, dojem ako keby sa zvysil volnobeh, ked som ho znizil zacal zdochynat a nastartovat za dalo len po nasani paliva, vraciam sa k povodnemu rieseniu


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: pon 22.12.2014 16:06 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 14.10.2014
Příspěvky: 186
Bydliště: Podkriváň SR
Obrázky: 4
Zrejme to ešte potrebuje nejaté testy a vychytávky..... zatial asi na skušobnej stolici aby to pozdejšie nebolo veľkým sklamaním s rozbitým lietadlom.....máš natočené aj nejaké video ako to vrčí toto samodomo?


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: pon 22.12.2014 17:53 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.7.2010
Příspěvky: 1119
Bydliště: vesničan v okr.ZR
palci72 píše:
máš natočené aj nejaké video ako to vrčí toto samodomo?

8O : viewtopic.php?f=124&t=68531&p=1179200&sid=cfa38c08eae36288f456e4a7007d8a76#p1179200


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: pon 22.12.2014 23:44 
Mazák
Mazák

Registrován: 1.1.2008
Příspěvky: 2437
Bydliště: Ban.Bystrica
Este jedno



Chodit to bude urcite . Asi netreba zbytocne znizovat volnobeh, aj tak lietam s dvoma volnobehmi nastavenymi na vysielacke ,


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: úte 23.12.2014 8:47 
Mazák
Mazák

Registrován: 2.3.2012
Příspěvky: 2452
Bydliště: Ústí nad Labem
Moc pěkná práce! :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: úte 23.12.2014 11:49 
Mazák
Mazák

Registrován: 5.12.2013
Příspěvky: 588
Bydliště: okr.Vyškov
paráda,jenom bych se bál,že se ta židle převrátí. Jednou ,to bylo v začátcích, jsem zašpalkoval kola modelu s Titanem 62, nastartoval a přidal plyn , následně model zvedl ocas a vrtule se ofrézovala o zámkovou dlažbu na minimum. Třísky byly po celém dvoře. Od té doby vše pořádně zatížím,upevním a pod.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: úte 23.12.2014 20:30 
Mazák
Mazák

Registrován: 1.1.2008
Příspěvky: 2437
Bydliště: Ban.Bystrica
No po pridani plynu by sa prevratila, inak tam davam tak asi 10 kg asfaltovy odpad z cesty , ale pri pridani ju aj tak drzim


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: stř 24.12.2014 14:59 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 24.4.2009
Příspěvky: 743
Pěkně ti to vrčí. Já izolační podložku pod karburátorem mám, je tam 1,5mm pertinax. A navíc je karburátor asi 15mm od válce na trubce zašroubované na závit do válce a asi se tam tak moc tepla nepřenáší. Když to drží spájené cínem.

_________________
https://fokker1.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: stř 24.12.2014 15:10 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 10080
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Ta tepelná izolace pod karburátorem je hlavně kvůli tomu, aby se neohříval nasávaný vzduh, před směšováním. Dosahuje se tím plnění motoru větším objemem směsi. Odpařování paliva z teplého karburátoru karburátoru je až druhořadé.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: stř 24.12.2014 15:45 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 24.4.2009
Příspěvky: 743
Tak jsem se konečně podíval na vlákno Flugmaschine Wiencziers, kde jsou fotky, a je to krásný motor. To si dělal kompletně sám, nebo jsou tam díly z nějakého prodávaného motoru (píst, vložka válce, klikovka atd.)?

_________________
https://fokker1.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: stř 24.12.2014 16:39 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.7.2010
Příspěvky: 1119
Bydliště: vesničan v okr.ZR
Já mám pocit, že tyto motory se tu a tam objevují na modelbazaru. Alespoň já jsem tam už několikrát motor stejného rukopisu spatřil. Vždy tam má pán napsáno: " prodám motor do sbírky"
Možná se ale pletu :oops: -MR-


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 172 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz