Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vakuování prosklení modelu
PříspěvekNapsal: ned 23.06.2013 13:23 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.6.2005
Příspěvky: 969
Bydliště: Česká Ves
Obrázky: 0
Zdravím, chystám se na výrobu prosklení kabiny modelu metodou trouba-vysavač.
No a zajímá mě, jestli je potřeba nějak "separovat" kopyto. To mám vyrobéné z MDF desek a napuštěné pryskyřicí. Materiál mám 0.8mm durofol nebo vivak.
Díky za případné tipy.

_________________
http://www.miki-rcletani.wbs.cz/
http://marekrc.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Vakuování prosklení modelu
PříspěvekNapsal: ned 23.06.2013 17:44 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 9.6.2011
Příspěvky: 206
Miki píše:
Zdravím, chystám se na výrobu prosklení kabiny modelu metodou trouba-vysavač.
No a zajímá mě, jestli je potřeba nějak "separovat" kopyto. To mám vyrobéné z MDF desek a napuštěné pryskyřicí. Materiál mám 0.8mm durofol nebo vivak.
Díky za případné tipy.

Nebylo by jednoduší přez kopito a pomocí hic pistolí nehat ohnout z polykarbonátu? Párkrát jsem to takhle dělal a je to super matroš stačí položit na kopyto a jen nahřát akrásně se rozlije.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vakuování prosklení modelu
PříspěvekNapsal: ned 23.06.2013 17:52 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.6.2005
Příspěvky: 969
Bydliště: Česká Ves
Obrázky: 0
No sice nevím o jaký materiál jde, když tak prosím nějaký link, ale tak trochu jsem na sebe ušil bič. Mám totiž na tom kopytu i místo, kde je jakoby prohlubeň, která půjde udělat asi jen vysátím toho místa. Proto ten postup vakuováním.

_________________
http://www.miki-rcletani.wbs.cz/
http://marekrc.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vakuování prosklení modelu
PříspěvekNapsal: pon 24.06.2013 0:43 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 14.1.2010
Příspěvky: 240
Bydliště: Praha vychod
ja nikdy neseparoval nic. Vzdycky jsem to mel bud ze sadry nebo z balzy a vakuoval jsem durofol a slo to krasne vyndat, nema to tendenci se prilepit.
Pro predstavu jsem tim delal tohodle Kamova http://www.rcalbum.com/index.php?action=dtl&amode=&id=4559
(ze dvou pulek vzdycky z boku)

Polykarbonat taky nevim co je a docela by me to zajimalo.

_________________
L-410, Čmelák, Turbočmelák, a další.
něco na http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=724&amode=


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vakuování prosklení modelu
PříspěvekNapsal: pon 24.06.2013 17:23 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 6.9.2011
Příspěvky: 160
Bydliště: Jičín
Ahoj,

Rimr má na svých stránkach návod jak na vakuování kabinek.

http://ok-rimr.com/cs/to-zmaknes/prislu ... si-kabinku

_________________
Jaroslav Kuba
jabber:kouba159@jabber.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vakuování prosklení modelu
PříspěvekNapsal: pon 24.06.2013 20:18 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.6.2005
Příspěvky: 969
Bydliště: Česká Ves
Obrázky: 0
Tak proběhl první pokus, výsledek je slušný..
http://marekrc.rajce.idnes.cz/Bellanca_ ... 010010.jpg
http://marekrc.rajce.idnes.cz/Bellanca_ ... 010017.jpg
Ještě uvidím, jak to sedne na trup..

_________________
http://www.miki-rcletani.wbs.cz/
http://marekrc.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vakuování prosklení modelu
PříspěvekNapsal: pon 22.07.2013 0:01 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 16.7.2013
Příspěvky: 2
Kdo by mi byl ochoten zhotovit vakuovou metodou přední kryt motoru z durofolu nebo jiného pvc ? kopyto mám (laminát a tmel)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vakuování prosklení modelu
PříspěvekNapsal: pon 22.07.2013 19:05 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.5.2009
Příspěvky: 540
Bydliště: Vážany
Obrázky: 4
tyci píše:
Nebylo by jednoduší přez kopito a pomocí hic pistolí nehat ohnout z polykarbonátu? Párkrát jsem to takhle dělal a je to super matroš stačí položit na kopyto a jen nahřát akrásně se rozlije.


Kde takovou blánu z polykarbonátu pořídit?

_________________
DX6i
Minimag, Windrider FOX, CAP 232 EPP MS Composit, Mono2, Extra 300 EPP


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vakuování prosklení modelu
PříspěvekNapsal: sob 27.06.2020 18:44 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 9.11.2015
Příspěvky: 6
Zdravim,

mam pri vakuovani nasledovny problem: na rohoch kopyta sa mi robia "faldy".
Lisujem z VIVAK-u.
Myslim ze to moze byt velkym presahom materialu po obvode (8-10cm).
Stretol sa niekto z Vas s niecim podobnym?
Aky doporucujete presah po obvode kopyta?

Vdaka za odpovede.
Robert


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vakuování prosklení modelu
PříspěvekNapsal: sob 27.06.2020 22:08 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.11.2005
Příspěvky: 6044
Bydliště: Vsetín
Spíš bych řekl že spíš malý přesah a nebo malá teplota nahřátí fólie...


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vakuování prosklení modelu
PříspěvekNapsal: ned 28.06.2020 21:44 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 9.11.2015
Příspěvky: 6
blesk píše:
Spíš bych řekl že spíš malý přesah a nebo malá teplota nahřátí fólie...


Presah bol myslim dost velky, a teplota 160°C. vyrobcom doporucena teplota je 120-160°C.
Budem musiet asi vyskusat viac variant presahov a teplot.
R.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vakuování prosklení modelu
PříspěvekNapsal: ned 28.06.2020 21:52 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 22.3.2007
Příspěvky: 4286
Bydliště: SK Bratislava
Mozno ked ukazes co robis a co sa nedari, dostanes lepsiu odpoved.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz