Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 3PD akro - dotazy ke stavbě
PříspěvekNapsal: ned 26.02.2017 17:16 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 26.9.2015
Příspěvky: 100
Bydliště: Praha, Zlín
Ahoj,

jsem začátečník a 3PD akro je moje první stavba. Aktuálně jsem ve fázi kdy mám hotová a potažená křídla, směrovku, výškovku. Zkompletovaný trup.

Právě se chystám na uchycení podvozku a proto bych se rád zeptal, zda naznačené řešení na fotografii bude vhodné. Jedná se o bukový špalík, který bude epoxidem zalepen do přepážky. Do špalíku bude přišroubován podvozek. Pro roznesení případného nárazu při přistání bych přidal ještě stojiny.
Příloha:
IMG_20170226_164413.jpg
IMG_20170226_164413.jpg
[ 42.62 KiB | Zobrazeno 3804 krát ]


Podvozek je umístěn před náběžnou hranou křídla, dozadu přijde ostruha s kolečkem.

Celkový pohled.
Příloha:
IMG_20170211_233442.jpg
IMG_20170211_233442.jpg
[ 43.24 KiB | Zobrazeno 3804 krát ]



Předem velmi děkuji za případnou radu,
A.

_________________
Phoenix 2000, AXN floater, Kingkong 6
Taranis Q X7


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: 3PD akro - dotazy ke stavbě
PříspěvekNapsal: ned 26.02.2017 18:19 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.8.2011
Příspěvky: 5331
Bydliště: Plzeň, CZ
Obrázky: 0
na jakem letisti letas ? Pokud nemas drahu nebo hodne kvalitne udrzovane travnate letiste tak bych se zamyslel nad moznosti provozu bez podvozku a pouziti sklopky.

_________________
coptery@FrSky X9E, 3.4m Go-3,EPP Spartan,SkySurfX8,SE.5,MPX Extra 300s@Jeti DC-16


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3PD akro - dotazy ke stavbě
PříspěvekNapsal: ned 26.02.2017 18:24 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 26.9.2015
Příspěvky: 100
Bydliště: Praha, Zlín
no, právěže nelétám na letišti. Plánuju létat na louce, proto mám i koupené velké kolečka, spíš kolesa - 75mm v průměru.
Sklopka by tomu hrozivě neslušela mám pocit.